Schwinn-Csepel Cruiser Neo városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 68.300 Ft - 78.700 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

rigop avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes üléshelyzet, jó geometriájú váz.

Agyváltó!

Széles kerekek, földúton sem süllyed el.

 

Hátrány

A csomagtartó nem vízszintes, de annyira hülye helyen vannak a csomagtartó rögzítési pontjai, hogy nem is nagyon lehet vízszintesre beállítani.

Az első kosár felszereléséhez le kell szedni az első lámpát, ami eléggé fixen van felfogatva, így ha leszedjük, többet nem lehet visszatenni.

A gyári kemény nyereg egy nagyobb, zselésre lett cserélve.

Tapasztalat

A biciklit egy nyereményjátékon nyertük, azóta lényegében csak egy normális ledes lámpával és egy kényelmesebb nyereggel lett kiegészítve. 4-5 éve hibátlanul működik ez a Schwinn-Csepel kerékpár, évente 1-szer alaposan le van takarítva, beolajozva.

Erre ajánlom

Városba, bevásárolni, rövidebb távokat tekerni.

Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser Neo városi/cruiser/fitnesz
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bertokb avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Nagyon korrekt ár/érték arány

- A legkényelmesebb ülés

- agyváltó

- Ledes lámpa dinamós helyett

- Szép és aránylag jó minőségű festés

- tuti sárvédelem

- öltönyben is bemehetsz dolgozni evvel a Schwinn-Csepel cruiserrel

Hátrány

- Az első lámpatartó kb 1-2 hónapot bírt

- A hajtókart egy év után cserélni kellett

- Elszakadt a lánc

Tapasztalat

A cruisert városi gurulgatásra és munkábajárásra használom sima sík terepen, 98%-ban aszfalton sok úthibával. Nagyon kényelmes vele közlekedni és ár/érték arányban nem igen van jobb vétel a kategóriájában. 
A felszereltségére sem lehet panasz, egy két dolgot kell rajta cserélni, amin gyárilag spóroltak és hosszú évekig megbízható cruisered lesz.  
Kisebb túrákra is elmentem vele (30-50km esekre),  nagyobb távon is kényelmes a Schwinn-Csepel Cruiser Neo 26" N3 és a súlya (kb18 kg) ellenére nagyon jól lehet vele haladni, akár öltönyben is ráülhet az ember. A sárvédői tökéletesek, nem sima pálcás, így kellően merev, többször volt alkalmam bokáig érő tócsákban közelkedni vele.

Sajnos ennek az árkategóriának ugyanakkor vannak árnyoldalai:

Kb az ülés 8.000, az agyváltó 12.000 - ergo ez kiteszi a kerékpár árának majdnem a harmadát, így a maradékból kellett megoldani minden mást:)

- Nekem a kenda flame nem jött be, száraz sima aszfalton meglepően gyorsan lehet vele haladni, egész ballonons, nyeli az ütéseket. De 1,5 év után a hátsóban szálszakadás lett, nedves úton csak visít és csúszik;) Szubjektív, de ez a mintázat nekm kicsit komolytalan.

- A hajtókar folyamatosan lazult az úthibák rázásától, kb 4 naponta kellett útánahúzni. Végül egy   útkereszteződés közepén megadta magát a jobbos karnak az a része, ami belekap a lánctányérba. Cseréltem egy bmx-es Z hajtókarra, kb 4 ezer forintos tétel azóta minden ilyen probléma megszűnt.

- A lámpatartó sem bírta a rázást, mivel a srávédőhöz szegeccsel van erősítve nem lehett utánahúzni, kotyogott csörgött. Újra szegecseltettem, új csavarokat raktam rá, de végül egy rozsdamentes acél lemezre kellett cserélni;)

- A támasztó és az első V fék (vmi saccon márka) hosszútávon szintén csereérett, de egyenlőre teszik a dolgukat.

A gyengepontok cseréjét követően szerintem elpusztíthatatlan, a céljára tökéletesen megfelel!

Erre ajánlom

elsősorban sík terepen és szárazon gurulgatás és aszfaltos, vagy jól letaposott  túrákat is nyugodtan be lehet vele vállalni.

Ennyiért vettem
61.000
42 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • Arany-fekete
  • Ezüst-fekete
  • Gyöngyház-almazöld
  • Gyöngyfehér-fekete

Női:

  • Arany-fekete
  • Arany-gyöngyfehér
  • Piros-grafit
  • Zöld-gyöngyfehér

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Z-hajtómű


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Acél


hátsó agy:

Shimano Nexus 3


külső gumi:

Kenda

  • 26×2,125"

Irányítás

kormány:

Cuiser

  • Acél

kormányszár:

Alumínium

  • 110/150 mm
  • 1"

nyeregcső:

250 mm krómozott


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék

  • Alumínium

fékkar:

Saccon alu-plasztik


Kiegészítők

 
sárvédő:

Cruiser

  • Festett acél

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

tömeg:

18


 
további információk:
  • Cruiser Neo (68.300 Ft)
  • Cruiser Neo 7SP - 7 sebességes (72.400 Ft)
  • Cruiser Neo N3 - Nexus 3 agydinamóval (78.700 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser Neo termékkel kapcsolatban: