Jó geo, Fox DHX 3.0 rugóstaggal használtam, nem a legjobb tag, de teljesen megvoltam vele elégedve, nagyon jól mozgott, dinamikus hatásokat jól bírja. Nem repedt/törik.
Szerintem egyedül a súlya.
DH
Jó geo, Fox DHX 3.0 rugóstaggal használtam, nem a legjobb tag, de teljesen megvoltam vele elégedve, nagyon jól mozgott, dinamikus hatásokat jól bírja. Nem repedt/törik.
Szerintem egyedül a súlya.
DH
Jó geo
Jól mozog a hátsó tag
nem törik nem reped minden rendben vele
nem igényel nagy törődést
Jó helyen van a monoblokk is még a legnagyobb letöréseknél se ér le a bicó a földre
Szerintem nincs neki.
Maximum annyi hogy ha használtan veszel akkor csak olyat szabad ami eredeti festésű és fiatalabb megkímélt váz,mert haverom vett 60k ba egy átfestettet és mikor kipróbáltuk rá 2 hétre el is tört. Szóval vigyázzatok!!!
Nekem megfelel nagyon jó kis váz előző vázamhoz képest fényévekkel jobb.
DH/FR/DIRT igazából mindenre csak boltbajárni nem mert hiába zárod le ezt ellopják 2 perc alatt
- Jó geometria
- Kellő merevség
- Érzékeny, de pogózás mentes mozgás
- Tartós felépítés
- Mindenhol golyós csapágyazás
- Állítható vázszög
Igazi freeride váz, stabil, könnyen irányítható, kiváló kezdő bringásoknak, de egy profi pályán sem csalódunk benne. Toleráns geometria, jól irányítható, de mégsem ideges. Stabilnak mondható, mind levegőben, mind talajon.
- Kevés állítási lehetőség
- Pattogzó festés
- Rövid nyeregvázcső
Sajnos csak 1,1/8-os a fejcsöve annak ellenére, hogy hosszú rugóutas villákhoz tervezett FR váz. 1,5"-os nyakkal sokkal merevebb lehetne az eleje.
Tökéletes választás a hobbi FR vagy hobbi DH vonalon. Kultusz váz. Tökéletes mozgás. Nagyon kevés a szerkezeti sérülés esélye. Masszív a felépítése!
Hobbi Freeride, hobbi Downhill. Bár a DH-nál már hiányoznak a váz testre szabhatóságai.
Tökéletes geometria Hegesztések erősek és mindent birnak ,erős váz én eddig csak 1db big hit vázat láttam elrepedni...dhx 4.0-val elég jó a BigHit FSR 3 mozgása.. szép a fényezése és jó minőségű.aki most kezd el dh-zni szerintem annak is jó ez a váz.
Szerintem nincs hátránya...
megéri az árát ..nagyon jó ez a Specialized váz!
Downhill
S-es van nekem, látványosan rövidebb az M-esnél is, 178 centi vagyok, kényelmes, bár néha elgondolkozom, hogy milyen lehet hosszútávon egy M-es. Versenyzés az nem ez a kategória. Viszont ez a legjobb ár-érték arányú minden felhasználást bíró váz a Specialized BigHit FSR 3. Imádom.
DH/FR ami a csövön kifér
Fékfüggetlen!!! igen jó mozgása van lejtőn megindulva
egy jól beállított taggal tökéletes a BigHit FSR 3 bárhova
egy 9es váltóval még túrázni is kellemesen lehet vele
nekem limitált kiadású festés van,ami nemtetszik :D de ez nem egy nagy hátrány :D
Downhill,freeride
Geometriájával abszolút elégedett vagyok, bár elég magasan van a súlypont, kanyarokban érezhető hatása van.
Fékfüggetlen, 4 forgáspontos rendszer, vajpuhán mozog DHX 5.0 222-es taggal
A festés és a hegesztés is jó minőségű, bár az enyémen már rengeteg kőfelverődés van, de biciklit használni kell.
Természetesen ez sem elrepeszthetetlen, de Én még nem nagyon hallottam ilyen történetet, nagyon erős a Specialized BigHit FSR 3 váz.
Ide a magas súlypontot írnám, ami viszont leléptetőknél előnyös, mivel a monoblokkház is magasan van.
Ezt a vázat addig érzed tökéletesnek, amíg nem próbáltál Demot. Ha próbáltál, akkor már ,,csak" egy nagyon jó ár-érték arányú DH/FR váz marad.
DH/FR, akár versenyzésre is
Geometria tökéletes.Mozgása a DHX 5.0-nak köszönhetően tökéletes.Jó beállítás,és nem pogózik.Fékfüggetlen fsr rendszer remekül végzi a dolgát. Fejcső robosztus méretű.Festés jó és strapabíró
hegesztések..........Élettartam garancia!!!
SPECIALIZED!!
töröttről még nem igazán hallottam,képet meg nem is láttam. szerintem ez mindent elárúl.
nehéz kissé
ha megveszed biztos nem bánod meg!
FR,DH
FSR fékfüggetlenítés.
Megóv ha hibázol. :)
Jól néz ki.
Specialized.
Előtte egy 2004 es big hit fsr-em volt 24"-os hátsókerékkel.Azis tökéletes volt. De ez a 26 ossal már elég is ide.:)
Nem tudok.
Használom egy ideje. Az álmom egy Scott Gambler. De amég pénzem nem lessz arra addig ezt nyúzom. :)
FR/DH
A geója szerintem úgy tökély, ahogy azt megtervezték és abban hiba nincsen! Dhx 5tel használom és valami nagyon baba a mozgása. Hegesztések erősek és mindent bírnak, továbbá a festéket nem sajnálták, mert van rajta vastagon. Hogy ilyen tört volna? :)) Még nem hallottam!
Ha nem a tied és nem is próbáltad még..... NINCSEN
Mindenképpen DHra esetleg FR....
minden forgáspont csapágyazott, nagyon erős, lapos fejcsőszög, olcsó (ma már 100körül adogatják taggal) én 450es rúgóval és egy fox vanilla r-el használom, 60 kiló alá pont ideális. nekem az S-es van ami szintén előny, alacsonyabban van az egész, rövidebb picit mint az M-es és nagyon jól fordul. könnyű! nem tudom hogyan de az én gépem 18 kiló:D (pedig elég nehéz a 66, a maga 3,3 kilójával+mtx felnik stb..) elég merev a hátulja, nem lehet érezni hogy csavarodna. FSR! a festésről sajnos nem tudok véleményt mondani, mert én átfestve vettem.
nagyon pogózik, még propedalos taggal is. amikor tekersz, érzed hogy billeg az egész..:D meg elég hamar elfogy a rúgóút... a nyeregcsövet méretre kell vágni. ha sár van, a hátsókerék pont a taghoz szórja be a retket, így érdemes esős időbe feltenni valami huzatot a tagra. és még 1 fontos dolog: sokan mondják hogy tagtörő a váz. ami részben igaz is mert nem egyenesen nyomja a tagot a váz, hanem kicsit feszül benne. és erre oda kell figyelni, legfőbbképp a csúszóperselyeket kell zsírozni, de ezek is sajnos hamar elkopnak és kikotyogósodnak...
azért nem írtam hátránynak a 135ös hátulját és a 73-as középcsapágyházat, mert tulajdonképpen ez egy kisrúgós, ami kompatibilis egy merevvel, de mégis mozog a segge. tény hogy 150x12-es tengellyel merevebb lenne a hátulja, de ez van:)
magyar viszonylatok között dh, amúgy papíron freeride váz, arra nagyon jó mert könnyen lehet irányítani a levegőbe és a súlypont is pont jó:) egyébként városi használatra is nagyon jó, mert kimozog minden padkát és kis kátyút, nem érzel meg belőle sokmindent:D
talán h nem átütős és a janihegyen 1 kanyarban rángatja a láncot nekem, de nincs igazából hátránya
jah meg nem a legkönnyebb, de nem is versenyváz :)
Szerintem használtan jó áron ki lehet fogni bighit vázakat... ahhoz képest, hogy mennyi van belőle nem nagyon látni töröttet(2-t láttam eddig azok is 2006-ból voltak)
Próbálgattam más vázakat is, de nem próbáltam még annyival jobbat, h úgy éreztem volna, hogy rosszabb lenne... még nem nagyon érzem a hátrányait, amik előfordulhatnak a felépítéséből(fékfüggetlen,tekerhetőség,rángatás,geo...), de lehet h profi versenyzéshez már nem ezt a vázat használnám :d
lejtőzni, mert erős és jó váz...
Imádom ezt a vázat! Nem bántam meg hogy megvettem!
renget...
Specialized(ez már maga rengeteg előny)
masszív a hátsóvilla oldal irányban abszolút nem tekereg
rohadt erős a váz
nagyon jó a gometria(tetszik az aránylag nagy tengelytáv)
nagyon lágy a mozgása bár ez a tagtól is függ
fordulékony
jól lehet helyezgetni ugratásoknál is
meg sztem elég könnyű is(legalábbis nekem)
nehéz fenn akasztani az alját
Gyönyörű hegesztések, nagyon strapabíró, merev.
Festése gyönyörű, és elég jó minőségű.
A geometria hibátlan, nem hiába tervezték és tesztelték éveken keresztül, és aztán sok-sok évig nem is változtattak rajta semmit.
A gyártó örök garanciát vállal az első háromszögre.
Olcsó!
A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.
Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.
Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.
Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Specialized BigHit FSR 3 rugó keménység kiszámítása |
1 válasz
utolsó: 2013. dec.
|
Specialized BigHit FSR 3 létezik L-esben? Drop off Triple-lel jó? |
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
|