Minősége, tartóssága árához illő, nagyjában-egészében megüti a szükséges mértéket. Olcsó és eléggé megbízható. Megfelelően tartja a levegőt.
Anyaga némileg műanyagszerű, nem eléggé rugalmas: melegben nyúlik, hidegben merev. A szelepház rövid, gumírozott: a dupla falú kerékabroncsok többségéhez kényelmetlen ilyet használni. Valami miatt nem jól ragadnak rá a foltok.
Előző bicajomat ilyen tömlőkkel felszerelve vásároltam, és tartalékként is használtam ezt a gyártmányt. Sajnos egyik belső sem bírta egy évnél tovább. Az igazsághoz tartozik, hogy ebben része volt a köpenyeknek, illetve a nagyszámú defektnek is. Alacsony profilú, „defekttűrő” Rubena külsőimmel egy év alatt kb. 20 szúrt defektet kaptam. Előfordult, hogy egyetlen úton négy tüske fúródott a gumikba egyszerre. Felütéses defektet viszont sem ezekkel, sem más tömlőkkel nem szereztem.
Sajnos egyik belsőnek sem volt ideje a végsőkig szolgálni. Háromtól azért kellett megválnom, mert összevissza volt már foltozva, a negyediknek meg, egy nagyobb zökkenőnél, eltörött a szelepháza. Úgy emlékszem rájuk, mint derék napszámosokra: megtették, amit kellett, de semmi több. Pedig vigyáztam rájuk, amennyire lehetett. Szerelésnél beporoztam őket, hogy ne ragadjanak a köpenyekhez, ne dörzsölődjenek ki stb.
Javításnál mindig különös gondosságot igényeltek. Többek között nem akart megragadni rajtuk a folt. Kicseréltem a gumiragasztó készletet, présbe szorítottam a gumit, zsírtalanítószerrel próbálkoztam… Többnyire segített, néha azonban nem. Nyomoztam, de nem jutottam semmire. A Rubena nagyjából ugyanolyan műgumiból dolgozik, mint a többi gyártó. (A kiindulási anyag butadién, következésképpen a végtermék nehéz felfogású gumi?) Valószínűleg a töltőanyagok vagy a lágyítószerek között keresendő a bűnös.
A rövid, röviden menetes, gumírozott szelepházakkal is sok bajom volt: szerelésnél legtöbbször megakadtak a szeleplyukban, pumpálásnál néha visszanyomódtak az abroncsba.
Bizonyos nyomás fölött ezek a tömlők is hamar eleresztik a levegőt. Szinte minden eddig használt belsőmnél tapasztaltam ezt a jelenséget: a 4,5 barra fújt gumikban pár nap után már csak 4 bar körüli a nyomás, ez után azonban már csak lassan eresztenek.
Teherbírása városi közlekedéshez, rövidebb túrákhoz megfelelő.