Csepel Royal 4* 2.0 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 207.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

citr0m avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Acél
- ...ennek ellenére könnyű!
- Kellemes geo
- Gyártják nagy méretben (62) is
- Szép papucsok
- Csecse villa
- Atombiztos kerékszett
- Frankó hajtás
- ...mondjam még?

Hátrány

- Fellelhetőség (ritka már)
- Eredeti Kenda gumija ('blikdsgn') nem a legstapabíróbb
- Eredeti nyerge (az a szegecses Csepel) igencsak kényelmetlen

Tapasztalat

A Csepelbolt bemutató Csepel Royal 4* 'blikdsgn' gyári verzióját vettem meg elég akciósan. Szériafelszereltség, Miche szett mindenhol, letisztultság, design. Második fixim volt, és hát ég és föld! (első fixi utáni csalódások miatt majdnem hagytam is az egészet, de meg lettem újra térítve) Könnyű, merev, szép, minimalista. Imádom, még mindig.
Ha ezzel lenéznek, mert Csepel, akkor nem tudják, min ülsz. ;)

Erre ajánlom

Akármilyen aszfaltra. Akárhova. Akármikor.

Ennyiért vettem
100.000
Mért tömeg
10.3 g
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2010 városi/cruiser/fitnesz
Jelen setup, már nem szűz
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kiváló geometria,
-4130as cromo ötvözet,
-könnyű (acélvázhoz képest),
-jó kidolgozás, szépnek mondható hegesztések,
-jól irányítható, gyors, fordulékony,
-szép első villa (muffolás),
-szép hátsófék felfogatás,
-erős papucs,
-magas középrész,
-tartós (nak tűnő) festés, felületkezelés

Hátrány

-aránylag drága (váz),
-nincsenek kulacstartó és sárvédő szemek (ez szubjektív!),
-keresni kell, de nagyon ezeket a vázakat,
-bemélyedés nélküli láncvilla,
-érdekes beállíthatóság,
-első kerék gumiméret

Tapasztalat

Én csak a vázról írok, kezdeném ezzel, nem akartam az új Csepel royal vázhoz írni a véleményem...
Rövid távú használat és ismerkedés után jellemezném eme remek vázból épített bringám;
Jól irányítható, gyors, fordulékony kis aszfalt betyár lett belőle. Könnyű ahhoz képest, hogy acél, és még merevnek is mondható (legalábbis a régi columbus csöves acél gépemhez képest merevebb). Szépek a varratok és a festése /felületkezelése is. Volt pár bénázásom összerakás közben, amit elég jól tűrt! Az első villa külön tetszik, hogy muffolt és egyenes, jól sikerült a hátsófékhíd is, ügyes kidolgozás. A papucs olyan vastag, hogy egy atomtámadást kibírna... A magas közepe miatt jól dönthető a bringa örökhajtással is, a 170es hajtókar soha a büdös életben nem fog leérni (nincs az a szar út!). Pont emiatt viszont érdekes lett a nyereg magasságának beállítása, ugyanis pipiskedni kell a láblerakásnál. 
És amin változtatnék (gondolom az új 4* royaloknál ezeket kiküszöbölték...);
A bemélyedés nélküli láncvilla miatt a 103as monoblokk rövid lett, a hajtásból reszelni kellett volna. A másik, amin változtatnék, az a sárvédő (esetleg kulacstartó) szemek. Városi bringára nem ártott volna... mondjuk ezt ki lehet küszöbölni kis változtatásokkal. Az első kerékre 23as gumit lehet felrakni, esetleg kopott 25öset, de a 28as már nem fér be, és ez a remek M.o.-i utakon kemény megpróbáltatást okozhat.  Illetve az ára, 55ezer Ft.-ba került a váz, és csak korm.csapit adtak hozzá. 
Csak megjegyezném még azt, hogy a hátsó papucstávolság 120mm, és ha esetleg megunnám az egy sebességet, és szeretnék valami agyváltót beújítani, akkor nem sok választásom lenne ez miatt... de ez csak olyan lábjegyzetbe vagy margóra irt gondolat.

Erre ajánlom

SS/Fixi építésére utcai csapatósnak

Ennyiért vettem
54900Ft csak a váz
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
a váz
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
fixiként
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
SS ként
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pityu96 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-jó geometria

-tartós fényezés

-gyönyörű, brutálerős hátsó papucs

-szép fékhíd

-méretéhez képest könnyű (62-es méretben 2200 gramm)

-kiváló irányíthatóság, mégis stabil egyenesfutás

-elfogadható hegesztési varratok

Hátrány

-hátsó papucs nem vízszintes

-a láncvillán nincs mélyedés a hajtómű számára (nagytényér beleér a villába)

-ránézésre meglepően lapos fejcsőszög (ez csak esztétikai hátrány mert így is remekül irányítható)

Tapasztalat

4*-os Csepel vázam előtt egy 3*-osat használtam, azzal, valamint bármelyik olcsó acél "pályavázzal" összehasonlítva remek választásnak bizonyult. Viszont sajnálatomra visszalépés is történt a hármas Csepelhez képest; míg az olcsóbbikon ugyan undorító, mégis vízsintes papucsot találunk, addig ezen előrefele lejt, így gyakorlatilag hasztalan, hogy hátrafele nyílik. Ezt leszámítva viszont ég és föld a különbség a kető között, természetesen a 4* javára. A hegesztéseknél már csak néhány görcsöt véltem felfedezni, egyébként szépek és tartósak. A letisztult design nagyon tetszetős, a hátsó traktus jóval drágább vázakat megszégyenítően szép (számomra) ; a fékhíd a formájával és a könnyítésekkel, valamint a 8 mm (!!!) vastag, törhetetlen papucs a csőkapcsolataival, valamint egész megjelenésével kategóriája legszebb darabja (szerintem). De ennyi elég is a szubjektív dolgokból, a hátsó hárömszögnél találjuk a váz legnagyobb hibáját: sem a guminak, sem a hajtóműnek nincs mélyedés. előbbi csak a vastaggumisoknak hátrány, utóbbinak viszont az az eredménye, hogy nagytányér használata esetén hosszabb monoblokkot kell alkalmazni, így a láncvonal sose lesz jó egy középre hézagolt flip-flop aggyal. Fényezése tartós, nem igazán kímélem, mégsincs sok karcolás, rozsdának nyoma sincs. :) Geometriájára nem lehet panasz, Charge Whisk villával használva tökéletes középút a zorall irányítás és a stabil egyenesfutás között. 30 centis (monoblokk közepéig mérve) középcsapágyház-magassága még pályán is elegendő, városban semmiképp sem fog lekoppanni a pedál (kivéve, ha egy 175 millis, 150+ mm-es Q-faktorú sz*rt használsz hajtómú gyanánt...).

Erre ajánlom

Fixi, ss használatra bárkinek, bárhova, feltéve ha nem zavar ha (alaptalanul) lenéznek, ha Csepel vázad van.

Ennyiért vettem
33000
Mért tömeg
2200 g
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • kocogtasd meg a felsőcsövet, nyeregvázcsövet, alsócsövet.. hallod? Ennek falvastagsága NINCS.
  • Kézbe véve az előbbit alátámasztja: súlya, nincs.
  • A Royal 4* 2.0 merev egy acélvázhoz képest, hála az értelmes csőátmérőknek és hegesztett illesztéseknek.
  • Az első villa gyöngyszép, cirádás vállmuff, egynes, nagoyn közvetlen irányítást biztosít.
  • Rövid tengelytáv, masszív csúszópapuccsal, igazán fordulékony "reggel héthúszkor szivatom az autósokat" típusú lavírozást tesz lehetővé.
  • nagyon tartós a felületkezelés-festés.. a Gazdi üti-verivágja télenhóbansárban, támasztja jobbra-balra.. Rozsdafolt nulla, minimális karcok. Egyszerűen nagyon tartósan lett kitalálva. :)
  • A Gazda olcsón szerezte, mert majdnem 2 méteres, aztán az akkora benga vázak diszkontáron mentek. : )
Hátrány
  • Ha nem féláron jutsz hozzá, vicces cédulát látsz rajta..
  • MÁR NINCS :( Nem gyártják. Tipikus mentalitás, hiába jó valami, ha kicsi rá a kereslet-igény, nem készítenek belőle többet. Szégyen.
Tapasztalat

bevallom derekasan, nekem nagy volt a hatvanas váz. nyújtózkodnom kellett sokszor, de meggyőzött. Mind kézben mind nyeregben jó. Könnyű, jól manőverezhető a Csepel Royal 4* 2.0. És szép. Igen, ez a minimáldizájn, nem a régi Colnago-féle színkavalkád, hanem igazi mattfekete. :)

 

igényes építés, radiálisan és három keresztre fűzött kerekekkel, sárvédővel, pályakormánnyal, aero nyeregcsővel, "félkilós" ddk nyereggel, DE maga a bicaj nagyon pille, hála a.. jó váznak-csupaszságnak. 

 

Ha városi használatra keresel gépet, nagyon ajánlott vétel, csak találj ki jó áttételt hozzá.

 

A váz minősége kérdésessé teszi, hogy miért nem lehetne hasonló országúti vázat összehozni, azaz ISMÉT kihozni a négycsillást. Kár, hogy mindent abbahagynak, ami nem hi-ten acél igénytelen kőnehéz valami. :)

Erre ajánlom

város. kávézó. egyetem. kocsma. főtér. étterem.

Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
munkaszköz
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
jelenlegi kiadásában..
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
ifjoncként még másképp
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bocika023 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kíváló ár/érték arány

-erős váz,nagyon jó vázgeometria 

- jól tűri a magyar utakat a Csepel Royal 4* 2.0

 

 

Hátrány

Egy jobb nyerget is rakhattak volna egy ilyen felszerelségű kerékpárra,de ahány ház annyi szokás.Lehet csak számomra nem az igazi.

Pedál kb 1 hét alatt öltem meg

Tapasztalat

A Bringaexpon kezdődött minden.Csepel standon bámészkodás közben szóba elegyedtem az illetékes emberrel,aki megjegyeztem hogy érdemes benézni a Csepel boltba,mert féláron van több kerékpárjuk.Nem kellett kétszer mondani hogy induljak.Bent a boltban megláttam ezt a gépet  99000 magyar forintért.Gyors fejszámolás hogy mennyiből jönne ugyan ilyen alkatrészekből és a végeredmény az lett hogy 1,5x drágább lenne ha magam raknám össze,és persze sokkal több idő.A döntés megszületett: nagyon jó vétel.Miche szettel felszerelve (hajtás,xperss kerék szett,primato pista agyakkal,középrész,nyeregcső).A váztól kicsit tartottam,de (eddig) csak pozitívat tudok írni,a csepel kitett magáért a royal **** vázszettjével.Ennyi pénzért a lehető legjobb vétel csináltam érzésem szerint,csak ajánlani tudom mindenki!

Azért csak most írtam véleményt,mert használni akartam pár hónapig hogy hiteles eredményeket tudjak közölni.Heti 5x munka,hétvégente 40-50 km-es túrák,és természetesen ha nem a lakásban kell közlekednem akkor mindenképpen ezzel a bicóval megyek mindenhová.

Erre ajánlom

Mivel flip-flop aggyal van,ezért használható single speedként vagy fixen.Aki szeret kerékpározni aszfalton,és gyorsan célba akar érni,azoknak ajánlom:)

Ennyiért vettem
99000
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2010 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Royal 4* 2.0  2010 városi/cruiser/fitnesz
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Csepel


anyag:

Cr-Mo


méretek:
  • 56 cm
  • 59 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:
  • Kék
  • Narancs

villa (teló):

Acél


Meghajtás

 
fokozatok száma:

1


Kerék

első agy:

Miche


hátsó agy:

Miche


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal ****4 vagy Gepida Retro S3 ????
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 4* 2.0 termékkel kapcsolatban: