Sram X0 markolatváltó váltókar

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 11.495 Ft - 73.495 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




Lalo avatar
Lalo
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nem vagyok elfogult a vátóval kapcsolatban! Nem is szeretném leszólni... csak van viszonyítási alapom... kicsit túl van lihegve ez a sram dolog volt szrencsém kipróbálni de 1hónap után megváltam tőle. előnyei.. jól néz ki,könnyű,pontosan vált.precíz kidolgozás.
Hátrány
shimano XT fékkarral használtam... nem jó nagyon nem áll kézre a kettő együtt! a kormányt nem tudod stabilan fogni,,ha rázós a terep te saját magad elváltasz vele akarva akaratlan.. ez íszonyat idegesítő. Amitől meg frászt kapok!!!!!!!!! brutálisan hangos! IDEGESÍTŐEN. hiába vált pontosan ... a hangja és a váltás érzete miatt gagyi hatást keltett bennem.
Tapasztalat
Én úgy ítélem meg, hogy a váltóval együtt nem éri meg az árát.. a shimanó xt váltórendszert kompletten megveszed az x.0 hátsóváltó+váltókarok árából.. abban nem fogsz csalódni.. én nem csalódtam!! köszi ,h olvastál ..jó biringázást remélem segít majd a vásárlásban ez a pár sor.
Erre ajánlom
akit ezek a hátrányok nem zavarnak azoknak ajánlom... rázós terepre ,ugrálásra semmi képpen senkinek.
Ennyiért vettem
12000
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium
  • Grilon®

 
kialakítás:

markolatváltó


 
fokozatok száma:
  • 2x10
  • 3x10
  • 3x9
  • 10
  • 9
  • 3
  • 2

 
szín:
  • ezüst
  • piros

 
kiszerelés:

pár vagy db


tömeg:
  • 98g (3s)
  • 103g (9s)

 
további információk:
  • Speed Metal váltópozicionálás
  • Rolling Thunder golyóscsapágy technológia
  • Jaws markolatrögzítő technológia
  • Teljes Gore Ride-on kábel rendszer

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X0 markolatváltó termékkel kapcsolatban: