- nagyon olcso, mar 1500 forintert megkapod
- szep, egyszeru szerkezet ezert olcso
- megfelelo minoseg, (bar en jobbat is elfogadnek)
- letisztultabb kinezete lesz a kerekparnak
- termeszetesen sokkal kevesebb tolvaj (vagy alkalmi tolvaj) jarkal 5mm-es imbuszkulccsal a zsebeben, mint a sajat kezevel, amivel egy hagyomanyos gyorszarat moka es kacagas kioldani es ellopni a manapsag 10 ezer forintot is elero vagy konnyen meghalado elso, vagy hatso kereket
- es amiert megvettem KONNYU (63g az elso es hatso), viszont STABIL, nem csuszkal sehova, meg talan stabilabban is tartja a kereket
- Nem 5 lapfeju imbuszkulccsal lazithato (mint bizonyos biztonsagosabb tesoi), igy viszonylag nagyobb az esely ra, hogy ellopja a kereket valami szemetlada, viszont fele annyiba sem kerul, mint azok
- Eleg erosen meg kell huzni, hogy biztonsagosan rogzitsen, bar lehet, csak en huzom meg tul erosen, de az elsonek mar szinte teljesen elnyaltam a fejet (ez nem a termek hibaja, kicsit ovatosabban is eleg es akkor nem nyalodik el)
- Azert meg lehetett volna kicsit szejjelebb faragni mind az alu darabokat, mind az acel tengelyt (bar ez csak az en grammaniam, igy is eleg konnyu, foleg, hogy 1500 ft)
- Az aluminium reszek hatuljan levo barazdak nem valami hatarozottak, amikor huzod ra, szepen elnyalodik
- Ahol meg kell huzni idovel elkezdhet kicsit rozsdasodni, dehat ilyenek a vasbol keszult dolgok
En a biciklinek arrol az oldalarol tekerem be, amelyik amugyis kozelebb van a falhoz/racshoz, amihez zarom, igy tovabb nehezitve a vallalkozo szellemuek dolgat a nehezebb hozzaferhetoseggel. Szemely szerint nem szeretem a gyorszarat, hacsak nem versenyzo az ember, es nem cserelgeti fel orankent a tobb szazezer forintos kerekeket, az eg vilagon semmi ertelme nincs, foleg nem munkabajaros biciklin. Amugy sem tudom, mi ertelme kifurni egy rudat es ennek oromere beledugni egy masik rudat? Nekem ez nem logikus, csak nehezebb lesz tole az agy. En shimano agyakhoz jaro gyorszarak kivaltasara vettem, ami szep es jo, viszont folosleges a gyorszar, es meg a legdragabb modell is 120g/par sullyal rendelkezik. :S Koszonheto ez a vastag tengelynek es a testes belso mechanikanak (ami amugy remekul mukodik). Nagy oromet okozott, amikor rajottem, hogy mennyivel konnyebb titan kulso mechanikas gyorszarakat is arulnak par ezerert, vettem is gyorsan 2 parat, csak kicsit feluno volt, hogy nem eppen a legstabilabban rogzit. Ott vannak a titan es acel tengelyes kcnc gyorszarak is, melyek mar stabilabbak, viszont aruk az xlc sokszorosa, es elhanyagolhato a sulykulonbseg is, raadasul az xlc biztonsagosabb is es konnyebben elerheto az atlag kerekparosnak. En azert vettem meg, mivel olcso, es 63 grammos sulyaval ugyanolyan jo konnyitesnek is, mint a 49 grammos titan gyorszar. Adnak hozza nyeregcso rogzitesre alkalmas imbuszos zarat is, de mivel en rendes nyeregcsobilincset hasznalok, ez nekem felesleges. Ennek nem tudom hol lehet jelentossege, mivel szerintem, ha mar gyorszaras egy kerekpar gyarilag, akkor az kicsit magasabb szintet feltetelez, amihez altalaban nem az egyszeru integralt nyeregbilincs jar. Van belole egy XLC es egy Acor papirkaval forgalombakerult tipusom is, tokre ugyanaz mind2, tipusszamuk egy betuvel ter el, az XLC kromozasa kicsit sotetebb es 5mm-el hoszabb a hatso tengely.
Varosi kerekparba, Tura MTB, trekking, hobbi outi, a DH, freeride-ba ugysem ilyen kell.