Hihetetlenül kedvező ár! ( a leírt árban,már benne van a szállítási költség, és a postai díjak. Az ár függ a jelenlegi euro árfolyamtól.)
Kedvező súly a levegős rugóstag miatt!
Direkt 180mm-es PM tárcsakonzol.
240mm-es rugóstag, 180mm rugóút! SAG monitor a vázon.
X12-es átütőtengely hátul.
Magas felszereltség: Marzocchi,sram x.9,x.7,avid elixir r,easton havoc, sunn, stb. Sehol sem spóroltak,mint sok gyártó a gyenge kormánycsapágyakkal meg a 475-ös shimano hátsó aggyal!!!!
E-type váltókonzol,ami a lengőkarra van rögzítve,így nem befolyásolja a rugózás a váltást.
FSR szerű fékfüggetlen rugózás,mert a forgáspont a láncvillán van.
Gyárilag védőfólia az alvázon a kőfelverődések ellen és gumi a bovdenházakon megspékelve védőmatricákkal a szükséges helyeken,így védve a festést!
Tapered-es nyak!
Csavaros bovdenház rögzítés.
ISCG. Gyári 55(ötvenöt!!!) grammos láncfeszítő!
Védődobozban érkezik. UPC-nél nyomon követhető az útja.
Ajándék telópumpa,nyomatékjelzős imbuszkulcs.
Mivel nem volt raktáron 8 hetet kellett rá várnom.
A váz újfajta sram és shadow hátsóváltókhoz van tervezve,így a hagyományos,régebbi váltók beleérhetnek a láncvillába(ezt felragasztott gumi ütközőkkel orvosoltam)
A hátsó fék hidraulika kábele a lengőkarok közt van áthúzva,így fékcseréhez le kell bontani a lengőkart,ami kicsit macerás.
A gyári összeállítás nekem túl nehéz volt. 17,25 kg pedál nélkül,így módosítottam.
A fehér alkatrészek nagyon kényesek!
Csak a váznak az ára aránytalanul nagy a komplett kerékpárokhoz képest!
Az X12-es hátsó szabvány 142 mm-es hátsó agyat foglal magában,ami még külföldön sem gyakori. Itthon elég macerás lehet egy új agy beszerzése.
Nagyon nehéz gumikkal szerelik. 1200 gramm/db!
Az ajándék imbusz nem a legerősebb.
Nekem kifelejtették az 1 1/8-ados kormánycsapágy szűkítőt és a telópumpát,de ingyen elpostázták miután szóltam,bár további 4 hét volt mire megkaptam. :(
Véletlenül akadtam a gyártóra és erre a gépre. Leírás alapján teljesen megfelelt az elvárásaimnak a váz. De mivel a váz,mint mondtam önmagában nagyon drága,így megvettem ezt a legkisebb felszereltségű gépet és átszabtam magamnak a már meglévő alkatrészeimmel az újakat meg eladtam,így sokkal olcsóbban jutottam a vázhoz. :)
Az én összeállításomban most 16,6 kg a gép pedállal,de ebből még jócskán fogok lefaragni. A most fent lévő gumiknak több,mint 1 kg darabja.
Remélem a gyakorlatban is be fog vállni a gép. Adatlapomon találhatsz még róla infókat képeket,ha érdekel. :)
AM,Enduro, light FR. Itthonra DH-ra is alkalmas.