Specialized Demo 7 I DH/FR össztelós

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 860.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

PeterUFo avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

elég strapabíró a Specialized Demo 7 I

nagyon merev hátsó rész

Hátrány

a villa kevés bele

Tapasztalat

Semmeringben béreltem egyszer egy délutánra. Elég jól el lehet vele bringaparkozni. Kölcsönzős bringának ideális a Specialized Demo 7 I, mert nagyon strapabíró darab. Félelmetesen merev a hátulja. A Villa, azt hiszem egy totem, az elég kevés bele. Nem elég érzékeny a vázhoz képest. A bringa könnyen megszokható, én ráültem és 2 kör után ugrottam, mindent amit a saját bringámmal. Az ugrás a kicsit nagy tömege miatt nagy stabil. A rugóút soha el nem fogy, nagy szépen teszi a dolgát. A hátsó váltó leharcolt volt a kölcsönzős bringán, de ez természetesen kölcsönzős probléma. Ennek ellenére minden tette a dolgát. A fékek még éppen elegek a bringához, bár ha valaki komolyabb felhasználásra használná, akkor már könnyen lehet, hogy elfogyhatnak bizonyos helyeken.

Ennyiért vettem
béreltem
Csatolt képek
Specialized Demo 7 I  2009 DH/FR össztelós
Specialized Demo 7 I  2009 DH/FR össztelós
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

 
váz (DH):
Specialized Demo 7
méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

fekete-piros


villa (teló):
Rock Shox Totem Coil
 
hátsó rugóstag:
Fox DHX 4.0

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
fogaskoszorú:

Shimano HG61, 9 sebesség


középrész:

FSA BB-7000, 73 mm


hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

Specialized Lo-Pro


Kerék

felni:

DT Swiss F550


első agy:

Hi-Lo disc


hátsó agy:

Thru axle 135mm


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormányszár:

Specialized 1.5", 31.8 mm


markolat:

Specialized waffle lock on


nyereg:

Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo sínek


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir R
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)

  • 185 mm (hátsó)


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Demo 7 I termékkel kapcsolatban: