Sram X0 Trigger váltókar

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 38.860 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




Zsohi avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nincsen a karoknak semmiféle holtjátéka, ráadásnak megfelelően hosszú utat is járnak be nagyon finoman. Egyszerűen tökéletes, ahogy a karok járnak, úgy jár a váltó is mögötted egy svájci óra pontosságával. Hihetetlen. 

Az alsó váltókar pozícióját könnyedén a saját ízlésünknek megfelelően állíthatjuk, de itt ki is merül az állíthatósága. A legtöbb fékkarra direkten felszerelhető.

Bowdent cserélni egyszerű, karbantartani már kevésbé, 6 különálló rúgó található meg benne amiket van, hogy úgy kell vissza imádkozni a helyükre.

Hátrány

Az árát egyszerűen nem éri meg... Használtan is drágább, mint a Shimano legjobb váltója, az M820-as Saint újonnan.

Tapasztalat

Imádom. A véleményem szerint a legjobb(Saint M820) Shimano váltó kanyarban sincsen ehhez képest. Tipikusan az az eset, hogy amíg nem tapasztalod addig nem hiányzik, de utána... 

Erre ajánlom

Azoknak akiknek a jó nem elég jó. 

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu/carbon


 
kialakítás:

Trigger


 
fokozatok száma:
  • 3x10
  • 3x9
  • 2
  • 3
  • 10

 
kompatibilitás:
  • Exact Actuation hátsó váltó (XX, XO 10), Sram első váltó
  • Sram 1:1 hátsó váltók, Sram vagy Shimano első váltók

 
szín:

fekete, piros grafikával


tömeg:
  • 232 g/pár (3x10s)
  • 225 g/pár (3x9s)

 
további információk:
  • Zero Loss Travel
  • MatchMaker X kompatibilis

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X0 Trigger termékkel kapcsolatban: