Sram X9 markolatváltó váltókar

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 14.495 Ft

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




jani38 avatar
20 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Sram, könnyű és amikor vettem még nem volt drága.

Hátrány

Kemény lefelé váltás (nem állítható)

Tapasztalat

Szuper a felfelé váltás, azonban a efelé váltás elég kemény (akkora a hangja, hogy utcán csengő helyett lehet használni). Még akaratlanul egyszer sem váltottam vele.

Erre ajánlom

Bármire.                             

Csatolt képek
Sram X9 markolatváltó  2005 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Grilon kompozit


 
kialakítás:

markolat


 
fokozatok száma:

9


 
kompatibilitás:

1:1 (Sram)


 
szín:

fekete-ezüst


 
kiszerelés:

Csak jobb oldalra (hátsó)


tömeg:

108 g


 
további információk:

ESP 1:1 áttételi arány és SRS technológia (rugó-előfeszítő rendszerű váltáskönnyítő rendszer): gyors, pontos váltás

  • Könnyen áttekinthető fokozatkijelzők
  • ESP kompatibilis váltás
  • 50 mm markolat
  • rozsdamentes 1,1mm bowden
  • Biztonságos "ki nem lazuló" fedelű bowdencserélő nyílás: könnyű bowdencsere

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 markolatváltó termékkel kapcsolatban: