minden forgáspont csapágyazott, nagyon erős, lapos fejcsőszög, olcsó (ma már 100körül adogatják taggal) én 450es rúgóval és egy fox vanilla r-el használom, 60 kiló alá pont ideális. nekem az S-es van ami szintén előny, alacsonyabban van az egész, rövidebb picit mint az M-es és nagyon jól fordul. könnyű! nem tudom hogyan de az én gépem 18 kiló:D (pedig elég nehéz a 66, a maga 3,3 kilójával+mtx felnik stb..) elég merev a hátulja, nem lehet érezni hogy csavarodna. FSR! a festésről sajnos nem tudok véleményt mondani, mert én átfestve vettem.
nagyon pogózik, még propedalos taggal is. amikor tekersz, érzed hogy billeg az egész..:D meg elég hamar elfogy a rúgóút... a nyeregcsövet méretre kell vágni. ha sár van, a hátsókerék pont a taghoz szórja be a retket, így érdemes esős időbe feltenni valami huzatot a tagra. és még 1 fontos dolog: sokan mondják hogy tagtörő a váz. ami részben igaz is mert nem egyenesen nyomja a tagot a váz, hanem kicsit feszül benne. és erre oda kell figyelni, legfőbbképp a csúszóperselyeket kell zsírozni, de ezek is sajnos hamar elkopnak és kikotyogósodnak...
azért nem írtam hátránynak a 135ös hátulját és a 73-as középcsapágyházat, mert tulajdonképpen ez egy kisrúgós, ami kompatibilis egy merevvel, de mégis mozog a segge. tény hogy 150x12-es tengellyel merevebb lenne a hátulja, de ez van:)
magyar viszonylatok között dh, amúgy papíron freeride váz, arra nagyon jó mert könnyen lehet irányítani a levegőbe és a súlypont is pont jó:) egyébként városi használatra is nagyon jó, mert kimozog minden padkát és kis kátyút, nem érzel meg belőle sokmindent:D