Csepel Royal 4* 2.0 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 207.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




sandorp9 avatar
127 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kiváló geometria,
-4130as cromo ötvözet,
-könnyű (acélvázhoz képest),
-jó kidolgozás, szépnek mondható hegesztések,
-jól irányítható, gyors, fordulékony,
-szép első villa (muffolás),
-szép hátsófék felfogatás,
-erős papucs,
-magas középrész,
-tartós (nak tűnő) festés, felületkezelés

Hátrány

-aránylag drága (váz),
-nincsenek kulacstartó és sárvédő szemek (ez szubjektív!),
-keresni kell, de nagyon ezeket a vázakat,
-bemélyedés nélküli láncvilla,
-érdekes beállíthatóság,
-első kerék gumiméret

Tapasztalat

Én csak a vázról írok, kezdeném ezzel, nem akartam az új Csepel royal vázhoz írni a véleményem...
Rövid távú használat és ismerkedés után jellemezném eme remek vázból épített bringám;
Jól irányítható, gyors, fordulékony kis aszfalt betyár lett belőle. Könnyű ahhoz képest, hogy acél, és még merevnek is mondható (legalábbis a régi columbus csöves acél gépemhez képest merevebb). Szépek a varratok és a festése /felületkezelése is. Volt pár bénázásom összerakás közben, amit elég jól tűrt! Az első villa külön tetszik, hogy muffolt és egyenes, jól sikerült a hátsófékhíd is, ügyes kidolgozás. A papucs olyan vastag, hogy egy atomtámadást kibírna... A magas közepe miatt jól dönthető a bringa örökhajtással is, a 170es hajtókar soha a büdös életben nem fog leérni (nincs az a szar út!). Pont emiatt viszont érdekes lett a nyereg magasságának beállítása, ugyanis pipiskedni kell a láblerakásnál. 
És amin változtatnék (gondolom az új 4* royaloknál ezeket kiküszöbölték...);
A bemélyedés nélküli láncvilla miatt a 103as monoblokk rövid lett, a hajtásból reszelni kellett volna. A másik, amin változtatnék, az a sárvédő (esetleg kulacstartó) szemek. Városi bringára nem ártott volna... mondjuk ezt ki lehet küszöbölni kis változtatásokkal. Az első kerékre 23as gumit lehet felrakni, esetleg kopott 25öset, de a 28as már nem fér be, és ez a remek M.o.-i utakon kemény megpróbáltatást okozhat.  Illetve az ára, 55ezer Ft.-ba került a váz, és csak korm.csapit adtak hozzá. 
Csak megjegyezném még azt, hogy a hátsó papucstávolság 120mm, és ha esetleg megunnám az egy sebességet, és szeretnék valami agyváltót beújítani, akkor nem sok választásom lenne ez miatt... de ez csak olyan lábjegyzetbe vagy margóra irt gondolat.

Erre ajánlom

SS/Fixi építésére utcai csapatósnak

Ennyiért vettem
54900Ft csak a váz
Csatolt képek
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
a váz
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
fixiként
Csepel Royal 4* 2.0  2011 városi/cruiser/fitnesz
SS ként
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Csepel


anyag:

Cr-Mo


méretek:
  • 56 cm
  • 59 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:
  • Kék
  • Narancs

villa (teló):

Acél


Meghajtás

 
fokozatok száma:

1


Kerék

első agy:

Miche


hátsó agy:

Miche


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Royal ****4 vagy Gepida Retro S3 ????
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 4* 2.0 termékkel kapcsolatban: