Sram X0 Trigger váltókar

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 38.860 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

- Elképesztően precíz váltásteljesítmény

- Csapágyazott mechanika a "felváltó" karban

- Szép ez a Sram váltókar :)

- Bármelyik fékkarhoz hozzá lehet állítani

- Több színben (volt) beszerezhető

Hátrány

- DRÁGA

- Közepes súlyadat

- Nincs fokozatkijelzője (néha zavaró)

Tapasztalat

Kidolgozása első osztályú, akárcsak a működése. Próbáltam már több Trigger váltókart és abszolút érezhető különbség mutatkozik azokhoz képest (pl. X-9, X-5). Számomra a legjobb váltókar a piacon, az XX-nél is jobbnak tűnik, mert azt a Bringa-Expon megnyomkorásztam és nagyon lötyögött a felváltó karja, szóval nem volt valami bizalomgerjesztő. Súlyán csavar tuninggal 10 grammot tudtam fogni, úgy már XTR súlyban van... :)

Erre ajánlom

Aki meg tudja fizetni, annak XC-DH felhasználásig bármire ajánlom, a legjobb SRAM váltókar a piacon.

Ennyiért vettem
20.000,-
Mért tömeg
225 g
Csatolt képek
Sram X0 Trigger  2009 váltókar
Gyári állapotban
Sram X0 Trigger  2009 váltókar
Alumínium csavarokkal
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu/carbon


 
kialakítás:

Trigger


 
fokozatok száma:
  • 3x10
  • 3x9
  • 2
  • 3
  • 10

 
kompatibilitás:
  • Exact Actuation hátsó váltó (XX, XO 10), Sram első váltó
  • Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók

 
szín:

fekete, piros grafikával


tömeg:
  • 232 g/pár (3x10s)
  • 225 g/pár (3x9s)

 
további információk:
  • Zero Loss Travel
  • MatchMaker X kompatibilis

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X0 Trigger termékkel kapcsolatban: