Specialized BigHit FSR 2 DH/FR össztelós

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 480.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Specialized BigHit FSR 2 terméket!
Légy TE az első!
A Specialized BigHit FSR 2 termékhez hasonló Specialized BigHit FSR 1 véleményei:
1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Busman75 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Bitang erős váz, nagyon merev, szépen megtervezett geometriával. Van benne anyag tisztességesen, nem lehet könnyű eltörni. Ennek köszönhetően nehéz is: 5 kg körüli a súlya taggal együtt. A Fox Van R szépen mozog, egyszerű de nagyszerű kategória. Az enyém nem gyári felszereltségű, egyedileg építettem. Dupavállas Boxxer-rel használom, ami a fordulékonyság szempontjából kissé előnytelen. 1 szimpla 180 mm-es villa lehet, hogy jobb lenne, de hát ki, mire és hogyan használja attól függ. A fejcső Tapered nyakú villákhoz van kialakítva, ami egy kicsit bonyolítja a csere-berét. Az ISCG felfogatás a régebbi, kisebb lyukkörrel rendelkező terelőkkel kompatibilis.                                            

Hátrány

Talán a súlya, meg az hogy 216-os tag a maximum ami beépíthető, de végülis ez egy FR gép, aki nagyobb rugóutat akar az vegyen Demo-t :).

Erre ajánlom

Gépjárművel vagy lovaskocsival hegyre szállításra és onnan leereszkedésre árkon bokron át.

Ennyiért vettem
120000 csak a váz
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2010 DH/FR össztelós
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vadas81 avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép igényes kidolgozás. A varratok jók a festés minőségi!! Gyári felszereltség elég pöpec truva és speci cuccok vannak rajta! az FSR redszer csak előny. a váz nagyon merev és szépen mozog. a gyári fékek (avid gyuszi 3) kezdésnek jók de én lecseréltem őket. A teló amivel kijött (marzo z1 sport rv) szépen teszi a dolgát. A tagról csak annyit jól muzsikál szépen mozog. A hajtás kifogástalan turva minőség. Van iscg felfogatás. Kerekek Alexrims oem kiadás speci agyakkal nekem semmi gondom nincs velük sokan panaszkodnak rájuk de nem tudom miért. váltás sram x5ös kar x7es váltó nagyon patentül működik. Jó bringa nem bántam meg!!

Hátrány

a gyári telója kicsi bele mert nem 140m út való előre ha teheted egy min. 180mm teló rakj bele. A kormány csapágy amivel kijön kuka legalábbis az enyém nagyon szar volt recseg ropog és nem passzolt a fejcsőbe!!(lötyögött benne) A fékek nem a legjobbak Fr Dh.ra ha teheted cseréld le. Váltáskor nagyot kattan a hátulja de ez speci betegség hozzá kell szokni. A terelőnél is van bibi az alsó villa bele ér a terelőbe ha nem jól állítod be.

Tapasztalat

összeségében jó bringa ha jó árban tudsz hozzá jutni ne hagyd ki. én elfogult vagyok a specivel szemben de szerintem nem csak én. Egy példa: a havernak van egy sztem 08as stinky.je. csak két példát mondok: a stinkyn nincs iscg felfogatás sztem ez elég nagy tré. a másik a fékfüggetlenités. a specinek alapból ilyen a váza a konára meg sok bizbasz d.o.p.e.t kell szerelni hogy meg legyen ez a rendszer. És most lehet megint lavinát indítottam el a Speci Vs kona témában:D

Erre ajánlom

Dh Fr és nagyon rövid túrákra mert kitikkaszt a nagy gumi méret!! Ja meg menőzni a csajok előtt.

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2007 DH/FR össztelós
A telót és a fékeket már lecseréltem. De
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó a váz geometriája és minősége, FSR, Hayes fékek gyárilag amik nem rosszak, minőségi Specialized kerékszett, Sram hajtásrendszer, Marzocchi Z1 Sport RV villa, ami ha kell mozog, Truvativ cuccok, Specialized gumik, sok szép Specialized kiegészítő. 

Hátrány
Nem egy csúcs tag a Fox Vanilla R ami benne van. Gyárilag fura és rossz a Z1 villa mozgása és kicsi is bele a Specialized pedál nem cserélhető szegecses.
Tapasztalat
Baromi jó kezdő DH bicó. Van amit cserélni kell, de kezdésnek tökéletes. Idővel kell rajta ezt-azt cserélni. "aztakurva" bicója nagyon állat, gratulálok hozzá. Lényegében set up függő az egész, sok oldalú a váz.
Erre ajánlom
- FreeRide - DownHill
Ennyiért vettem
aztakurváé
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2008 DH/FR össztelós
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez egy BIGHIT ! FSR - vagyis fékfüggetlen elvileg.... de sokak szerint, szerintem sem az 100%-ban , bár sokkal inkbb az ,mint egy stinky ami 0%-os.....Amúgy az egyik legerősebb váz a piacon, nagyon merev ,mozgása nagyon jó(DHX4),a bicó nagyon szépigazi kis Romboló feeling. Igazából FR bike de DH-ra is tökéletes 1-2 módosítással.Szerencsére elég ritka a a '08-as barna váz...szal gizdulj!Gyári fékről és tagról nem tudok mit írni mert nekem lecseréltük rögtön.Minden alkatrésze nagyon precíz és erőslsd. váltó, meghajtás.

Hátrány

Hát a villa mindenképp,nem DH-ra való, de ezt már ott kifejtettem, amúgy kicsit el lehetne spórolni rajta ,mivel a 2 Specialized külső 27.000  amigy 10.000-ből maxxis- rakhattak volna rá... és egyéb Specialized cuccok amik drágák ,de kategóriajában, nem az élmezőnybe tartozik pl.: markolat,kormány,agyak,felni.. tehát kicsit  olcsóbb lenne az egész bicó ,ha nem lenne tele Specialized cuccokkal. amúgy a bicónak ezen kívül semmi hátránya.

Vagyis a váznak van egy olyan "tervezési hibája" ,hogy ha láncfeszítőt  használsz (ki nem ??, én Truvativ  Boxguide-ot)akkor egyszerűen nem lehet úgy beállítani ,hogy  rendesen feszítsen mert a kis görgő beleütközik a vázba és a lánc szétveri a festést. Későn vettem észre ,de leragasztottam ,szal már jó.

Erre ajánlom
DH, FR csakis
Ennyiért vettem
tudjátok ti azt...
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2008 DH/FR össztelós
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyuri avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát az van! 375.000 ért vettem de a tgot és féket cseréltünk igy lett 398.000 FT. Kurva szép, iszonyú merev,váz brutál erős, fsr, nagyon jól mozog elöl hátul hála a DHX 4.0-nak( gyárilag Van R ). Nem akarok regényt írni tehát egyszóval iszonyú jóóóó
Hátrány

A váltó terhelés alatt kurva nagyot kattan váltáskor ugyhogy csak óvatosan vele. A villa Dh ra annyira nekem nem oké ,de FR-ra álom:D

ennyi

Tapasztalat
Hát vegyél iet mer álom gép csak 1-2 dolgot kő rajta cserélni és egy életre szóló gép lesz belőle.
Erre ajánlom
FR/DH de inkább FR ott nagyon baba, amúgy Dh-n is XD
Ennyiért vettem
375.000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisZsida avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kiváló geometria, 12 pozícióban állítható rugóstag helyzet, tetszetős fényezés, FSR felfüggesztési rendszer, érzékeny mozgás
Hátrány
Pogózik, nem fogad átütőtengelyes agyat, ha csak 10 mmes a tengely
Tapasztalat
Pöpec gép, nekem nagyon bevállt, igaz nem gyári a gép hanem magam építettem össze. Freeridera kiváló,de dhzgatni is lehet vele. Egyedüli problémám a vázzal az hogy nem átütős hátul, de egy jó gyorszáras aggyal ugyan olyan merevvé lehet tenni. A forgáspontok nem kotyogósodnak, pedig szoktam csavargatni. Dirt-en is szoktam vele ugrálni, ha esel nem fáj annyira mert bemozog alattad XD A 888al hihetetlen érzékeny a mozgás, jól össze lehet hangolni az elejét és a hátulját. A 12 pozícióban állítható rugóstag tág határok között befolyásolja a mozgás karakterisztikáját. Én nagyon jó áron jutottam hozzá, és ezért 5 répát kap, de azért 4répa a teljesítmény, mert nem átütős hátul.
Erre ajánlom
inkább FR, de DH pályákon is megállja a helyét
Ennyiért vettem
bolti ár fele :D
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bence19890606 avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Alapfelszeretltség elég gyenge,de szerintem nekem is csak a fos manitou villa basza a csőröm!
Hátrány
24es néha előny néha hátrány ez oylan kétélü dolog.
Tapasztalat
VALAKINEK NINCS IYLEN VÁZHOZ TÁVTARTÓSZETTJE AMI FOX TAGHOZ JÓ???? HA VAN MEGVENNÉM JÓPÉNZÉRT! Én külön vettem vázat és uyg rakta belőle ösze egy gépet! A komplett bike se rosz de villa és tag csere sztem mindenféleképpen kell, na meg egy láncterelő. Pályán bemozog 17cm a vázban akkor lánc szanészhullik...
Erre ajánlom
Elég nagy dögöt lehet belőle építeni akár sima DH gépet a vázat 190 re állítva, avgy akár kisebb fullit is a vázat 160 ra állítva valami szimplaválas veszedelemmel.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Klement avatar
Klement
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős, FSR, nem keményedik fel fékezéskor, gyönyörű mozgás, persze beleillő rugóstaggal és nem szar RSTvel
Hátrány
DHhoz: rövid, csak 24es kerékkel használható, annyira alacsony hogy könnyen leér a pedál egy kisebb kanyarban, lefelé nagy sebességnél táncol a segge, nem átütős
Tapasztalat
Gyári Fox Vanilla RC van még benne...hát a mozgása egy álom, 2005öst próbáltam Vanilla R-el, hát az egy fos volt...gondolom a rugóstag miatt. Nagy letörésekhez, trükkökhöz, vérbeli freeridhoz való, DHra is elmehecc vele, de lehet érezni hogy elsősorban nem oda tervezték nagyon erős, megbízható, erőt sugároz magából tudom h ez nem sokat jelent de: sokan használják külföldön Monsterrel, nagy nevek is mentek ilyennel... én nagyon szeretem u.i.: olyanok mondjanak már véleményt akik használták legalább 1hónapig, ne olyanok akik látták az újságban vagy a haver mesélt róla...
Erre ajánlom
magas ugrások, tuira nem profi DHváz, de én versenyzek is vele, és jó azé odais:)
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VolÐ3moRT avatar
VolÐ3moRT
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jó ár!!!meg amúgy minden! még nem sokat használtam, de nagyon jó eddig.a 24-es hátsó kerék nagyon jó fordulékonyságot kölcsönöz a gépnek, és persze sokkal erősebb is.
Hátrány
a stance kingpin hibás adatai!nem olyanok a paraméterek mint a manitou honlapon...ez is benne van a BikeMagba (de amugy:porlehúzó szimeringek, 15 cm út és zsírkenés... nem evil genius szimeringek, 17 rúgóút és olajkenés...) de nekem teccik igy is. Ja és síkterepes tekerésre pöppet fárasztó :) de nem is arra van.
Tapasztalat
Mindenkinek tudom ajánlani aki nem akar drága pénzért nagyon jó bicajt venni.nagyon baráti az ára.És nagyon szép is :).Én amerikából hozattam be és ugy 360000 HUF ami anyira jó ár hogy bűn kihagyni.Ez csak egy jó ismerős kérdése amerikába!:) ediig nem soakt mentem vele mármint ahoz képest hogy menyit fogok... de nagyon elégedett vagyok vele.A hátsó rúgostag körüli állítások nagyon hasznosak de ez benne van a BikeMag tesztjében is szal nem részletezem.egy láncvezető sem árt rá.azt is most veszek.Patkákat ezzel sem érzel :) Öszegzés: JÓ bicaj JÓ áron! VEGYÉTEK :)
Erre ajánlom
DH,FR
17 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

fekete-ezüst


villa (teló):
Rock Shox Domain 302
 
hátsó rugóstag:
Fox Van R

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

Alu platform


Kerék

Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormány:

Alumínium, 6 fok felhajlás, 9 fok hátrahajlás, 750 mm széles


kormányszár:

Specialized Aggro


nyereg:

Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo sínek


Fék

tárcsafék:

Avid Elixir 4


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized BigHit FSR 2 hol kaphatok mo-on?
6 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 2 termékkel kapcsolatban: