Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 58.200 Ft - 76.300 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




NyilasMisi avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár-érték arány

Kis helyen elfér ez a Schwinn-Csepel városi gép

Megbízható

Fenntartása olcsó

Strapabíró ez a Schwinn-Csepel camping

Nagyobb tömegek szállításásra alkalmas (zsák cementet is simán elvittem vele)

Nagy csomagtartó

Kényelmes ülés, markolatok

Erős kerék, amivel nehéz nyolcas szerezni, viszont ha nem vigyázunk rá, könnyen rozsdásodik, rohad

Csapágyak jó minőségűek, finoman futnak

Hajtáslánc és a racsni sokat kibír

Hátrány

A gyári felszereltség egy része hamar a kukába kerül minősége miatt. Gondolok a csengőre, első fékre és a világításra. Ezeket érdemes normálisra cserélni.

A csomagtartón nincs "csíptető", mint a régi kempingeken.

A láncvedő sérülékeny, könnyen hajlik.

A gyári gumik hamar lekoptak, repedeztek. Ezeket érdemes Rubena V16-ra cserélni, ebben a méretben a legtartósabbak. A barum belsők viszont ma is jók.

Az imbuszos hajtókar csava néha kilazul.

Tapasztalat

A modell év 1994.

Az ár/teljesítményt a jelenlegi piaci ár alapján adtam meg.

Erre ajánlom

Max. 15 km táv megtétele, teher szállítása, boltba járás.

Ennyiért vettem
Nem emlékszem
Csatolt képek
Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Camping, acél, hajlított, 20"


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Barna
  • Piros
  • Krém

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170mm 46T négyszőg


középrész:

monoblokk
* 119/122 mm


Kerék

felni:

20” szimplafalú Beretta, alu


első agy:

Acél


hátsó agy:

Gránátagy


külső gumi:

20” Kenda K935


 
agyváltó:
Shimano Nexus Inter-3,
  • Favorit gránátagy
  • Shimano Nexus 3

Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus,

Csak N3 modell esetén!


kormány:

Camping, acél, szatén


kormányszár:

22,2×300 mm, acél/alu


nyereg:

Selle Royal 6261 PU


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


fékkar:

alumínium/plasztik


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Led


 
sárvédő:

20", acél, fekete


 
további kiegészítők:
  • 20", cső, leszorító keretes, fekete csomagtartó
  • Kitámasztó

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Ti mennyiért adnétok el veterán Schwinn-Csepel Camping-et?
22 válasz
utolsó: 2015. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Camping termékkel kapcsolatban: