-jó geometria
-tartós fényezés
-gyönyörű, brutálerős hátsó papucs
-szép fékhíd
-méretéhez képest könnyű (62-es méretben 2200 gramm)
-kiváló irányíthatóság, mégis stabil egyenesfutás
-elfogadható hegesztési varratok
-hátsó papucs nem vízszintes
-a láncvillán nincs mélyedés a hajtómű számára (nagytényér beleér a villába)
-ránézésre meglepően lapos fejcsőszög (ez csak esztétikai hátrány mert így is remekül irányítható)
4*-os Csepel vázam előtt egy 3*-osat használtam, azzal, valamint bármelyik olcsó acél "pályavázzal" összehasonlítva remek választásnak bizonyult. Viszont sajnálatomra visszalépés is történt a hármas Csepelhez képest; míg az olcsóbbikon ugyan undorító, mégis vízsintes papucsot találunk, addig ezen előrefele lejt, így gyakorlatilag hasztalan, hogy hátrafele nyílik. Ezt leszámítva viszont ég és föld a különbség a kető között, természetesen a 4* javára. A hegesztéseknél már csak néhány görcsöt véltem felfedezni, egyébként szépek és tartósak. A letisztult design nagyon tetszetős, a hátsó traktus jóval drágább vázakat megszégyenítően szép (számomra) ; a fékhíd a formájával és a könnyítésekkel, valamint a 8 mm (!!!) vastag, törhetetlen papucs a csőkapcsolataival, valamint egész megjelenésével kategóriája legszebb darabja (szerintem). De ennyi elég is a szubjektív dolgokból, a hátsó hárömszögnél találjuk a váz legnagyobb hibáját: sem a guminak, sem a hajtóműnek nincs mélyedés. előbbi csak a vastaggumisoknak hátrány, utóbbinak viszont az az eredménye, hogy nagytányér használata esetén hosszabb monoblokkot kell alkalmazni, így a láncvonal sose lesz jó egy középre hézagolt flip-flop aggyal. Fényezése tartós, nem igazán kímélem, mégsincs sok karcolás, rozsdának nyoma sincs. :) Geometriájára nem lehet panasz, Charge Whisk villával használva tökéletes középút a zorall irányítás és a stabil egyenesfutás között. 30 centis (monoblokk közepéig mérve) középcsapágyház-magassága még pályán is elegendő, városban semmiképp sem fog lekoppanni a pedál (kivéve, ha egy 175 millis, 150+ mm-es Q-faktorú sz*rt használsz hajtómú gyanánt...).
Fixi, ss használatra bárkinek, bárhova, feltéve ha nem zavar ha (alaptalanul) lenéznek, ha Csepel vázad van.