Csepel Magnum alu mtb

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (85 vélemény)
Rendezés

BenceHorvathRoland avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Pozítivumok:

-Kényelmes, könnyű tekerni.

-Könnyű vele az 1 kerék.

-Szerintem megfelelő alap felszereltség.

-Megéri a pénzét.

-Jól néz ki. Jó minőségű váz.

-Kicsit jó a teleszkóp. ( SR Suntour )

-Súlya miatt kiváló kezdő Dirt-ösöknek, szerintem csak a váz de akár alap felszereltséggel is. De így csak kezdőknek! 

-Precíz heggesztések. És jól bírják a strapát.

 

 

Hátrány

Hátrányok, gyengeségek:

-1 év elteltével nyikorog a nyereg, kattog a váltó.

-Könnyen szétmegy a markolata. Az alapot lecseréltem.

-Kicsit súlyos.

-Ugratás után néha-néha leesik a lánc.

-Borzalmas váltó. Az első váltó nehezen ugrik be 3-as ba...

-Sűrűn kell ápolni. Pl.: lánc olajozás, stb...

 

 

Tapasztalat

Aki akar egy megbízható MTB-t az vegye meg ezt. Nekem egy kékszínű van. 2014-es modell. Majdnem minden alap rajta kivéve a markolat. :) Tuttom szerint ez a bicó Dirtre van tervezve, de ez ARRA ALAPON NEM ALKALMAS! 

Erre ajánlom

Kezdő Dirt/Street, Utcai közlekedés, Földes-Betonos út egyaránt, Rövid túra.

Ennyiért vettem
80 000Ft
Mért tömeg
15300 g
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PJancsi avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Erős hajtókar
  • Egész erős ALU váz
  • Könnyű
  • A hegesztések jól tartanak
  • Bár nem a legerősebb de nem rossz felszereltsége van, egyszóval jó az ár érték arány
Hátrány
  • A Magnum festésének minősége (én finoman bánok a magnumommal de egy-két helyt már megpattant a festék)
  • Hosszú távon kényelmetlen nyereg
  • A nyegcső kukába való  (de pozitívum, hogy garanciába egy mái napig jót kaptam helyette)
Tapasztalat

Lassan egy év elteltével még mindig nagyon megvagyok vele elégedve. Ennyi pézért nagyon ritkán táláni újonna ilyen masszív biciklit.Kis odafigyelés kell neki és meghálálja. Továbbá ha egy kicsit költünk rá hogy fejlesszük egy mindent odavágó kis bringát kaphatunk (persze az alapfelszereltséggel se rossz) A megjelenése pedig nagyon szép(persze ez ízlés kérdése). Meg ami nekem nagy előny de ezis csak nézőpont kérdése, hogy hazai :) 

Erre ajánlom

Városban járkálás, túrázás,

Ennyiért vettem
65000HUF
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Csepel Magnum alu  2011 mtb
21 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benjamintoth avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-fékváltókarok

-váz(erős heggesztések)

ha egy 10-15 ezret beleköltesz,tökéletes lesz a Schwinn-Csepel Magnum

 

 

Hátrány

-kerekek majdnem kuka. Gumi oldalfala nem bírja, agyak elég alják, felnik gyengék

-hajtókar menete gyér(mondjuk ennyi pénzért jó ez)

-pedálok vackok(acor van most)

-stucni letört

-kormány hajlik

-hátsóváltó gyenge(shimano sorat javaslok)

-tele van vas alkatrészekkel, ezért a súlya nem mondható barátinak.

-teleszkóp kb. 2,9 kg magába, és amennyit "mozog" szerintem egy sima merev villát is rakhattak volna bele, könnyebb és olcsóbb bringát lehetett volna belőle kihozni
 

-nyereg már rövid távon is kényelmetlen

 

Tapasztalat

Alapból városi közlekedésre korrekt, ha keveset tekersz, de a pedál nekem már első használat után elkezdett haldoklani.

Erre ajánlom

xc, városi használat, felújítva ugri-bugri
nekem sikerült xc-n egy 2. helyet kicsikarnom belőle, szóval inkább terepre ajánlanám.
Gyári adatai szerint 14 kg, gyakorlatilag még egy fél kilóval könnyebb rock shox teleszkóppal is 14,6 kg volt, miután használható alkatrészeket kapott. Jelenleg 11,9 kg, még mindig fejlesztés alatt van.

Ennyiért vettem
57000
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2008 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cinge avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

olcsó
viszonylag jó váz
kerekek
fékek
..............

Hátrány

váltó
üléscső
ülés(személyes tapasztalat)
teleszkóp
..................
               

Tapasztalat

váltó összevissza pattog hátul, könnyen elállítódik, terhelést nem bírja.

Erre ajánlom

városba,rövid túrára

Ennyiért vettem
45.000
27 olvasó 52%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karnyaczkikaroly avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • -jól néz ki a festés
  • -dupla falú felni
  • -jól néz ki a feketére festett felni
  • -a váltó kialakítása nekem nagyon kényelmes
Hátrány

ha arra használod amire ki lett találva akkor semmi.

Erre ajánlom

túra, dirt átalakitással, street átalakítással

 

Ennyiért vettem
37
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2009 mtb
Csepel Magnum alu  2009 mtb
Csepel Magnum alu  2009 mtb
18 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Attila16_ avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eddig 10 hónapja van meg és nagyon meg vagyok vele elégedve.

Könnyű váz, jó hajtás

A hegesztések nagyon jól tartanak, elég olcsón be lehet szerezni.

Nagyon masszív és strapabíró kis gép

Megállja a helyét a dombokon és az ugratókon is.

Kisebb összeg ráfordításával elég jó kis biciklit hozhatunk ki belőle.

Szép állása van

 

Hátrány

Pár hónap alatt az ülés széle kiszakadt, kukába való és hosszú utakon nagyon kényelmetlen

Ennyi én több hátrányt nem tudok mondani.

 

Tapasztalat

Bátran merem ajánlani mindenki, mivel egy nagyon jó kis bicikli.

Az előző biciklimhez képest egy "álom" mivel ezt nem kell állandóan szerelni, tárcsaféket állítani rajta szóval aki tudja az szerezzen be egy ilyen biciklit.

Lehetne jobb felszereltségű..., de a gyári sem rossz

 

Erre ajánlom

Városba szaladgálni, kisebb nagyobb túrákra és az XC is belefér

Ennyiért vettem
59990
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2012 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Molli33 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

2011-ben nyertem a Schwinn Csepel Magnum kerékpáromat egy fotópályázaton, melyet összeszerelése után teszteltem. Szuper fék, váltórendszere van, teleszkópjai jól működnek, jó a rugózása. Nem szorult rajta semmi cserére. 

Hátrány

Hátránya számomra a keskeny ülés volt.

Tapasztalat

Sajnos ellopták a múlt hónapban, úgyhogy most nincsen "tesztelni valóm". :(

Erre ajánlom

Túrabicajnak kiváló.

Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

profisound avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A Magnum váza nagyon masszív és szép a festése.

A váltó elfogadható.

A fék nem rossz a kategóriához képest.

Nagyon jó ár/érték arány.

 

Hátrány

A hajtókar 3 év után kettétört.

A kormány és a befogó illetve a pedál nem az igazi..azonnali cserére szorul...

 

 

Tapasztalat

4 éve van meg a Schwinn-Csepel Magnum és nagyon szeretem. Eredeti állapotában sem volt rossz gép,de ráfordítással még használhatóbbá és megbízhatóbbá lehet tenni.

Elsősorban a hajtókart kellett cserélni kompletten,mert kettétört a bal oldali..utána a kormányt és a befogót cseréltem ki.

Utána a féket gyengének találtam,mert szeretek városban gyorsan hajtani és szeretem ha megfelelően fog a fék.Kicseréltem a fékeket Shimano br-m486 hydraulikus tárcsákra ami az agyak cseréjét is eredményezte....ezért kicseréltem a komplett elős-hátsó kereket,mert az eredeti felni túl nehéz volt és tárcsához nem is illik.

A monoblokk egész jól bírja és a fogaskoszorú is kibír még sok tekerést

Az átalakítás után mostanra egy nagyon megbízható és használható bringát kaptam.

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2009 mtb
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krakateu10 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Magnum váz festése és heggesztése nagyon tetszik. 

A fék-váltókarok egyszerűen mesésen működnek. 

A fékek megfelenek (V fék).

A kerek KENDA márkájúak = birja a forolást és jól tapad.

A stucni jól néz ki és eddig semmi baja  pedig nem kimélem a kerót. :)

A monoblokk nekem tökéletes (de ha valaki komolyakat ugrat  vele akk ajánlott kicserélni).

Hátrány

A Magnum nyerge nagyon kényelmetlen, azonnal lecseréltem (Monte Grappa K2-esre).

A műanyag pedálok se valami biztosak... Cserélni fogom.

A váltó beállitása elég ratyi, de ha van türelmed akk hibátlan... 

 

Tapasztalat

Nagyon jó ÁR/ÉRTÉK arányú kis bringa a Magnum! :)

Mindenkinek ajánlom aki kevés pénzösszegért jó dirt kerót akar.

+5000Ft ráköltéssel kifogástalan állapotra lehet tuningolni...

Erre ajánlom

Könnyű terepre.

Városi használatra. 

Enyhe-közepes dirt.

Ennyiért vettem
51000
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Csepel Magnum alu  2011 mtb
16 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem egy 2011-es modellem van és megvagyok vele elégedve.Szép megjelenése van, és jó strapabirósággal rendelkezik a Schwinn-Csepel Magnum.Én sürün tartom karban,ezért sok rosszat nem tudok mondani róla.

Könnyű hajtani,szépen gurul, és egy kicsit jobb cuccokkal még nagyobb sebesség elérés is lehetséges.

Váza rendkivül erős lassan 2 éve használom és nincs repedés sem semmi hiba pedig nagyon sokszor járt kátyús, dimbes-dombos helyen.Elég olcsón hozzá lehet jutni ami szintén jó élőny.

Egyáltalán nem szoktam kimélni, mert edző gépnek is használom túrák mellett,napi szinten illetve mikor hogy érek rá 10-15km-t eszik meg.

felnik erősek ,agyak nem rosszak, ülése kényelmes,váltó szépen dolgozik ha jól be van állitva.

Ha mind2 gumi 3baron vagy picit a felett van használva az aszfalton simán lehet vele tartani a 30-35km/h-át.

Eredeti specifikáció:

-16-os magnum váz

-Dinamic felnik elöl hátul+saccon radius vfék elöl hátul

-shimano tz elsőváltó,tourney hátsó váltó 7sebeséges menetes shimano racsnival.

-noname hajtómű

-kmc z50 lánc

-kenda gumik

-neco kormánycsapágy

-joytech agyak,nomane pedál,küllők.

-thun monoblokk

-selle royal mach1 nyereg.

-stb


Újítások:

-shimano altus:-vfékek+hátsó váltó

-Fsa monoblokk

-shimano acera hátsó agy+shomano cs-hg41 racsni+DT küllő+rodi freeway felni

-shimano tx71 hajtómű

-shimano cn-ug51 lánc

-acor pedál

-merida nyereg

-zoggie kormánycsapágy+zoggie stucni

-Cst traveller gumik stb.

Megjegyzés:Az itt felsorolt újítások nem azért történtek meg mert az eredeti alkatrészek tönkrementek,csakis kizárólag a kerékpár feljavítása miatt ment végbe.

Ismét újítva:

-Deore XT első és hátsó váltó

-Shimano CN-UG51 lánc

-Shimano CS-HG31 8s

-Shimano FC M171 hajtómű+Shimano BB-UN26 monoblokk.

Hátrány

Hátránya közé azt tudnám sorolni hogy elég gagyi monoblokkot tesznek bele ami érdemes már a megvétel után cserélni.

Nem szeretnek jó cuccokat rárakni ezért ha valaki komolyabb használatra szeretné  akkor szükséges a beruházás,de ha valaki csak gurulni veszi akkor ugy tökéletes ahogy van.

Nálam a hozzáadott selle royal mach ülés másfél év után oldalt kiszakadt.(rengeteg használat miatt).

Tapasztalat

Tapasztalat:Nyugodt szívvel merem ajánlani a magnum-ot.Megbizható társ ha az ember vigyáz rá és foglalkozik néha vele.

A magnumom már több mint 2 éve van forgalomba és ez idő alatt több mint 8000km-t evett meg.

Akinek kevés pénze van mégis szeretne egy jónak mondott montit akkor a magnum a nyerő.

Túrákra nagyon alkalmas kis gép,de még a pici örültködést is belefér.

Erre ajánlom

Városi használat illetve nagyobb túrákra, és XC-re is alkalmas, de nem gyári alkatrészekkel.

Ennyiért vettem
kompletten 57000-ért
Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Csepel Magnum alu  2011 mtb
Majdnem 2 évesen is kivalló állapotban
Csepel Magnum alu  2011 mtb
22 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Robee95 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Hát azért akad a váz bírja jók a hegesztések a geo se szar nekem egész jól bírja 2008 óta van meg ez a Schwinn-Csepel mtb igaz h nem durvultam vele de még a szaros műanyag pedál se tört el pedig azért látott már ugratókat..HA szánsz rá egy kis pénzt kb úgy 30 ezer forintot egy Kona Shredet simán ver. a váz elpusztíthatatlan csak a töltelék ratyi :)

A festés szerintem elég szép csak könnyen sérül de ez csak esztétika..

Hátrány

na akkor..

Teló: amikor kipróbáltam annyit vettem csak észre h egy szép dísz mert semmit nem mozog de körübelül egy merev villa.. csak nehezebb valami Vader márka .. [ hallotam olyanokat h olaj zsír kis törődés és jó lesz (olyat is h olajat csak kiköpi és ennyi) de még nem próbáltam ki most fogom csak újítani tervezem..]

Update: Próbáltam kenegetni az nem jó felejtsétek el motor olajat öntöttem bele végre megmozdult és egy viszonylag normális telót sikerült létrehozni nem egy marzo de így legalább mozog.(Wader teló). Még mindig nem egy profi de ideiglenes megoldásnak jó akinek nincs pénze jobbat venni és egy RTS-nél még mindig jobb szerintem..!

Halatmas hátránya a Magnumnak hátúlra NEM lehet tárcsaféket rakni.. Aki ezt kitalálta az egy b@rom volt !

Gyönge a kormány cserélni kell markolat kemény vágja a kezet a bika szarvak csak súj az elején le kell őket szedni + rozsdásodnak.. Hosszú a stucni kicsit gyenge de azt 2000Ft-ért lehet cserélni egy jóra nem egy nagy pénz.

A váltó elég pontatlan de nem lehetetlen beálítani kicsit szórakozol vele akkor jó lesz 

műanyag pedál az mindenképp cserés..

nyereg kényelmetlen de én nem nagyon szoktám ráülni szóval engem annyira nem zavar.

Tapasztalat

Ha lecserélted rajta a gyenge alkatrészeken egy nagyon jó bringa jön össze mert a Magnum váz tényleg bírja nem fog törni én most kezdek komolyabban foglalkozni a dologal h felújítom de már rá is fér.

A váz többet ér mint egy UMF 4 az 5 el is versenybe van pedig egy Csepel .......:DD

én úgy tervezem kap egy új telót leveszem a váltót új pedálok új kormány stucnival és nagyából kész is egy jó keró..

 

Erre ajánlom

dirt/street ha költesz rá ha nem akkor boltba járni tökéletes

Ennyiért vettem
pasz 40E ft körül
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ginii avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes, jól kezelhető, strapabíró a Schwinn-Csepel Magnum. Mutatós.

Hátrány

Váltóját nehéz jól beállítani (otthon próbáltam, saját magam), de ha sikerül, akkor pontos,

Tapasztalat

A terepgumikat utcai Continentalra cseréltem, így sokkal gyorsabb lett.

Erre ajánlom

Mindenből egy kicsi, bírja az országúti viszonyokat és a dimbes-bombosterepet is.

Csatolt képek
Csepel Magnum alu  2011 mtb
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

annusgabor12 avatar
66 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

a hegesztések jól tartanak

a Magnum váz hihetetlenül merev szinte elpusztíthatatlan

az anyagvastagság jó nem horpadt be

könnyeb terepen megálja a helyét ez a Schwinn-Csepel mtb vde versenyezni ne akarjunk vele

lejtözni jó és a kanyarokat is beveszi

Hátrány

a festés minősége

az alkatrészek minősége tartóssága

a teleszkóp nem sokat ér

Tapasztalat

ne akarjuk egy ktm hez hasonlítani mert lehetetlen

7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nono88 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

én nekem több mint egy éves enyém 2011-es semmi baja a váltó és a fékkar lett cseréve esés miatt tök kul terepen oda teszi magát semmi baja tökéletes

Hátrány

semmi!!nincs

Tapasztalat

szerintem árban és teljesítményben tökéletes ez a Schwinn-Csepel mtb

Ennyiért vettem
80000
Mért tömeg
13 g
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marci_99 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Váz

-Szép festés

-Váltó (nekem nagyon pontos)

 

Hátrány

Hosszabb távon kényelmetlen az ülés...

Felnik kezdik megadni magukat...

Tapasztalat

Nekem nagyon bejött a Magnum, mondjuk a teló lehetne jobb is. De ennyi pénzért ne is várjuk el.

 

 

 

Mért tömeg
13480 g
Csatolt képek
Csepel Magnum alu mtb
gyári
15 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (85 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete-fehér-narancs
  • Fekete-fehér-kék

villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

170 mm, 42/34/24, aluminium


fogaskoszorú:

Shimano 7sp


középrész:

Thun Jive monoblokk 119/122 mm


első váltó:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX35D


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

26×1,75 duplafalú abroncs


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26×1,95"


Irányítás

kormány:

Aluminium, Hl egyenes, fekete


kormányszár:

A-head, aluminium, 28,6 mm, fekete


Fék

 
féktest:

Saccon V-fék alumínium


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


 
további információk:

Büchel láncvédő a hajtókaron


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Magnum alu 2008
3 válasz
utolsó: 2014. okt.
Altrix SD-718 Camo BMX jól nézne ki egy Schwinn-Csepel Magnumon?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Erdei terepre, ill. aszfaltra jó a Schwinn-Csepel Magnum?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Magnum alu termékkel kapcsolatban: