Sram SX4 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




@ndris_freerider avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon halkan lehet vele váltani

precíz szerkezet

a bovdent elég jól húzza vissza

nem törik szét

 trigger kialakítás nagyon tetszik

eddig semmi baja sem volt

Hátrány

hát még nem volt vele semmi baj így működésileg

Tapasztalat
ha reggel felkelsz és szétszeded mert hülye vagy(tapasztalat), akkor szétugrik és ugyan úgy visszarakni elég időigényes munka, de meg lehet csinálni, ha valaki ért hozzá mert már egyszer összerakta akkor viszont jól szerelhető
Erre ajánlom

sztem jó középkategóriás műfajokra

nem túl kemény váltásokra, mert egyszerre csak tényleg 2-t tud áltani

Ennyiért vettem
passz
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2008 váltókar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium test
  • Kompozit alsó rész
  • Kompozit váltókar

 
kialakítás:

trigger


 
szín:

Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

260


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram SX4 Trigger termékkel kapcsolatban: