- kocogtasd meg a felsőcsövet, nyeregvázcsövet, alsócsövet.. hallod? Ennek falvastagsága NINCS.
- Kézbe véve az előbbit alátámasztja: súlya, nincs.
- A Royal 4* 2.0 merev egy acélvázhoz képest, hála az értelmes csőátmérőknek és hegesztett illesztéseknek.
- Az első villa gyöngyszép, cirádás vállmuff, egynes, nagoyn közvetlen irányítást biztosít.
- Rövid tengelytáv, masszív csúszópapuccsal, igazán fordulékony "reggel héthúszkor szivatom az autósokat" típusú lavírozást tesz lehetővé.
- nagyon tartós a felületkezelés-festés.. a Gazdi üti-verivágja télenhóbansárban, támasztja jobbra-balra.. Rozsdafolt nulla, minimális karcok. Egyszerűen nagyon tartósan lett kitalálva. :)
- A Gazda olcsón szerezte, mert majdnem 2 méteres, aztán az akkora benga vázak diszkontáron mentek. : )
- Ha nem féláron jutsz hozzá, vicces cédulát látsz rajta..
- MÁR NINCS :( Nem gyártják. Tipikus mentalitás, hiába jó valami, ha kicsi rá a kereslet-igény, nem készítenek belőle többet. Szégyen.
bevallom derekasan, nekem nagy volt a hatvanas váz. nyújtózkodnom kellett sokszor, de meggyőzött. Mind kézben mind nyeregben jó. Könnyű, jól manőverezhető a Csepel Royal 4* 2.0. És szép. Igen, ez a minimáldizájn, nem a régi Colnago-féle színkavalkád, hanem igazi mattfekete. :)
igényes építés, radiálisan és három keresztre fűzött kerekekkel, sárvédővel, pályakormánnyal, aero nyeregcsővel, "félkilós" ddk nyereggel, DE maga a bicaj nagyon pille, hála a.. jó váznak-csupaszságnak.
Ha városi használatra keresel gépet, nagyon ajánlott vétel, csak találj ki jó áttételt hozzá.
A váz minősége kérdésessé teszi, hogy miért nem lehetne hasonló országúti vázat összehozni, azaz ISMÉT kihozni a négycsillást. Kár, hogy mindent abbahagynak, ami nem hi-ten acél igénytelen kőnehéz valami. :)
város. kávézó. egyetem. kocsma. főtér. étterem.