Schwinn-Csepel Cruiser Classic városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 72.000 Ft - 83.400 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Tjózsi avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy hónapja vásároltam, csak jót tudok mondani róla! A váltója prima, nagyon jól veszi a sebességet, a széles gumival pedig lehet hasítani a nagy homokban is! Kényelmes bringa, nem bántam meg!

Hátrány

Egyenlőre semmit hátrányt nem tudok mondani.

Erre ajánlom

Kiváló utcai bringa.

Ennyiért vettem
65000
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MrPawnsop avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Újonnan vásároltam, nagyon élvezetes volt vele a közlekedés. Attól függettlenül hogy már nagyon sok embernek van mindig megdicsérték, vagy meg akarták venni a Cruiser Classic-ot. Nekem ez volt az első cruiserem  előtte egy freeride bicóm volt, de már inkább kényelemre-ülés- valamint ülés pozíció), komfortra -sárvédők, lámpa, láncvédő,vátó,csomagtartó- vágytam és azt reméltem ebben a gazdagon felszerelt modellben meg is találom.Nagyon tetszet a váz vonalvezetése és ebben az ár kategóriában csak ezt biciklit találtam 7 sebességes váltóval valamint elöl-hátul V fékkel, nekem ez azért volt fontos mert nem szeretem a kontrát. A fék hatékonysága pont elég hogy megállítsa a biciklit, a váltó( 7 sebességes, markolat váltós) tökéletesen működött, a csomagtartó is jól szuperált. A bringának elég nagy a forduló köre ami valóban zavaró, dehát ez egy cruiser, meg nekem nem adja fel.A kormányt lecseréltem a nagy busz kormányra mert a gyári kormánynál nekem valahogy mindig görnyednem kellett, utána már kényelmes volt...talán túlzottan is mert úgy öffeszkedtem rajta hogy nem volt kedvem tekerni:).A pedált is nagyobbra cseréltem, mert olyan volt mintha gyerek bicikli pedálok lettek volna rajta. A  rossz minőségű úton szenvedés vele menni mert csörög-zizeg rajta minden.Jó minőségű úton suhan.

Update:2013.05.24- én megláttam ahogy keróznak vele és visszaszereztem a bringát:)!

Hátrány

Sajnos negatívumot is tudok mondani. Közel két hónapig használtam, de sajnos ellopták(az én hibám).Miután megvettem és nap mint nap használtam akkor szembesültem vele hogy a Schwinn-Csepel Cruiser Classic gyári fényezése nagyon IGÉNYTELEN , tele volt szeméttel és ahol a színek (fehér-piros-kék) össze találkoznak bele volt javítva vagy inkább gányolva. Zárlatos lett a világítás pedig vizet nem is látott, kiszakadt a hajtókarból a menet pedig nem ugrattam, padkáztam...stb dolgozni jártam vele. Az ülés nyekergett és mindig elállítódott ( meg volt húzva).

Tapasztalat

Ahogy azt említettem előtte freeride biciklim volt. Nem hiszem hogy illene őket összehasonlítani meg ugye semmi értelme, de azért írnék pár sort az én szemszögemből. A montim egy épített keró volt, 2004-es polar X extreme vázzal minden komfort és kényelem nélkül .Minden más viszont meg volt ami egy jó város biciklizéshez akár csapatáshoz kellett. Könnyű volt, még masszív alkatrészekkel,nagyon jó fékekkel, kis forduló körrel, számomra ideális vázgeometriával. Na ezután ültem át a cruiserre és akkor döbbentem rá mik az igényeim. Mert a cruiser nehéz, nem csapatásra való(mondjuk ez egyértelmű), hosszú tengelytávú és ami a legjobban sziven ütött az az hogy nem lehet tartósan izomból tekerni mert nem olyan a ülés pozíció, rohadt fárasztó. DE viszont annyira elfogult lettem eziránt a típus iránt hogy nem érdekelnek a teljesítménybeli negatívumai mert egy nagyon szerethető bicikli, ezért legközelebb is ilyet veszek, de nem Schwinn Csepelt. Kipróbálom a Gepidát.

Erre ajánlom

Csak városi közlekedésre.Elsősorban olyan embernek aki szeret komótosan biciklizni aza krúzolni.

Ennyiért vettem
75000
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sz. Balázs avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • veszettül kényelmes ez a Schwinn-Csepel cruiser
  • szép a festése
  • a magyar úthibákat viszonylag jól korrigálja a kényelmes ülés és a ballonos kerék
  • kontrafékes (ami kellemes retró érzést ad a dologhoz)
  • láncvédője van
  • hajlított vázcsövek
  • kényelmes, "motoros" érzésű kormány
  • Schwinn-Csepel
  • szerethető bringa. Lelke van :-)
Hátrány
  • lassú, nehezen fordul
  • nehéz
  • sajnos mindenkinek cruisere van már... 
  • enyhén rozsdásodik (bár az rozsdásodás alacsony mértéke alapvetően jó, ha figyelembe vesszük, hogy kb 10 évig hozzá sem nyúlt senki) 
  • a pedál igénytelen 
  • ha a lánc leesik, vagy cserélni kell, nagyon nehéz hozzáférni a láncvédő miatt
Tapasztalat

Az egészben a fesése tetszett a legjobban. Fehér alapon hajszálvékony fekete csíkok, ami miatt úgy tűnik, mintha repedezett lenne a festés, közben meg nem is. Trükkös.. :-)

Erre ajánlom

városi tekergés, sétabringázás, ilyesmi

Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser Classic városi/cruiser/fitnesz
Schwinn-Csepel Cruiser Classic városi/cruiser/fitnesz
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alexosz avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

kialakítása miatt nem akar vele száguldozni az ember az anyváltó tökélletesen működik tökélletes úttartás szűk helyen is meg lehet vele fordulni csodállatos kinézet és a jól bevállt V fékkel ellátva és kontrával.

Hátrány

a világítása eléggé sérülékeny szűk tárolúkba meg kell gondolni hova parkolsz a széles kormány miatt. 

Tapasztalat

ha vigyázol rá és karbantartod a Cruiser 26" N3 bringa egy örök élet és egy nap

Erre ajánlom

sétabiciklizés városban mászkálás enyhén buckás földutak kis terhek szállítása

Ennyiért vettem
70000
30 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • kék-fehér
  • zöld-fekete-fehér
  • kék-fekete-fehér
  • sárga-fekete-fehér
  • rózsaszín-fekete-fehér

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Z+lánckerék


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Acél


külső gumi:

26×2,125"


Irányítás

kormányszár:
  • Alumínium
  • 1"
  • 150/110 mm

nyeregcső:

250 mm krómozott


Fék

tárcsafék:

Saccon V-fék alumínium


fékkar:

Saccon alu-plasztik


Kiegészítők

 
hátsó lámpa:

Büchel 1 LED


 
sárvédő:

Cruiser, rozsdamentes fém


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

Geometria

 
váz geometria kép:
  • Cruiser Classic (72.100 Ft)
  • Cruiser Classic 7SP - 7 sebességes (78.000 Ft)
  • Cruiser Classic N3 - Nexus 3 agydinamóval (83.400 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser Classic termékkel kapcsolatban: