Sram X0 markolatváltó váltókar

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 11.495 Ft - 73.495 Ft

Használt Sram X0 markolatváltó eladó
13.990 Ft
új árához képest: -81%

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
viszonylag kis erőkifejtés szükséges, egy mozdulattal végigválthatsz 9 sebességet (ha elég laza a csuklód), kis tömeg, nagy fokú pontosság
Hátrány
gyilkolja a markolat a kesztyűt, hangosan kattan váltáskor (hogy minek...?)
Tapasztalat
a hangos kattogás miatt 4 répa, ha téged nem zavar, vedd 5-nek
Erre ajánlom
gramm számolók, markolatváltó kedvelők álma
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:
  • Alumínium
  • Grilon®

 
kialakítás:

markolatváltó


 
fokozatok száma:
  • 2x10
  • 3x10
  • 3x9
  • 10
  • 9
  • 3
  • 2

 
szín:
  • ezüst
  • piros

 
kiszerelés:

pár vagy db


tömeg:
  • 98g (3s)
  • 103g (9s)

 
további információk:
  • Speed Metal váltópozicionálás
  • Rolling Thunder golyóscsapágy technológia
  • Jaws markolatrögzítő technológia
  • Teljes Gore Ride-on kábel rendszer

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X0 markolatváltó termékkel kapcsolatban: