Sram X9 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 45.195 Ft

Használt Sram X9 3x10s
15.000 Ft
új árához képest: -67%

Használt Sram X9 Trigger eladó
11.000 Ft
új árához képest: -76%

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




csabifol avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

gyors

pontos

határozott az X.9 Trigger

egyszerre több fokozatot is vált

könyű

szép

megfelelő fékkarral nem kell hozzá bilincs

igényes kidolgozás, aluváz

 

Hátrány

nekem hiányzik, hogy muatóujjal visssza váltsak, mint a Shimanonál itt meg csak hüvelykujjal lehet (csak ezért adok 4répát a teljesítményre) de meg lehet szokni

a bovden befűzése kicsit macerás, de valószínű nem lesz rá gyakran szükség

csak SRAM hátsóváltóval kompatibilis

Tapasztalat

Ezelőtt Deore volt, -most már tudom ez miért kerül annyiba amennyibe- nem bántam meg hogy SRAMot vettem, pedig sokat dilemmáztam rajta. Az új ára talán egy kicsit sok ,itthoni viszonylatba, de használtan ki lehet fogni jókat, inkább egy ilyen használt mint egy új Deore.

Erre ajánlom

szerintem bármilyen stílusra megfelel, ha elbírja a költségvetés mindenképp érdemes rászánni a pénzt

Ennyiért vettem
használtan 13 000
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:

3x10


 
kompatibilitás:
  • Sram Exact Actuation első váltó
  • Sram Double(2x)
  • Triple hátsó váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • MatchMaker
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 Trigger termékkel kapcsolatban: