Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 58.200 Ft - 76.300 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




lugoka avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kicsi, városba közel verhetetlen. Ár :)

Egy délután szétszeded és összerakod :) Vonaton nem kell kerékpárjegy. Ha a gyerek először fél az mtb-től ezen megszokja a biciklizést. Nem kell bkv jegy.

Hátrány

Méretéhez képest elképesztően nehéz. De tényleg! Hülyének néznek vele. Bár, ez pont nem érdekel:)

Tapasztalat

Melóba vonatozni lett véve. Meg ezzel gyorsabb vagyok mint a bkv. Sajnos nem az eredeti csillag kemping, de ami késik az nem múlik:) Beton vagy földút? Teljesen mindegy. Slime-al a gumiban az akácos sem akadály :) Ezekkel a simább gumikkal már szép simán gurul, bírja a kb 40kilós utazó táskát is. Pedált meg ülést kellett csak venni rá. Az első tél után át lett zsírozva azóta hangja sincs. Meg a csomagtartóra kapott egy kosarat. Mióta kapott egy agyváltós kereket azóta megvan az utazósebesség is. :) A láncot érdemes télen gyakran kenni mert egy idő után nagyon nehéz tekerni. :D

Erre ajánlom

Városban, városok között tökéletes. Boltba, kocsmába :) Télen, nyáron. Vagy csak bárhol közlekedni.

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz
Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Camping, acél, hajlított, 20"


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Barna
  • Piros
  • Krém

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170mm 46T négyszőg


középrész:

monoblokk
* 119/122 mm


Kerék

felni:

20” szimplafalú Beretta, alu


első agy:

Acél


hátsó agy:

Gránátagy


külső gumi:

20” Kenda K935


 
agyváltó:
Shimano Nexus Inter-3,
  • Favorit gránátagy
  • Shimano Nexus 3

Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus,

Csak N3 modell esetén!


kormány:

Camping, acél, szatén


kormányszár:

22,2×300 mm, acél/alu


nyereg:

Selle Royal 6261 PU


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


fékkar:

alumínium/plasztik


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Led


 
sárvédő:

20", acél, fekete


 
további kiegészítők:
  • 20", cső, leszorító keretes, fekete csomagtartó
  • Kitámasztó

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Ti mennyiért adnétok el veterán Schwinn-Csepel Camping-et?
22 válasz
utolsó: 2015. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Camping termékkel kapcsolatban: