Mongoose Boot'R DH/FR össztelós

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.06.)
  • Listaár: 660.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




szimre avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

FOX tag és rugó szépen mozog
Az M-es vázmérettel 190cm magas riderhez nagyon eltalálták a geót
A váltó halkan, gyorsan és probléma nélkül vált.

Igényes, szép festés.

Hátrány

Az alapból beszerelt 300x3.25-ös rugó az én súlyom alatt túl könnyen mozgott, és az állítási lehetőség nem ad elég teret ennek korrigálására.

Kis kotyogás érzékelhető a tag környékén.

A féktárcsák néha beleérnek a fékpofába, de ez néhány fékezés után megoldódik, szerintem nem a bringa hibája.

Az enyém összerakott verzió, és van rajta egy müanyag védő, hogy ne essen le a lánc, de ha felváltok sajnos beleér a lánc ebbe a védőbe.

A tekerés a váz mozgása miatt állva nehéz.

Tapasztalat

Elötte egy merev vázas Magellan-t használtam, természetesen az összteló miatt ég és föld, de nagyon meg vagyok vele elégedve.

Erre ajánlom

Downhill/Freeride

Ennyiért vettem
585.000
Csatolt képek
Mongoose Boot'R  2010 DH/FR össztelós
A legtöbb tárolóval nem kompatibilis.
Mongoose Boot'R  2010 DH/FR össztelós
Mongoose Boot'R  2010 DH/FR össztelós
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):

Mongoose FreeDrive DH


méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

barna


 
villa (duplavállas teló):
Rock Shox Boxxer Race
 
hátsó rugóstag:
Fox Van R

Meghajtás

lánc:

KMC X9


fogaskoszorú:

Sram PG-950, 9 sebesség


hátsó váltó:
Sram X9
 
láncfeszítő:

E13 LG1


Kerék

első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Formula Disc


külső gumi:

Kenda Excavator DH, 26x2.5


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormány:
Funn Fat Boy
kormányszár:

FUNN RSX


kormánycsapágy:

FSA Orbit Z 1.5


markolat:

Mongoose Lock on


nyereg:

SDG Bel Air I-Beam


nyeregcső:

SDG I-Beam, 31.6


Fék

tárcsafék:
Avid Code 5
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)
  • 185 mm (hátsó)

fékkar:

Avid Elixir


Geometria

váz geometria kép
Mongoose logó

Mongoose márka bemutatás

A Mongoose-t 1974-ben alapította Skip Hess, ekkor még BMX Products, Inc néven. Motomag One néven futó egybeöntött alumínium BMX kerekével rögtön sikeres lett. Ekkor még otthon dolgozott, de másfél év múlva kinőtte otthoni bázisát, mivel ekkor már vázakat és komplett kerékpárokat is gyártott. A cég 2001-től a Pacific Cycle-hez tartozik.

A Mongoose fő profilja a BMX gyártás, de MTB, városi és fixi kerékpárok gyártásában is jelen van. 2001 óta gördeszkákat és elektromos robogókat is gyárt. A kezdetek kezdetén voltak motorkerékpár-vázas kísérleteik is, de ezek kudarcba fulladtak. A Mongoose két vonalon mozog egyszerre: gyárt belépő kategóriás kerékpárokat is, melyek az USA-ban még nagyáruházakban is megtalálhatóak, és felsőkategóriás, high-end modelleket is.

A cég fő arcai Steve „Romo” Romaniuk az élő freeride legenda, és Chris Akrigg, aki a féktelen fixitől a triálbringán át bármivel ami Mongoose hatalmasat alkot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mongoose Boot'R termékkel kapcsolatban: