Csepel Royal 4* 2.0 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 207.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




pityu96 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-jó geometria

-tartós fényezés

-gyönyörű, brutálerős hátsó papucs

-szép fékhíd

-méretéhez képest könnyű (62-es méretben 2200 gramm)

-kiváló irányíthatóság, mégis stabil egyenesfutás

-elfogadható hegesztési varratok

Hátrány

-hátsó papucs nem vízszintes

-a láncvillán nincs mélyedés a hajtómű számára (nagytényér beleér a villába)

-ránézésre meglepően lapos fejcsőszög (ez csak esztétikai hátrány mert így is remekül irányítható)

Tapasztalat

4*-os Csepel vázam előtt egy 3*-osat használtam, azzal, valamint bármelyik olcsó acél "pályavázzal" összehasonlítva remek választásnak bizonyult. Viszont sajnálatomra visszalépés is történt a hármas Csepelhez képest; míg az olcsóbbikon ugyan undorító, mégis vízsintes papucsot találunk, addig ezen előrefele lejt, így gyakorlatilag hasztalan, hogy hátrafele nyílik. Ezt leszámítva viszont ég és föld a különbség a kető között, természetesen a 4* javára. A hegesztéseknél már csak néhány görcsöt véltem felfedezni, egyébként szépek és tartósak. A letisztult design nagyon tetszetős, a hátsó traktus jóval drágább vázakat megszégyenítően szép (számomra) ; a fékhíd a formájával és a könnyítésekkel, valamint a 8 mm (!!!) vastag, törhetetlen papucs a csőkapcsolataival, valamint egész megjelenésével kategóriája legszebb darabja (szerintem). De ennyi elég is a szubjektív dolgokból, a hátsó hárömszögnél találjuk a váz legnagyobb hibáját: sem a guminak, sem a hajtóműnek nincs mélyedés. előbbi csak a vastaggumisoknak hátrány, utóbbinak viszont az az eredménye, hogy nagytányér használata esetén hosszabb monoblokkot kell alkalmazni, így a láncvonal sose lesz jó egy középre hézagolt flip-flop aggyal. Fényezése tartós, nem igazán kímélem, mégsincs sok karcolás, rozsdának nyoma sincs. :) Geometriájára nem lehet panasz, Charge Whisk villával használva tökéletes középút a zorall irányítás és a stabil egyenesfutás között. 30 centis (monoblokk közepéig mérve) középcsapágyház-magassága még pályán is elegendő, városban semmiképp sem fog lekoppanni a pedál (kivéve, ha egy 175 millis, 150+ mm-es Q-faktorú sz*rt használsz hajtómú gyanánt...).

Erre ajánlom

Fixi, ss használatra bárkinek, bárhova, feltéve ha nem zavar ha (alaptalanul) lenéznek, ha Csepel vázad van.

Ennyiért vettem
33000
Mért tömeg
2200 g
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
16 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Csepel


anyag:

Cr-Mo


méretek:
  • 56 cm
  • 59 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:
  • Kék
  • Narancs

villa (teló):

Acél


Meghajtás

 
fokozatok száma:

1


Kerék

első agy:

Miche


hátsó agy:

Miche


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal ****4 vagy Gepida Retro S3 ????
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 4* 2.0 termékkel kapcsolatban: