Csepel Camping városi/cruiser/fitnesz

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 58.200 Ft - 76.300 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




ikszce szabi avatar
ikszce szabi
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Sok krom. "A tervezok ekszernek nevezik a kromot"Ezt egy mernok mondta a Jaguartol. Hihtetlenul kenyelmes, stabil, bar a kis kerekek miatt miatt konnyu vele firkalni. Ha elindul, tartja a lenduletet. Suhansz vele. Az enyem kb '84-es evjarat, bordo mint a kiralyok palastja, meg mindig csillog, elefantcsontszinu a markolat es az ules. Oh, es az a sok VALODI krom. A lampa aramvonalas.
Hátrány
Nehez, olyannyira, hogy sokkal nehzebb, mint amire az atlag MTBs elsore gondolna. Aki meg nem ult rajta, az egeszen biztosan, meg csak el sem tudja kepzelni, hogy mennyire nehez. Ez mar egy masik dimenzo. Csavarodik is szepen.
Tapasztalat
Ez a kerekpar a gondolkodo, tervezo ember kerekparja. Nem ugy van, hogy odalepek a pedalnak, es akkor gyorsul, behuzom a fekkart, akkor meg lassul. Nem. A Kemping nem csinal ilyet. A Kempingen merlegelni kell, meddig akarsz gyorsitani, mert az idot es tavolsagot vesz igenybe, illetve mikor es hol tervezed a lassitast, mert annak meg tobb ido es meg tobb tavolsag kell. Erzek kell hozza. Es szeretet.
Erre ajánlom
Akiknek tul kicsi a Csepel-Tacsko, es mindazoknak akik ki akarnak probalni valami mas erzest. Nem kell mindennap Epiccel, vagy Stinkyvel tolni.....Van egy masik vilag is. A Kempingek vilaga...ahol az ido, a sebesseg, es a tomeg egeszen mas ertelmet nyer.
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Camping, acél, hajlított, 20"


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Barna
  • Piros
  • Krém

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 170mm 46T négyszőg


középrész:

monoblokk
* 119/122 mm


Kerék

felni:

20” szimplafalú Beretta, alu


első agy:

Acél


hátsó agy:

Gránátagy


külső gumi:

20” Kenda K935


 
agyváltó:
Shimano Nexus Inter-3,
  • Favorit gránátagy
  • Shimano Nexus 3

Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus,

Csak N3 modell esetén!


kormány:

Camping, acél, szatén


kormányszár:

22,2×300 mm, acél/alu


nyereg:

Selle Royal 6261 PU


Fék

 
féktest:

“V” alu Saccon


fékkar:

alumínium/plasztik


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Led


 
sárvédő:

20", acél, fekete


 
további kiegészítők:
  • 20", cső, leszorító keretes, fekete csomagtartó
  • Kitámasztó

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Ti mennyiért adnétok el veterán Schwinn-Csepel Camping-et?
22 válasz
utolsó: 2015. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Camping termékkel kapcsolatban: