Schwinn-Csepel Cruiser Neo városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 68.300 Ft - 78.700 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




bertokb avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Nagyon korrekt ár/érték arány

- A legkényelmesebb ülés

- agyváltó

- Ledes lámpa dinamós helyett

- Szép és aránylag jó minőségű festés

- tuti sárvédelem

- öltönyben is bemehetsz dolgozni evvel a Schwinn-Csepel cruiserrel

Hátrány

- Az első lámpatartó kb 1-2 hónapot bírt

- A hajtókart egy év után cserélni kellett

- Elszakadt a lánc

Tapasztalat

A cruisert városi gurulgatásra és munkábajárásra használom sima sík terepen, 98%-ban aszfalton sok úthibával. Nagyon kényelmes vele közlekedni és ár/érték arányban nem igen van jobb vétel a kategóriájában. 
A felszereltségére sem lehet panasz, egy két dolgot kell rajta cserélni, amin gyárilag spóroltak és hosszú évekig megbízható cruisered lesz.  
Kisebb túrákra is elmentem vele (30-50km esekre),  nagyobb távon is kényelmes a Schwinn-Csepel Cruiser Neo 26" N3 és a súlya (kb18 kg) ellenére nagyon jól lehet vele haladni, akár öltönyben is ráülhet az ember. A sárvédői tökéletesek, nem sima pálcás, így kellően merev, többször volt alkalmam bokáig érő tócsákban közelkedni vele.

Sajnos ennek az árkategóriának ugyanakkor vannak árnyoldalai:

Kb az ülés 8.000, az agyváltó 12.000 - ergo ez kiteszi a kerékpár árának majdnem a harmadát, így a maradékból kellett megoldani minden mást:)

- Nekem a kenda flame nem jött be, száraz sima aszfalton meglepően gyorsan lehet vele haladni, egész ballonons, nyeli az ütéseket. De 1,5 év után a hátsóban szálszakadás lett, nedves úton csak visít és csúszik;) Szubjektív, de ez a mintázat nekm kicsit komolytalan.

- A hajtókar folyamatosan lazult az úthibák rázásától, kb 4 naponta kellett útánahúzni. Végül egy   útkereszteződés közepén megadta magát a jobbos karnak az a része, ami belekap a lánctányérba. Cseréltem egy bmx-es Z hajtókarra, kb 4 ezer forintos tétel azóta minden ilyen probléma megszűnt.

- A lámpatartó sem bírta a rázást, mivel a srávédőhöz szegeccsel van erősítve nem lehett utánahúzni, kotyogott csörgött. Újra szegecseltettem, új csavarokat raktam rá, de végül egy rozsdamentes acél lemezre kellett cserélni;)

- A támasztó és az első V fék (vmi saccon márka) hosszútávon szintén csereérett, de egyenlőre teszik a dolgukat.

A gyengepontok cseréjét követően szerintem elpusztíthatatlan, a céljára tökéletesen megfelel!

Erre ajánlom

elsősorban sík terepen és szárazon gurulgatás és aszfaltos, vagy jól letaposott  túrákat is nyugodtan be lehet vele vállalni.

Ennyiért vettem
61.000
42 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • Arany-fekete
  • Ezüst-fekete
  • Gyöngyház-almazöld
  • Gyöngyfehér-fekete

Női:

  • Arany-fekete
  • Arany-gyöngyfehér
  • Piros-grafit
  • Zöld-gyöngyfehér

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Z-hajtómű


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Acél


hátsó agy:

Shimano Nexus 3


külső gumi:

Kenda

  • 26×2,125"

Irányítás

kormány:

Cuiser

  • Acél

kormányszár:

Alumínium

  • 110/150 mm
  • 1"

nyeregcső:

250 mm krómozott


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék

  • Alumínium

fékkar:

Saccon alu-plasztik


Kiegészítők

 
sárvédő:

Cruiser

  • Festett acél

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

tömeg:

18


 
további információk:
  • Cruiser Neo (68.300 Ft)
  • Cruiser Neo 7SP - 7 sebességes (72.400 Ft)
  • Cruiser Neo N3 - Nexus 3 agydinamóval (78.700 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser Neo termékkel kapcsolatban: