Marzocchi Drop Off Triple (OEM) 2006 duplavállas teleszkóp

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



16-30 (36 vélemény)
Rendezés

amazon5 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • ultra finom, érzékeny mozgás
  • jó csillapítás
  • az utját végig kimozogja mégsem koppan fel
  • hideg nemigazán befolályásolja
  • jó minűségű anyagokból készült
  • igényes, tartós kidolgozás
  • könnyű szervizelés 
  • viszonylag olcsó 
  • jól néz ki

 

Hátrány
  • talán a kevés és viszonylag nehézkes állíthatóság (olaj sűrűsége, ráfújás)

 

Tapasztalat
  • Elég sok telót próbáltam, de ezután a villa után Marzocchi hívő lettem!!
  • Akinek felkoppan, nem jól csillapít, rosszul mozog, az nem állította be jól a szóbanforgó villát.
Erre ajánlom
freeride, könnyű dh
Ennyiért vettem
31.000
Csatolt képek
Marzocchi Drop Off Triple (OEM)  2004 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kiscitrom avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Viszonylag olcsó,igénytelen,kevés törödést igényel,amit meg is hálál.Én a lábakban lévő levegő mennyiséggel játszva jól betudtam lőni.Alacsonyan is be lehet építeni,ami kimondottan jó freeride felhaszálásra.
Hátrány
Talán a csillapítás állítás hiánya,meg nekem beázott a fejcsövem,és a szokotnál csúnyábban rozsdásodni kezdett a nyaka.Nem tudom másnak is talán,de az enyém engedi az olajat a levegőszelepnél,mikor eresztek belőle.
Tapasztalat
2007-elején vettem,de kövezzetek meg,még nem volt benne cserélve olaj,de nem is érzem hogy szükség lenne rá.Nekem nagyon bejön a mozgása,egyenletesen kimozogja amit kell,és a végén kellően felkeményszik.A nyakára ügyelni kell,én lefújtam festékkel,igy talán nem zabálja meg a rozsda.
Erre ajánlom
Dh-zni még nem próbáltam,de freeridra,és állatkodni megfelelő.
Ennyiért vettem
80.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

daci avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
finom mozgás, erős, testreszabhatóság, viszonylag könnyű, szép fekete:)
Hátrány
levegőráfújással romlik a mozgás nehezebb ridereknek ezért nem ajánlott annyira (szerencsére én 60 kiló vok csak) gyárilag kevés az olaj de én utána töltöttem 5.0-s olajat egy keveset mind2 szárba h progresszívabb legyen, de ha lineárisabb mozgás kell akkor a gyári megoldás is jó. visszaútcsili nem állítható, csak az olajjal lehet szabályozni. a rugó vmivel lehetne alapból keményebb szvsz. kevés állíthatóság de ezt leszarrom, ki fogja minden ride előtt állítgatni a telót?
Tapasztalat
magyarországra,kisebb súlyú riderek alá tökéletes dh fr-re..ennél drágább villát annak érdemes aki profi. eltart egy ideig mire faszán belövi az ember de utána egy karbantartásmentes, erős teló lesz. próbáltam manitou travist és ez jobban mozgott alattam:) pike-ról nem is beszélve xD de a z1 se sokkal jobb.. én újan vettem úgy h 2 évet állt. egyébként érdekelne h ki lehet e még jobban húzni majd ezt a telót? mondjuk 180-190re és ha igen h érdemes megcsinálni?
Erre ajánlom
dh-fr mi más
Ennyiért vettem
50 000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

STreEt Fájter avatar
STreEt Fájter
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
magyar DHra és FR-ra tökéletes,rendeltem hozzá marzo olajat és azzal iszonyat szépen mozog,egyik spanom szerint alatta még a falevelet is kimozogtaXD,erős ugyebár DH teló,tárcsa nem csavarja(szép is lenne ha csavarná minek lenn átütős akkor?)én rendszeresen karbantartottam,rendszeres mosás olaj csere mikor úgyéreztem kellet
Hátrány
nem nagyon van nem találtam,kivéve ha nem gondozod
Tapasztalat
nemtudom a nagyvilágban mire lenne képes egy DH pályánn,de oda inkább ShiverDC-t vennék vagy DORADOT,de itthonra tökéletes
Erre ajánlom
magyar DH/FR
Ennyiért vettem
80ezer(leárazva persze )
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lordhun avatar
Lordhun
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
marzo, olcsó, duplavállas, 170mm, van benne anyag
Hátrány
csavarodik :S lehet a 4dugattyús xt a sok, lehet h az ugrások.... éskicsit kotyog is
Tapasztalat
jó teló, de hamar kinőheti, nemsokára 888 váltja fel :) a pontos súlyát nem tudja valaki?
Erre ajánlom
kezdő dh telónak megfelelő, további durvulásra kevésbé
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Matyexl.hu avatar
Matyexl.hu
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó és elég jól bírja(asszem 03as vagy 04es a cuccom)
Hátrány
nem megy bele a vaskos gumi meg a 203as tárcsa már kövér neki. nem átüttős (mivel 32es a becsúszója tucc rá venni másik lábat ami átütős és jó hozzá)
Tapasztalat
ha duplavállas teló kell ami tök igénytelen és erős is akkor ilyet vegyél. nem sikerült benne eddig komoly kár tenni pedig 80 kiló vok és nem mondanám hogy vigyázok rá. mivel városban lakom a lépcsőt meg a szimpláraugrálást se sajnálom tőle. eddig össz-viszz 1x koppant be de akkor is azé mert elb*sztam egy ugrást ha esetleg ilyet veszel akkor szerváljál hozzá átütős lábat és akkor lesz igazán pöpec a cucc.
Erre ajánlom
dh/fr meg mindenféle telógyilkolásra
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kona Freerider avatar
Kona Freerider
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A kedvező árához képest simán jó a letörések ugrálására.
Hátrány
szerintem az árához képest nincs hátránya.talán az hogy még nem jöttem rá hogy lehet állítani a visszaútat . (én csak az olajjal tudtam szabályozni.
Tapasztalat
először még amikor megvolt , a gyári útmútató szerint használtam (70 kg vagyok),2.4 bar-al ,mert csak így nem koppant be . útánna kicseréltem az olajat , turbódizel és hidraulika olajat összekevertem ,és ezt tettem bele . most még mindig használom de már 1.4 bar -al ,és így nem koppan be .( 3m körüli pallókat ugrálok ) most még :) . kifele egy nagyon kicsit koppan ,de hát ez nem nagyon számít. gyors a visszaút csillapítása ,de ez nekem nem hátrány .
Erre ajánlom
DH/FR
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grónás Tamás avatar
Grónás Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mindenképpen h egy olcsó duplavállas, emellett meg szerintem nagyon pöpec. Használtan vettem kb egy évesen kicsit el volt hanyagolva de még így is csont nélkül le lehet vele szedni 3 métert, ha telepumpálom még többet is.
Hátrány
Számomra nincsen hátránya!
Tapasztalat
Nekem teljesen megfelel, akinek kevés az meg ahelyett h szidja inkább hízlalja szép csendben a malacperselyt. El kell fogadni h nem a legextrémebb terepekre találták ki. Versenybringákkat sem használunk pl dirtre, de attól még jók. Aki meg annyira nagyon vérprofinak érzi magát az vegyen Super Monstert és essen hanyatt :)
Erre ajánlom
DH Freeride! Magyarországi viszonylatban sztem a legtöbb helyen többé kevésbé megállja a helyét.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gondi avatar
Gondi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem ez az elsô értelmes villám és eddig bevált,igaz hogy nincs még meg egy hete.nekem tetszik:szép a színe,elég sokat mozog,qr20,enyém,zsír újoan boltból 70ropi.marzo
Hátrány
a tengej külön meg kellet venni.
Tapasztalat
szerintem könnyen megindul,ha a nyomás a sújodhoz v. tömegedhez el van találva akkor simán boxxer szintu(azt akartam venni csak ez olcsóbb volt ez),egy picit gizda a becsúszó de ha így gyártották akkor bizto jó...csak nem törik el.5-5 zôcség. ennyi.
Erre ajánlom
dh,fr,dirt(nem az a 80ezer métert ugrálós fajta
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tom avatar
Tom
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyű(3020g),egyszerű felépítés,viszonylag olcsó ebben a kategóriában,nyiltolajfürdős,átütős és marzo
Hátrány
kevés beálítási lehetőség
Tapasztalat
Már bocsi Norbi de ezek szerint amiket leírtál nem tudtad normálisan beállítani magadra a telót.Én pl. az összes levegőt kieresztettem a jobb lábból,a balba + hagytam ugy fél bár körül,és így tudtam elérni rohadt finom mozgást,és igy simán végigmozogja a 17centiét,mellékhatás nélkül.Az meg a másik h nem dh-ra van igazán a teló hanem fr-ra,ezért nincs szügség nagyobb rugóútra.Ha jobbat akarsz vegyél juniotT-t,ha dh,vagy extrem fr 888-at,de ha nagy rugóút kell ott a supermonster.Ha igazán jót akarsz,és 450e-red van, akkor fox40rc2.
Erre ajánlom
fr,enyhe dh
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbi avatar
Norbi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nekem nem volt még nagy teleszkópom, tehát ez a villa már előnyömre válik.
Hátrány
Nagy csalódás egy gyárilag beállított még nem tapasztalt villa. Na ez is. Gyorsabban kellene mozognia, túl hamar bekeményedik és nagyon hamar vált a hőmérsékletre (levegő) Nem tetszett Kb. 40 Higanymiliméter nyomással majdnem jó de, ha leugrottam kb. 60 cm-t már felütöttem (17 cm) Mi van ha 40-60-nal lefelé a hegyről vagy nem mozog vagy nem ér semmit mert túl puha. Meghalsz! Lehet hogy tényleg Sűrű és sok olaj kell bele és ha majd bekopik finoman jár meg igazi csillapítós villa lesz, de addig alkalmatlan szinte mindenre. Egyébként kéne nekem kb. 200-250 mm rugóút 40 mm vagy vastagabb becsúszószár nem ilyen ropi. Az ember erre nem szívesen bízza rá az életét.
Tapasztalat
Azért nem cserélem le mert most nincs kb. 270 e. forintom olyanra ami nekem kéne.
Erre ajánlom
Talán tényleg a kezdőké azért ők még nem vállalnak be annyit amit ez ne bírna ki. Ne várja senki a nagy.. teleszkópélményt.
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ákos avatar
Ákos
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
AZ hogy nem kerül sokba!
Hátrány
lehetne kicsit vastaggabb!gyors a visszaut vagy csak én nem tudtam még bállitani.gyorsan mozog befelé ,és már be is koppant pedig van benne 2,2bár ami elég kemény!
Tapasztalat
már megvolt
Erre ajánlom
kezdő DH/FR-ra!durva dirt-re is jó szerintem!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dzsi avatar
Dzsi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem nagyon bejött, nagyon szépen mozog, jó hogy átütőtengelyes. franko
Hátrány
talán az hogy a merev vázamba kicsit nagy :)
Tapasztalat
megfelelő nyomással beállítva nagyszerű villa, bár kár h nem állítható semmi, csak a kompresszió.
Erre ajánlom
DH, freeride ...nyugodtan
Szerinted hasznos?

Smookey avatar
Smookey
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Igen olcsó teleszkóprol van itt szó,tehát nem szabad töle annyit elvárni mint a 888-tól.2005re már megkapta a csötengelyt ami nagy pozitivum.17,centi ut.finom megindulás
Hátrány
Egyetlen hibája(szerintem) hogy gyárilag nagyon tulcsillapitott(oda és a vissza ut is) a villa.Ezt mondjuk egy higabb olaj cseréjével azzonal orvosolni lehet.
Tapasztalat
leirtam,nekem nagyon bejön,hamarosan az enyém is ilyen lesz
Erre ajánlom
Kezdö FR/DH
Szerinted hasznos?

Mantis avatar
Mantis
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
már írtam
Hátrány
~
Tapasztalat
Naszal megcsináltattam a villát, a visszaút nem koppan, befele sem koppan, pedig puhára van véve, alapból 13-14cm-nél bekeményedik, olyan 3-4 m-es letörésen pedig kimozogja a 17 cm-t (amúgy befele 18cm-nél koppan), mindegy, nekem már semmi bajom vele, jó villa, csak kár, hogy plusz 10 rongyot rá kellett áldoznom (nem volt benne tengely+ 5 rongy javítás).
Erre ajánlom
~
Szerinted hasznos?

16-30 (36 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.