- Könnyen megszokható geometria, DHX5-tel szépen mozog a BigHit FSR 3, szerintem elenyészően pogózik (70 kiló, 130-140 psi, 500as rugó, kicsit betekert propedal és kamraállítóka, visszaút meg a full betekerttől vissza 5-6 klikk)
- Nem rángatja a láncot, nem érzem, hogy fékezésnél felkeményedne.
- Bár ez tagfüggő, de szépen indul meg, megfelelően beállítva nem koppan.
- Egyforgáspontoshoz képest sokkal merevebb érzet a hátuljában. Kiállva tekerésnél sem kolbászol.
- Nem reped, törik, ami a 2006/07/08as verziót illeti, nem találni képet róla pinkbikeon sem, csak egy 2005ösről tudom, hogy repedt egy pár helyen, de ott szerintem már megkérdőjelezhető, hogy rendeltetésszerűen volt-e használva:D
- 170-es Junior T-vel (vállak max állásban), 222es taggal elég sok helyen éreztem, hogy pedál, lánctányér(38as) leéreget, ha a tag az alsó állásban volt:S (36,5 cm-t kcshmagasságot mértem tengelyközépig a felső állásban, az megfelelt. Felső állásban is elég lapos a fejcsőszög, de a laposabbikban még kellemesebb)
- Láncvezető nehezen megy fel az iscg-re, mert belever a láncvillába (truva boxguide, bts meg egy irányba el van teljesen tekerve és akkor ippeg felmegy)
- ilyen neoprén cuccost érdemest beszerezni a sár ellen a tagra
S-es van nekem, látványosan rövidebb az M-esnél is, 178 centi vagyok, kényelmes, bár néha elgondolkozom, hogy milyen lehet hosszútávon egy M-es. Versenyzés az nem ez a kategória. Viszont ez a legjobb ár-érték arányú minden felhasználást bíró váz a Specialized BigHit FSR 3. Imádom.
DH/FR ami a csövön kifér