Sram X9 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 45.195 Ft

Használt Sram X9 3x10s
15.000 Ft
új árához képest: -67%

Használt Sram X9 Trigger eladó
11.000 Ft
új árához képest: -76%

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Szeretem a SRAM rendszerek feszességét. Azt, hogy érzem a váltást. Ez szubjektív, tehát az igazi előnyei: a kis pöccintős alsó kar sokkal finomabban működik, és kevésbé zavar, mint a Shimano-féle megoldás. Jónak tartom a bilincs, és a váltókar bonthatóságát. Így nem kell állandóan leszedni a markolatot, stb., ha szerelni akarom. Ezen kívül örülök, hogy nincs fokozatkijelző, mert úgyis letörném.

Ja és a design...legszebb váltókar, amit valaha csináltak.

Hátrány
A bovdencsere elég körülményes, ezért feketepont.
Csatolt képek
Sram X9 Trigger  2007 váltókar
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:

3x10


 
kompatibilitás:
  • Sram Exact Actuation első váltó
  • Sram Double(2x)
  • Triple hátsó váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • MatchMaker
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 Trigger termékkel kapcsolatban: