Kis karbantartés igény ,egyszerű,logikus sebváltás akár több fokozat egyszerre gyorsan végbemegy a váltás álló helyzetben is vált,zárt rendszer,időjárásfüggetlen,könnyű beállítani
Kb 5000 km ként kell újrakenni
az áttételtartomány lehetne szélesebb,
relatív nehéz a Shimano Nexus Inter-8
a markolatváltókar működik ugyan de lehetne jobb vagy rapidfire
karbantartása nem egyszerű és nem sokan értenek hozzá
Ára relatív drága viszont hosszú életű ha "rendeltetésszerüen" használod :)
álló helyzetben lehet váltani DE kell kb 1/4 hajtókarfordulat amíg végbemegy a váltás
Terhelés alatt ne válts vele
3-4 éven keresztül használtam az R20 alap változatot
ez volt az első amit forgalmaztak ha jól tudom Kontra nélküli szabadonfutós változat
Kb 15 e km után váltam meg tőle,főként városban használtam,sok gondom nem volt vele
1x a bowdent cseréltem .amire mindíg érdemes figyelni,hogy jól legyen beállítva
Nekem az áttételtartomány kicsit szűk volt,hiányzott még kb két sebesség de városban
megfelel.Belőhető a fogaskerekek variálásával a tartomány
Városi közlekedésre esetleg túrázni de inkább az újabb változatait azok már kiforrottabbak,
pl R36-ot (csapágyazott forgáspontok,finomabb járás)
Próbáltam a Sram 7s agyváltót is és bár ott -1 seb és kiáll oldalt a váltóbox de az jobban tetszett
egyszerűbb felépítésű,könnyebben karbantartható viszont árban a Shimano jobb