Schwinn-Csepel Cruiser Classic városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 72.000 Ft - 83.400 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Tjózsi avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy hónapja vásároltam, csak jót tudok mondani róla! A váltója prima, nagyon jól veszi a sebességet, a széles gumival pedig lehet hasítani a nagy homokban is! Kényelmes bringa, nem bántam meg!

Hátrány

Egyenlőre semmit hátrányt nem tudok mondani.

Erre ajánlom

Kiváló utcai bringa.

Ennyiért vettem
65000
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • kék-fehér
  • zöld-fekete-fehér
  • kék-fekete-fehér
  • sárga-fekete-fehér
  • rózsaszín-fekete-fehér

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Z+lánckerék


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Acél


külső gumi:

26×2,125"


Irányítás

kormányszár:
  • Alumínium
  • 1"
  • 150/110 mm

nyeregcső:

250 mm krómozott


Fék

tárcsafék:

Saccon V-fék alumínium


fékkar:

Saccon alu-plasztik


Kiegészítők

 
hátsó lámpa:

Büchel 1 LED


 
sárvédő:

Cruiser, rozsdamentes fém


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

Geometria

 
váz geometria kép:
  • Cruiser Classic (72.100 Ft)
  • Cruiser Classic 7SP - 7 sebességes (78.000 Ft)
  • Cruiser Classic N3 - Nexus 3 agydinamóval (83.400 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser Classic termékkel kapcsolatban: