Sram SX4 Trigger váltókar

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.05.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nos a felválltáshoz viszonylag nagyot kell tolni a váltókaron,viszont a le váltás nagyon gyors,csak egy kis kattintás.Ideális ha valaki szeret száguldozni :)
Ahogy említettem a felváltásoz meg kell erőltetnünk a hüvelyk ujjunkat,ami nem mellékesen esős időben könnyen le is csúszhat.
A kezemhez már egy éve be van lőve,erre nincs panasz.
Bovden cserén még nem volt.

Hátrány

Nem nagyon tudok róla mondani...
Talán hogy elég volt egy nagyobb esés és a műanyag mutató ami mutatja milyen fokozatban vagyunk leesett és belől meg kiesett (amint kiderült) egy kis alufolia amire a sebességek vannak nyomtatva.A burkolat meglett esés után,de most tök üres.

Tapasztalat

Eddig csak Shimano váltó rendszerem volt.Egy éve megyek Sram-al és teljes mértékben elégedett vagyok velük(váltó).
 

Erre ajánlom

XC,Túra (én Freeride-ra használom)

Ennyiért vettem
Bringához volt.
Csatolt képek
Sram SX4 Trigger  2010 váltókar
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium test
  • Kompozit alsó rész
  • Kompozit váltókar

 
kialakítás:

trigger


 
szín:

Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

260


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram SX4 Trigger termékkel kapcsolatban: