- nincs bajlódás fékbetét cserékkel 5-6 hetente mint a V féknél
- nincs racsniba kerülő kosz, sár, szőr olajkombó, nem ragad bele zacskó, ág
- nincs félreugró lánc ami a racni alá szorul
- eddigi legkönnyebb bringám a Speeder i8
- szerintem nagyon szép
- agyfékhez képest elég erős, de DH stílusú embereknejk felejtős
- felni strapabíró
- nagyon pontos váltó
- a bringának 0 hangja van, "ninjabike"
- XT párhuzamosított V-fék után a fékerő kissé gyenge és mivel agynál hat, eleinte nagyon furcsa volt és bizonytalan nekem
- a gyári nyereg szerintem kényelmetlen a Speeder i8-on
- a pedál (gyári) egyik fele lapos, utcai cipős, de a másik fele domború mintha spd csavar helyek is lennének és ott nem lehet vagy kényelmetlen tekerni, ezért én szögecses fehér BMX-es wellgo -ra cseréltem
- aki autót vezet, tudja hogy indulni csak 1-ből lehet és szépen váltogatni fel. Ez is ilyen. 5-6ból indulni nem lehet vagy recseg. Nem is érdemes, mert hátul nagyon finom mechanika van az agyban. Lusta váltóknak nem ajánlom. Ha viszont nincs ezzel bajod, akkor nagyon szuper, könnyű és pontosan csinálja.
Én még a kormányból levágtam 2-2 cm-t mert a sorok közt jobban elférek így. Használtan vettem, kb 1 éves volt a Speeder i8.
Városi és túra bringa.