Egész olcsó ez a Rubena belső gumi
Jól tartja a levegőt
Könnyű felrakni
2-4 BAR-t simán megtartja
Jó sokáig húzza a Rubena
Nem hajlamos a defektre
Bírja az ütéseket
Ha defektes is lesz, könnyű foltozni
Hosszú szelepcső (relatív)
Semmi defektvédelem, úgyhogy üvegen meg egyéb szilánkon nem jó ötlet vele tekeregni. De hát melyikkel csinál ilyet az ember.
kb 4000km óta nyúzom a Rubena belsőt, igen még mindig :D ez idő alatt csak az 1ik kapott defektet, igaz 2x, de azért ez azért mégis csak figyelemre méltó, ha azt vesszük, hogy országút mellett megyek vele, ahol minden szir-szar elvan dobálva. Mentem már bele (véletlenül) üvegtörmelékbe, rozsdás fém darabokba.
Egyik se okozott kárt benne.
Ami viszont kilukasztotta a Rubena klasszikus belső gumit, az rózsatövis. :D 1. alkalommal, a MÁV állomásról mentem kifele amikor a hátsó kerék bekapott egy ilyet, le is eresztett. Utána át lett téve előre, hogy a súlyommal ne bizgassam a heget. Padkázni meg egyéb ilyen ütéstől alapból kímélem a gépet, úgyhogy egész jól bírta 1 évig, aztán megint elkaphattam egy rózsa tüskéjét, igaz a humiból csak a hegye állt ki, a többi valszeg letört és lassan ette be magát a belsőig.
Eddig egy Rubena V78 Neptune külsővel használtam, most egy CST C1391 van, meglátjuk mit teljesít így.
Szerintem egész strapabíró, még csak a festék egy alig jelentékeny része kopott le amivel a különböző adatokat pingálták fel rá. Remélem még vagy ugyanennyi ideig kiszolgál.
Aszfalton tekeregni
Könnyű terepen túrázni