Újonnan vásároltam, nagyon élvezetes volt vele a közlekedés. Attól függettlenül hogy már nagyon sok embernek van mindig megdicsérték, vagy meg akarták venni a Cruiser Classic-ot. Nekem ez volt az első cruiserem előtte egy freeride bicóm volt, de már inkább kényelemre-ülés- valamint ülés pozíció), komfortra -sárvédők, lámpa, láncvédő,vátó,csomagtartó- vágytam és azt reméltem ebben a gazdagon felszerelt modellben meg is találom.Nagyon tetszet a váz vonalvezetése és ebben az ár kategóriában csak ezt biciklit találtam 7 sebességes váltóval valamint elöl-hátul V fékkel, nekem ez azért volt fontos mert nem szeretem a kontrát. A fék hatékonysága pont elég hogy megállítsa a biciklit, a váltó( 7 sebességes, markolat váltós) tökéletesen működött, a csomagtartó is jól szuperált. A bringának elég nagy a forduló köre ami valóban zavaró, dehát ez egy cruiser, meg nekem nem adja fel.A kormányt lecseréltem a nagy busz kormányra mert a gyári kormánynál nekem valahogy mindig görnyednem kellett, utána már kényelmes volt...talán túlzottan is mert úgy öffeszkedtem rajta hogy nem volt kedvem tekerni:).A pedált is nagyobbra cseréltem, mert olyan volt mintha gyerek bicikli pedálok lettek volna rajta. A rossz minőségű úton szenvedés vele menni mert csörög-zizeg rajta minden.Jó minőségű úton suhan.
Update:2013.05.24- én megláttam ahogy keróznak vele és visszaszereztem a bringát:)!
Sajnos negatívumot is tudok mondani. Közel két hónapig használtam, de sajnos ellopták(az én hibám).Miután megvettem és nap mint nap használtam akkor szembesültem vele hogy a Schwinn-Csepel Cruiser Classic gyári fényezése nagyon IGÉNYTELEN , tele volt szeméttel és ahol a színek (fehér-piros-kék) össze találkoznak bele volt javítva vagy inkább gányolva. Zárlatos lett a világítás pedig vizet nem is látott, kiszakadt a hajtókarból a menet pedig nem ugrattam, padkáztam...stb dolgozni jártam vele. Az ülés nyekergett és mindig elállítódott ( meg volt húzva).
Ahogy azt említettem előtte freeride biciklim volt. Nem hiszem hogy illene őket összehasonlítani meg ugye semmi értelme, de azért írnék pár sort az én szemszögemből. A montim egy épített keró volt, 2004-es polar X extreme vázzal minden komfort és kényelem nélkül .Minden más viszont meg volt ami egy jó város biciklizéshez akár csapatáshoz kellett. Könnyű volt, még masszív alkatrészekkel,nagyon jó fékekkel, kis forduló körrel, számomra ideális vázgeometriával. Na ezután ültem át a cruiserre és akkor döbbentem rá mik az igényeim. Mert a cruiser nehéz, nem csapatásra való(mondjuk ez egyértelmű), hosszú tengelytávú és ami a legjobban sziven ütött az az hogy nem lehet tartósan izomból tekerni mert nem olyan a ülés pozíció, rohadt fárasztó. DE viszont annyira elfogult lettem eziránt a típus iránt hogy nem érdekelnek a teljesítménybeli negatívumai mert egy nagyon szerethető bicikli, ezért legközelebb is ilyet veszek, de nem Schwinn Csepelt. Kipróbálom a Gepidát.
Csak városi közlekedésre.Elsősorban olyan embernek aki szeret komótosan biciklizni aza krúzolni.