|
|
|
| Fondriest TF1 2012 | Bianchi Sempre Pro Ultegra Di2 2014 | |
| Ár | 1.200.000 Ft | 1.200.000 Ft |
| Értékelés |
még nincs vélemény
|
még nincs vélemény
|
| Meghajtás | ||
|---|---|---|
| hajtókar |
|
FSA Energy Compact BB30 50-34 |
| lánc | Shimano CN-6701 (Ultegra) | |
| fogaskoszorú |
|
Shimano CS-R8000 (Ultegra), 11-28T |
| középrész |
Intergrált hajtóműves |
|
| első váltó |
|
Shimano Ultegra Di2 |
| hátsó váltó |
|
Shimano Ultegra Di2, 11sp |
| fokozatok száma |
|
|
| Kerék | ||
|---|---|---|
| külső gumi |
Vittora Open Evo CX |
Hutchinson Equinox, 2 700 x 23 |
| komplett kerék |
Shimano Dura Ace Di2 alkatrészcsaláddal:
Campagnolo Super Record alkatrészcsaláddal:
Shimano Dura Ace alkatrészcsaláddal:
Sram Red "fekete" alkatrészcsaláddal:
Shimano Ultegra "csillogó szürke" Di2 alkatrészcsaláddal:
|
Fulcrum Racing 4 |
| Irányítás | ||
|---|---|---|
| kormány |
Ritchey WCS Carbon Monocoque Evo Curve |
Reparto Corse JD-RA35A.2 Compact aluminium |
| kormányszár | Ritchey WCS C260 Carbon Matrix |
FSA SL-K |
| kormánycsapágy |
FSA Orbit C-40-ACB |
|
| nyereg |
Selle Italia SLR XC, Flow |
San Marco Concor Dynamic Open |
| nyeregcső | Ritchey WCS 1 csavaros |
FSA SL-K UD Carbon Di2 |
| Fék | ||
|---|---|---|
| féktest |
|
Shimano Ultegra |
| fékváltó kar |
|
Shimano Ultegra Di2 |
| tömeg |
7000g ( Dura Ace-szel és Mavic Cosmic Carbone SR- kerékszettel) |
|
| további információk |
|
|