Sram S7 agyváltó

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.08.)
  • Listaár: 58.420 Ft

HASONLÓ agyváltó TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

macgyver_z avatar
8 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2018.08.02.

4 éve használom városi közlekedésre. Erre tökéletes!

Eléggé széles áttételi tartomány!

Egy igazán masszív agyváltó!

Ezzel nem lehet terhelés alatt váltani.

Nekem még a Sachs Super 7 változat van, tolókaros váltóval.

Hátrány

2018.08.02.

A tolókaros váltókarnak a karjával nehéz váltani egy fokozatot. Rossz szögben áll mindig, inkább több fokozatot vált.

1-es fokozatot gyakran nehezen veszi be.

Vigyázni kell a külső vezérlő dobozára.

A kicsi piros műanyag tolórúd stabilizátorra nagyon kell vigyázni.

-10 fok alatt belefagy a zsír. Alig vált.

Kicseréltem a váltókarját markolatváltósra, de vissza tértem a tolókarosra, mert fagyban nem húzta vissza a bowdent.

 

Tapasztalat

Hamarosan.

Erre ajánlom

Munkába járni kicsit dombos helyen, például Veszprémben. :-))

Boltba járni bevásárolni.

Csatolt képek
Sram S7 agyváltó
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fgy avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az a fogalom, hogy "gondozásmentes", ennél a terméknél 100%-ig igaz.

10 hónapja használom, de eddig nem sikerült fogást találnom rajta.

 

Hátrány

- a tekerős váltókar melletti gumi mindig lecsúszik jobbra, és vissza kell húzni

- meg talán az ára, mert ha újonnan kellene megvenni, azt néztem, mélye a zsebbe kéne nyúlni...

- a hagyományos, külső láncos váltókkal ellentétben egy kicsivel lassabban váltja a sebességeket, pontosabban nem váltja lassabban, csak a hajtókart  vissza kell tekerni egy kb. 1/8 fordulattal, de ha megszokod, nem gond. (Ez gondot okozhat, ha meredek emelkedőre tekernél fel, és közben le kell állni a tekeréssel emiatt....)

Tapasztalat

Bár más gyártók agyváltóit nem ismerem, de ezt a tipus bátran merem ajánlani mindenkinek, aki nem versenyszerű kerékpározásra adta a fejét.

Bővebb info, és nagyon jó kiindulási alap: http://sheldonbrown.com/sachs-internal.html

Erre ajánlom

városi/túra bringázás

Ennyiért vettem
a bringával együtt 40.000Ft
48 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
villasaru távolság (mm):

135


 
fokozatok száma:

7


 
áttételi arány:

303%


 
fék:
  • kontra
  • V-fék (szabadonfutós változat)

 
szín:

ezüst


 
további információk:
  • Nagy, könnyen leolvasható fokozatkijelző
  • Kényelmes, gyors váltás, könnyű használat
  • Ergonómikus tervezés, megnövelt húzóhatás
  • Rövid váltásközök: arányos elosztású áttételek, optimális sebességfokozatok
  • Könnyebb áttételű egyes fokozat a meredek emelkedőkhöz, jobb váltásminőség
  • Megnövelt, 303%-os áttételi arány
  • Matt króm bevonat: tökéletes korrózióvédelem, 3k krómozási mód
  • Megbízható fékrendszerek: kiváló fékhatás, megnövelt biztonság
  • Ajánlott lánc típusok: PC1
  • Ajánlott váltókar (markolat): SLA04

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram s7 agyváltó kattog, mi lehet a baja?
3 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram S7 termékkel kapcsolatban: