Canyon Torque 5.0 Playzone DH/FR össztelós

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 475.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

jbikeforest avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hihetetlenül kedvező ár! ( a leírt árban,már benne van a szállítási költség, és a postai díjak. Az ár függ a jelenlegi euro árfolyamtól.)

Kedvező súly a levegős rugóstag miatt!

Direkt 180mm-es PM tárcsakonzol.

240mm-es rugóstag, 180mm rugóút! SAG monitor a vázon.

X12-es átütőtengely hátul.

Magas felszereltség: Marzocchi,sram x.9,x.7,avid elixir r,easton havoc, sunn, stb. Sehol sem spóroltak,mint sok gyártó a gyenge kormánycsapágyakkal meg a 475-ös shimano hátsó aggyal!!!!

E-type váltókonzol,ami a lengőkarra van rögzítve,így nem befolyásolja a rugózás a váltást.

FSR szerű fékfüggetlen rugózás,mert a forgáspont a láncvillán van.

Gyárilag védőfólia az alvázon a kőfelverődések ellen és gumi a bovdenházakon megspékelve védőmatricákkal a szükséges helyeken,így védve a festést!

Tapered-es nyak!

Csavaros bovdenház rögzítés.

ISCG. Gyári 55(ötvenöt!!!) grammos láncfeszítő!

Védődobozban érkezik. UPC-nél nyomon követhető az útja.

Ajándék telópumpa,nyomatékjelzős imbuszkulcs.

Hátrány

Mivel nem volt raktáron 8 hetet kellett rá várnom.

A váz újfajta sram és shadow hátsóváltókhoz van tervezve,így a hagyományos,régebbi váltók beleérhetnek a láncvillába(ezt felragasztott gumi ütközőkkel orvosoltam)

A hátsó fék hidraulika kábele a lengőkarok közt van áthúzva,így fékcseréhez le kell bontani a lengőkart,ami kicsit macerás.

A gyári összeállítás nekem túl nehéz volt. 17,25 kg pedál nélkül,így módosítottam.

A fehér alkatrészek nagyon kényesek!

Csak a váznak az ára aránytalanul nagy a komplett kerékpárokhoz képest!

Az X12-es hátsó szabvány 142 mm-es hátsó agyat foglal magában,ami még külföldön sem gyakori. Itthon elég macerás lehet egy új agy beszerzése.

Nagyon nehéz gumikkal szerelik. 1200 gramm/db!

Az ajándék imbusz nem a legerősebb.

Nekem kifelejtették az 1 1/8-ados kormánycsapágy szűkítőt és a telópumpát,de ingyen elpostázták miután szóltam,bár további 4 hét volt mire megkaptam. :(

Tapasztalat

Véletlenül akadtam a gyártóra és erre a gépre. Leírás alapján teljesen megfelelt az elvárásaimnak a váz. De mivel a váz,mint mondtam önmagában nagyon drága,így megvettem ezt a legkisebb felszereltségű gépet és átszabtam magamnak a már meglévő alkatrészeimmel az újakat meg eladtam,így sokkal olcsóbban jutottam a vázhoz. :)

Az én összeállításomban most 16,6 kg a gép pedállal,de ebből még jócskán fogok lefaragni. A most fent lévő gumiknak több,mint 1 kg darabja.

Remélem a gyakorlatban is be fog vállni a gép. Adatlapomon találhatsz még róla infókat képeket,ha érdekel. :)
 

Erre ajánlom

AM,Enduro, light FR. Itthonra DH-ra is alkalmas.

Ennyiért vettem
496000
Mért tömeg
17250 g
Csatolt képek
Canyon Torque 5.0 Playzone  2011 DH/FR össztelós
Canyon Torque 5.0 Playzone  2011 DH/FR össztelós
Canyon Torque 5.0 Playzone  2011 DH/FR össztelós
39 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • S (16,5")
  • M (18,5")
  • L (20")

 
színválaszték:
  • Fekete
  • Barna

villa (teló):

Marzocchi 66 RCV, 180 mm rugóút, állítható előfeszítés, visszaút-csillapítás, Lock-out, 20 mm-es átütőtengely


 
hátsó rugóstag:

Marzocchi Rocco Air R


Meghajtás

hajtókar:

Truvativ Hussefelt 2.0, 36/24T


fogaskoszorú:
Shimano Deore,

9S, 11-34T


első váltó:
Shimano SLX
hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Maxxis Minion DH,

26x2,5"


 
komplett kerék:

SUN Ringlé Drift 2.1


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormány:

Easton Havoc, 750 mm széles, 20 mm emelés, 9 fokos hátrahajlás


kormányszár:

Easton Havoc DH


kormánycsapágy:

Acros AiX-03


markolat:

Canyon Bracelets Lock-On


nyeregcső:

Easton EA50, 30,9 mm x 350 mm, 10 fokos hátrahajlás


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir R
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)
  • 203 mm (hátsó)

fékkar:

Avid Elixir R


Geometria

váz geometria kép
1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Tudtok ajánlani 400ezer alatti kezdő dh bringát?
11 válasz
utolsó: 2011. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Canyon Torque 5.0 Playzone termékkel kapcsolatban: