Minőségi kerékpár agydinamóval, elöl-hátul dobfékkel, defektvédős fényvisszaverő gumival, duplafalú felnivel, nagyon jó nyereggel, hátsó kerékre biztonsági zárral, teljesen zárt láncvédővel.
Látványos, kényelmes városi kerékpár, hatalmas kézreálló kormánnyal, kellemes motoros üléspozícióval.
Gyors váltások akár álló helyzetben is az agyváltónak köszönhetően.
Hatásos fékek, az első dobfék nem akar orra buktatni.
1-3 fokozat emelkedők legyűrésére, 4-6 kényelmes tempóhoz, 7-8 gyorsabb (25-30 km/h) haladáshoz.
- nehéz, biztonsági lánccal, lakattal simán 25 kg fölé mehet a tömege
- terebélyes kormánya miatt nehéz betolni ajtókon és a közlekedésben is vigyázni kell a szűk kerékpárutakon
- beállítási pontatlanságok az első sárvédőnél, korrigálni kellett és biztosabb csavarkötéssel elérni, hogy a sárvédő ne lazulhasson ki
- egyszerű elemes hátsó lámpa, nincs bekötve az agydinamóhoz
- az első lámpa elhelyezése nem szerencsés
- hiányos leírás, beállítási útmutató a típusra vonatkozóan (pl. láncvédő szerelése, váltó beállítása, dobfék stb.)
- a 2010-es modellnél még nincs kulacstartó felfogató hely
- az első teleszkóp előnyét nem érzékelem
- A váltó beállítására nagyon kényes, a hőmérséklet ingadozást is megérzi. A váltás után a legváratlanabb pillanatban időnként még erőset kattan és ugrik egyet, többnyire az 5-6 fokozatokban. Gyakran utána kell állítani a bowden feszítést, ami sokszor csak egészen pici elfordítást jelent a váltó tövénél.
Rendkívül jó kerékpár, egyedül a súlyával nem vagyok kibékülve és a váltó szokott felbosszantani.
Nem tudom a hetes agyváltók hogyan működnek, de ez nem tűnik még teljesen kiforrottnak.
Ezek ellenére nem tudok elképzelni magamnak jobb kerékpárt városi közlekedésre, bár néha a pocsék utak miatt elkelne egy ballonosabb külső.
Ha a váltó kifogástalanul működik, ad egy robogós fílinget (gyorsít-vált, gyorsít-vált ...).
Nem merem otthagyni sehol, de valahogy nem is áll meg a hagyományos kerékpártartókban, csak támasztani lehetne korláthoz, lámpaoszlophoz.
Elsősorban városi közlekedésre, illetve azoknak, akik a kényelmet részesítik előnyben a száguldással szemben. Felépítése miatt ritkábban kell karbantartani, így azoknak, akik nem szeretnek ilyesmivel bíbelődni.
Ha gyakran cipelni is kell, gyengék inkább mellőzzék ezt a típust.