Sram X9 Trigger váltókar

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 45.195 Ft

Használt Sram X9 3x10s
15.000 Ft
új árához képest: -67%

Használt Sram X9 Trigger eladó
11.000 Ft
új árához képest: -76%

HASONLÓ váltókar TERMÉKEK




badis avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon massziv,dizájnos darab.Ami nagyon jó,az hogy akármilyen helyzetbe tudod állittani,igy mindenki megtalálja a számára optimális poziciót.Szerintem nagyobb erő kell hozzá mint az xt-hez,viszont magabiztosan,agresszivabban is lehet vele váltani.

Hátrány

Én is csak az árát tudom mondani,viszont ha hosszú távon gondolkodik az ember,akkor visszatérül.A kijelző hiányát nehéz volt megszokni.

Erre ajánlom

mindenre

Ennyiért vettem
36000 ft
Csatolt képek
Sram X9 Trigger  2015 váltókar
Sram X9 Trigger  2015 váltókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kialakítás:

trigger


 
fokozatok száma:

3x10


 
kompatibilitás:
  • Sram Exact Actuation első váltó
  • Sram Double(2x)
  • Triple hátsó váltók

 
szín:

szürke


 
kiszerelés:

pár


tömeg:

232 g/pár


 
további információk:
  • MatchMaker
  • Zero Loss Travel

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 Trigger termékkel kapcsolatban: