- full felszerelt a KTM City Line 7, talán a prizma hiányzott az első kerékről, azon kívül minden rajta ami kell
- városba ideális ez a KTM fitnesz bringa, felpakolva járok vele, magam is 124 kg. vagyok és eddig jól bírja (a kerekek is, kész csoda)
- gyári műanyag pedál 3 napig bírta
- rövid nyeregcső
- a nyereg kemény kissé, és nem lehet annyira meghúzni hogy ne akarjon hátrabillenni
- nem egy könnyű darab
- talán a fék lehetne kicsit combosabb (bár hátul van V fék és kontra, így összesen 3 fékre lehet elosztani a munkát)
- Nem túl masszív hajtókar, csere lesz, addig jó ez is.
Teljesen felszerelt, jó bringa a City Line 7. Úgy akartam biciklit venni hogy ne kelljen rögtön felszerelgetni külön, csak elhozom és tudjak járni vele - na ezt majdnem hibátlanul hozta is :) A nyeregcső sajnos rövidnek, a nyereg meg keménynek bizonyult, ezeket cseréltem is (Selle Royal Avenue nyereg lett, sokkal komfortosabb mint a gyári SR Rio) Minden más szempontból egész jó gép, 2 hét alatt beleszaladt 230 Km., eddig jól bírja. A végáttétel lehetne nagyobb talán, lejtőn sem tudom 35 km/h fölé hajtani. Méretre 56 cm, egész jól fordul, stabil. A fékeket találom kicsit gyengének, sajnos tárcsafék fogadására nincs felkészítve (a gyenge fékhatásban benne lehet hogy én vagyok 124 kg, a notebook a kiegészítőkkel 8 kg, + kaja, száraz cucc az oldaltáskában, egy ABUS Bordo 6500 a vázon...szóval ha épp haladok van mit megfékezni :) ) Ja, a gyári műanyag pedál 3 napig tartott, lett egy fém helyette (mondjuk ez várható volt).
--- UPDATE 2011-11-03 -------------------
Benne van az első 1000 km., egyenlőre semmi komoly - egyedül a váltót kellett beállítani, azóta hibátlanul teszi a dolgát. Kiceréltem a kormányt egy egyenesre, ez a hajlított nem jött be. Azt hittem az első 1000-en belül a kerék azért kapni fog, főleg hogy párszor volt durván terhelve is de semmi baja.
--- UPDATE 2011-12-28 -------------------
1500 km, már a harmadik pedál van rajta, ez a mostani tartósnak tűnik (ezt már nem gariban ahol vettem, hanem a közeli szervizben szereztem be teljes áron...megspórolhattam volna az előző kört, hiába nem műanyag, rettentő gyenge darab volt). Viszont a szerelők rámutattak a maradék egy gyenge pontra, egy 80 kg-os ember alatt is hajlik a hajtókar, hát még akkor alattam...január-február környékén kap masszívabb monoblokkot és hajtókart. Egyébként semmi komoly, szépen teszi a dolgát.
--- UPDATE 2012-04-02 -------------------
2500 km, minden szép és jó. Megvolt az első centír, én csesztem el, fogtam hosszában egy villamos sínt, "kissé" odalett az első :( Mivel már ütött a háta is, mindkettő ki lett centírozva, a gyári külsők Continental City Ride-ra cserélődtek (szálszakadtak voltak több helyen), a váltót meg sikerült nem jól visszakötni a szerelőknek...google, 2 perc és meg is volt a helyes le/felszerelés, további két perc és meg is csináltam. Onnan vettem észre hogy a 7. fokozatba nem lehetett betenni, nem véletlenül, a bowdennek vissza kellett volna hozzá fordulni.
Kis módosítás lesz még, a hátsó lánckereket egyel kisebbre szeretném cserélni - a legkisebb fokozat amit használok a 4. A 7 meg rövidke...
Városi rohangálós - én munkába járok vele, arra nagyon megfelel.