CST Standard belső gumi

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 790 Ft - 990 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK



1-15 (33 vélemény)
Rendezés

reb avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

viszonylag olcsó, bírja amíg bírja

Hátrány

megbízhatatlan szériák, szétmegy az anyag a szelep környékén

Tapasztalat

26-os 1,75-öshöz vettem kettőt, mindjárt új védőszalaggal és külsőkkel is.
Én nagyon meglepődtem amikor egyszercsak a szelep pereme mellett mintha kilukadt volna belül teljesen középen, de egyrészt nem raktam oda tüskét másrészt a védőszalag tökéletesen védte a küllőktől is. Aztán az első keréken is pont ugyanez történt, pont ugyanazon a részen és pont ugyanúgy nem volt semmi ami kiszúrja. Amit cserébe kaptam ugyanolyan CST az pedig a szelep pereme mellett szétrobbant első fújás közben.
Vagy a kereskedőnél volt tonnaszám ilyen selejtes széria vagy csak nekem nincs szerencsém ezzel, de mindenesetre kifejezetten inkorrekt hozzállást tapasztaltam eladói részről is.

Erre ajánlom

pénzkidobás

Ennyiért vettem
1200
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hobazsi avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Tartja a nyomást. Ennél több előnye nincs.
Hátrány
Eddig 2 alkalommal használtam, mindkétszer kiszakadt a szelep. Pumpálni borzasztó nehéz. Presta szelepest használok, a szeleptű nagyon nehezen mozog, pumpálás után úgy kell róla lefeszegetni róla a pumpát. Mondam, hogy a pumpám rossz, de csak cst belsőnél mindig? Pontatlan szelepmechanika.
Erre ajánlom
Én nem ajánlom senkinek. Nem egy nagy összeg, pár száz Forinttal többért már márkásat lehet venni.
Ennyiért vettem
1690
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bia90 avatar
63 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Olcsó, bárhol kapható.
Swalbe smart sammel használva nem volt még defektem, pedig sokat fut terepen. 
3-4 bár között hasznom, időnként érdemes ellenőrizni.
Könnyen beszerehető
Autószelep
1.75-2.125-ig használható.

Hátrány

Nem tapasztaltam

Tapasztalat

Bőven van a piacon jobb minőségű belső gumi, de jó külsővel jól használható, tartós darad.
Mivel igen olcsó, és nem is nehéz, túrázni is hordunk magunkkal egyet, így egy esetleges defekt is gyorsan orvosolható, és régi szívfájdalon nélkül mehet a kukába.

Csatolt képek
CST Standard  2012 belső gumi
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bboss61 avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Olcsó
- Szinte mindenhol kapni
- Alapjában strapa darab
- Könnyű felhelyezni / felfújni

Hátrány

A patkázást bírta de tüskés növényektől többször kaptam deffektet.
Ilyen ár mellett nem érdemes javítókészlettel szöszölni szerintem. Ment a kukába és be az újat!

Tapasztalat

Több mint 1 éven át ezt a típust cserélgettem, elégedett vagyok vele.

(A sok defektet az okoszta hogy a napi, otthon-meló úton van egy szakasz ahol valamilyen tüskés növény leselkedik rám. Már többször szivatott.)

Erre ajánlom

MTB

Ennyiért vettem
1300
Csatolt képek
CST Standard  2012 belső gumi
CST Standard  2012 belső gumi
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ssaacc avatar
60 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- olcsó

- minőségi

 

Hátrány

- könnyebben szerelhetők a nem így hajtogatott gumik

update:- nekem visszaereszt 3.5barra 4.5-re fújás után pár órával ja és szétdurrant egy gyártási hibás foltozás közben(elvékonyodott a gumi az egyik illesztésnél még a gyárban, szétszaggattam a gumit a varrat nemtén és kiderült, hogy csak 10-15centin volt vékony).

Tapasztalat

Véleményem szerint egy jó külső is kell a defektmentességhez, mióta értelmes gumit raktam a kerekemre azóta nincs defektem 3000 km és persze benne a CST gumik + egy pár cserének.

update: 7000km 2 deffekt az egyik kivédhetetlen(vas tüske kb. 1 cm) a másik a gyárihibás darab volt ami szétdurrant a foltozás közben. 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Autó rövid szelepes ez van és 150g(+/-5g)-ot mértem.

Erre ajánlom

Utcára, Sportosabb alkalmazásokra de nem terepre arra megvannak a megfelelőek, egy kis földút esetleg

Ennyiért vettem
990Ft
Mért tömeg
150 g
Csatolt képek
CST Standard  2012 belső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CashGetLow avatar
69 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alapjában véve szerintem teljesen korrektek ezek a CST belsők. Természetesen vannak náluk sokkal jobbak is, de nem ennyiért. Egy hasonló árú noname kínai belsőnél 100x jobb.

Az anyag tapintásra szerintem elég finomnak, minőséginek érződik. A magasabb nyomást is viszonylag jól bírja, de nem árt hetente-kéthetente utána fújni (7 barra fújom, olyan 0,5-1 bart szokott engedni ennyi idő alatt). Eddig defektet nem kaptam velük (bár külsőtől is függ) és elkerült a selejtes termék is így tényleg mondhatni tökéletesen teszi a dolgát. 

Hátrány

Nincs olyan méret, mely lefedné a 700/28C-700/35C intervallumot, amire nekem az egyszerűség kedvéért szükségem lett volna pont.
Hihetetlenül büdösek, de szerencsére csak ritkán kell "szagolgatni" a belsőt. 

Ami viszont tényleg hátrány, hogy nagyon sok selejtes kerül forgalomba.

Tapasztalat

Régebben Kenda belsőket használtam, azokkal sem volt kimondottan gondom. Egy ideje áttértem a CST-re, több boltban is azt mondták, hogy jobbak a Kendáknál, illetve ahol vásárolni szoktam az eladó is CST termékeket kezdett el forgalmazni inkább Kenda helyett. Most már mind a két kerékpárom külsői alatt CST belsők "lapulnak". 

Erre ajánlom

Szinte bármire. 

Ennyiért vettem
690 Ft
Csatolt képek
CST Standard  2013 belső gumi
Szerinted hasznos?

ikarus266 avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Előnyként

  • a  szép szelepszárat
  • a tapintásra minőségi érzetet
  • az alacsony porózusságot
  • és közepes árkategóriát említeném meg.
Hátrány
  • Hasad. Kisebb szúrástól is hajlamos továbbhasadni, ami menet közben nagy probléma.
  • Szörnyű szaga van a benne lévő levegőnek, ezért zárt térben kellemetlen szerelni
Tapasztalat

Összesen 3 db ilyen CST Standard belső gumit szereztem be 26×1,75-2,125" méretben, presta szeleppel . Schwalbe Smart Sam 2,25", Maxxis Rendez 2,1", Maxxis Xenith 1,5"  külső gumikkal használtam. A CST Standard belső gumi nagyon jól tartja a levegőt. Mindig a külső gumikon feltüntetett maximális nyomást használom amelyet akár hetekig is megtart. 

 

Az első ('12 modell):

 

Egy defektjavítás során, melyet egy akáctüske okoztott, a lyuk keresése közben,külső nélkül átlagosva, rutinszerűen felfújva egyszerűen a szúrás helyétől kiindulva egyszerűen elhasadt. Azonnal selejteztem.

 

A második ('13 modell):

 

A héten azonban komolyan megijjedtem, ugyanis munkába igyekezve, menet közben a hátsó CST Standard belső megadta magát, és pár másodperc alatt leeresztett, ami miatt kis híján egy kamion alá borultam. Szerencsére az út mellett volt egy tujabokor és abba estem bele (persze kollégáim látták ezt, majd jódrabig ezen röhögtek...). A nyomás kb. 4 bar lehetett. A hőmérséklet kb. 25 fok. A külsőt levéve, először azt nézem át mindig, hibát nem találtam, tehát ki nem szúrta semmi, nem hasadt ki...stb. A CST Standard belső, belső oldalán a felniszalag felől egy kb. 2 cm.es hasadás volt az illesztési részen. A hasadás előtt egy kicsi nyoma volt a felniszalag bemélyedésének, de a felnin ott érdemben nem találtam semmit sem. A hasadással ellentétes oldalon volt egy ragasztás, egy szintén tüske miatti defekt végett, de kétlem, hogy annak köze lenne a dologhoz. 

 

A másik két belső gumi felszerelése az esetek megtörténte előtt kb. 1, ,1-5 hónappal történt.

 

A harmadik ('13 modell):

 

A második eset kedden történt, ez csütörtökön: Ebédidőben a kollégáim mondták, hogy nagy robajjal megadta magát az első kerekem. Szétszedtem ezt is, itt ami okozhatta a defektet álló helyzetben az az volt, hogy a tűző napon a felni felhevült, a felniszalag (Altrix flniszalag, ami elég vékony és gagyi műanyagból van) megolvadhatott (bár ennek jelét nem igazán találtam), s az egyik a felni belső peremén túlérő küllő vége megsértette a kb. 4 bar nyomás alatt lévő és felforrósodott CST Standard belsőt, majd az első esethez hasonlóan szimplán továbbhasadt. Szerencsére mindez állóhelyzetben történt. 

 

(Zárójeles megjegyzés: másnap tesztet végeztem, más (megegyező méretű B'Twin) belsőkkel elöl, s hátul is. A külső gumi maradt Smart Sam, a felniszalagok is maradtak, s szerencsére a hőmrséklet még magasabb volt. 6 bar nyomással tűző napon nem történt semmi hasadás, eldurranás...stb sem, agy az olvadt felniszalag miatti sérelem is kétséges.)

Erre ajánlom

Igazából semmire.

Vannak sokkal olcsóbb, s megbízhatóbb belsők. 3 db alapján nem kellene ítélkeznem, de többel nem fogok kísérletezni ezzel a márkával.

Ennyiért vettem
990
Mért tömeg
203 g
Csatolt képek
CST Standard  2013 belső gumi
Csomagolás és tömeg
CST Standard  2013 belső gumi
Szép szelepszár
CST Standard  2013 belső gumi
Hasadás és előtte a "megnyomódott" rész
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó minőségű belsőgumi a CST Standard nem engedi ez a nyomást.

Aszfalton és könnyű terepen is jól viselkedik.

3-3,5baron a legideálisabb használni szerintem.

Igényesen megcsinált szelep vulkanizálás.

Megfelelő szelephossz igy szimpla és duplafalú felnibe és rendesen belefér.

1,75-től 2,1-es külsőgumival használható

Hátrány

Mint a legtöbb belső ez a CST gumi is ki tud lyukadni ha tüsökbe megy az ember.

Nem kemény felhasználásra tervezték.

Erre ajánlom

túra és városi használat

Ennyiért vettem
890
Csatolt képek
CST Standard  2013 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jose costa avatar
49 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • pár defektet sikerült vele összeszednem, de ez nem a gumi hibája
  • nem tudom mennyire mondható tartósnak, a felütéseket biztos hogy nem szereti
  • nagyon olcsó ez a CST belső gumi
Hátrány

nem szereti a felütéseket

Tapasztalat

akkor már inkább a Kenda

Erre ajánlom

bicóhoz

Ennyiért vettem
nem tudom
Csatolt képek
CST Standard  2007 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PeteValentine avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

egész olcsó ez a CST belső gumi

minőségi darab

sokféle

sokféle szeleppel

könnyen beszerelhető

Hátrány

még nem találkoztam,se defekttel se mással

 

Tapasztalat

külsö+belsö akcióban vettem jól viselik együtt a megterhelést remélem még sokáig

Erre ajánlom

amire akarod

Ennyiért vettem
840
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mark@.@ avatar
51 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nos, ahhoz képest, hogy nem valami márkás cucc, kicsit drága a CST Standard, főleg a 26x2.20/2.50-es. Én a kerekeim és a stílus/külső gumi/felni miatt kényszerülök ilyet venni. Maxxis holly roller-el használtam, 2 év alatt egy defektet kaptam vele, napi szintű használat után. Anyagát tekintve nem valami csúcs, bár nekem a célra megfelelt. 2.5-2.6 bar nyomáson használtam, levegőt meglepően jól tartotta, két-három havonta minimálisat kellett utána fújni.

Hátrány

Kínai.. és az a szag.. De hát nem szagolgatni kell.. :DD

Talán a Standard ára.. de ilyen szélességűben amekkora nekem kell, csak ennyiért, ill. drágábbért van belső gumi.

Tapasztalat

Dirt/street re használtam, 2.20/2.50 es változatát, 2 év alatt egy defektel, szóval meg vagyok vele elégedve.

Erre ajánlom

Dirt, street, DH-ra valami erősebb/márkásabb cucc. Illetve túrázgatni.

Ennyiért vettem
1250 Ft
Csatolt képek
CST Standard  2012 belső gumi
CST Standard  2012 belső gumi
CST Standard  2012 belső gumi
Szerinted hasznos?

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég jó árban van a márkásakhoz képest ez a CST belső gumi, viszont ha azt vesszük, hogy ez egy nevesincs kínai szar, akkor drága.

Levegőt elég jól tartja. Kb. 2 hónap alatt eresztett le csak úgy, hogy állt a bicó.

Defektem még nem volt vele, igaz, csak kb. 100 km-t mentünk vele.

Hátrány

Nagyon nehéz a Standard.

kínai szaga van.

 

Tapasztalat

Nekem az 1,25-1,5-ös változat van. 650 Ft körül vettem ha jól emlékszem. Ennyit megért az olcsó bicómba. Defektem még nem volt vele azon a rövid távon, kérdés, hogy meddig bírja időben.

Erre ajánlom

Olcsóbb bicókba, ha olcsó gumi kell.

Ennyiért vettem
650
Mért tömeg
201 g
Csatolt képek
CST Standard  2009 belső gumi
CST Standard  2009 belső gumi
CST Standard  2009 belső gumi
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Megkaptam vele az első defeketet, igaz, CST ultra race nagyonkönnyűhajtogatható gumikkal, de kellett rá várni sokat.. szóval jól tűrte a kiképzést, eddig, igaz, nem is mentem a susnyásba-szilánkosba vele.

A nyomást meglepően jól tartja ez a CST belső gumi.. 8barra fújva egy hét alatt kb. 0.5 bart enged.. Mi ez, ha nem kiváló nyomástartás?

Olcsó, bringához járt, amúgy meg minőségre nem rossz.

Compliance-e igen magas (nem tudom, bringás körökben használják-e ezt, de ha valami kb. országúti belső méretű üreges rugalmas cső képlékenységéről beszélek, akkor muszáj vagyok a compliance kifejezést asználni..) így pillekönnyű felfújtatni, félkézzel belenyomom a 8 bart extend állópumpámmal..

Hátrány

Végül mégis csak defektet kaptam vele. Azon kívül nem jut eszembe.

Tapasztalat

A CST termékek ár-érté arányban igencsak kedvezőek.. Ez érvényes erre a belső gumira is, nemhiába szerelik ezzel a Wiliereket gyárilag, mert optimális megoldást biztosítanak átlagos felhasználóknak, mint én is pölö. 

A defektért felelős szilánkot a külső begyűjtötte, az is CST volt, sajnos elég lágy keverék, így magas nyomáson is szedi a törmeléket (nem kell rámenni, ha meg mégis, akkor érdemes egyszer átforgatni kesztyűtenyér alatt menet közben..)

 

szerintem ezért az árért többet nem várhatunk. A nyomást tartja, súlyra nem vészes, a defektállósága meg egész jónak mondható. Remek választás!

Erre ajánlom

Országúi belső guminak.

Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
CST Standard  2011 belső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, tartós, megbízható ez a CST belső gumi.

Szerkesztés: Maradjunk annyiban, hogy nem drága a Standard.

Hátrány

Nem könnyű, mindennapi használat (10-20 km/nap) mellett a nyomást kb. 1 hétig tartja (tehát kb. 1 hét alatt 0,5-1 bar nyomást enged). Defektállóságát nehéz megítélni, de azzal a külsővel, amivel kb. 9000 km-t megúsztam defekt nélkül, egy kb. 500 km-t futott CST belsővel kaptam defektet.

Szerkesztés: Volt egy olyan darab, ami álló helyében kidurrant (széthasadt, 15 cm hosszban). Egy métert sem mentem vele. Az illesztésnél szakadt szét, valószínűleg gyári hibás volt.

Tapasztalat

Nem rossz a CST belső, de azért bőven találni nála lényegesen jobbat (pl.: Continental, Schwalbe). Ár/érték arányát tekintve viszont egészen korrekt, egy komolyabb defektvédelemmel ellátott külsővel használva mindennapos használatra is megfelelő, sőt, ajánlható.

Szerkesztés: Amik a bringámban vannak, azok teszik a dolgukat különösebb hiba nélkül, a gyári hibás Standard viszont kiábrándító, emiatt csak 3 répa jár.

Erre ajánlom

Télen, esőben, hóban, sós hólében szétáztatni ilyen belsőt kell, nem a duplájába kerülő Schwalbét, és erre valóban jó, mert az anyaga elég tartós. Éppen ezért tartalékbelsőnek is jó, mert több éves állás meg sem kottyan neki. Komolyabb, sportolásra használt bringához viszont érdemes jobb belsőt venni, mert annyit nem spórolunk rajta, mint amennyi kellemetlenséggel jár a gyakoribb pumpálás, a valamivel nagyobb defektveszély és a 10-15 %-kal nagyobb tömeg.

Szerkesztés: Igazából nem ajánlom, a gyári hibás tapasztalat miatt. Akkor már inkább a legolcsóbb teszkós és annál elnézzük, ha minőségi gond van, vagy a drága Schwalbe, ami nálam etalon.

 

Ennyiért vettem
800
Mért tömeg
117 g
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
CST Standard  2011 belső gumi
Gyári hibás
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nefike avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Talán az ára, de ha 1 napokat bír akkor inkább nem kell ilyen.

Hátrány

Gondolom gyári hibásat fogtam ki, de már nem az első CST belső amivel meggyűlt a bajom. Egyik nap defektem volt, vettem bele egy ilyen Standard belsőt. Másnap reggel még teljesen jó, ép olyan ahogy hagytam az este folyamán majd 3-4km biciklizés és körülbelül 5 óra biciklitárolóban töltött idő után teljesen lelapult a gumi. Otthon megnéztem és kicsit érdekes fejjel néztem ahogy a szelep ahogy rá van illesztve a gumira elvált a gumitól, kispórolták volna a ragasztót?

Ennyiért vettem
800
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (33 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 12x1,5/2,25
  • 16x1,75
  • 16x1,90/2,125"
  • 20x1,1/8x1,3/8"
  • 20x1,50/1,75"
  • 20x1,75/2,125"
  • 24x1,75/2,125"
  • 26x1,75/2,125"
  • 29x1,75/2,125"
  • 650x18/25
  • 700x18/25C
  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4"
  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4"

 
szeleptípus:
  • autó
  • presta

 
tömeg (g):
  • 16x1,90/2,125" Presta, 116 g
  • 16x1,90/2,125" Autó, 118 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Presta, 102 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Autó, 104 g
  • 20x1,50/1,75" Presta, 126 g
  • 20x1,50/1,75" Autó, 128 g
  • 20x1,75/2,125" Presta, 147 g
  • 20x1,75/2,125" Autó, 149 g

  • 24x1,75/2,125" Presta, 180 g

  • 24x1,75/2,125" Autó, 182 g

  • 26x1,75/2,125" Presta, 195 g

  • 26x1,75/2,125" Autó, 197 g

  • 29x1,75/2,125" Presta, 250 g

  • 650x18/25" Autó, 105 g

  • 650x18/25" Presta, 103 g

  • 700x18/25C" Presta, 98 g

  • 700x18/25C" Autó, 100 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Autó, 116 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Presta, 114 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Autó, 155 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Presta, 153 g

CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST Standard termékkel kapcsolatban: