Marzocchi 66 RC2X első teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hihetetlen finom mozgás, 

180mm rugóút, amit megfelelő beállítások mellett teljesen kihasznál a Marzocchi 66 RC2X,

állítható visszaút csillapítás, kompresszió, levegőráfújásos előfeszítés állítás,

a 20mm-es csőtengelynek és a 35 mm-es becsúszóknak hála igencsak merev még a közel 100 kg-os tömegemhez képest is.

5 éves kora ellenére a gyári szimmering tökéletesen teszi a dolgát, a becsúszó felületkezelése tökéletes,

karbantartása a régi marzókhoz hűen kimerül az időnkénti olajcserében,

az állítócsavarok szépek és tartósak 

 

 

Hátrány

Mivel ez egy DH/FR villa a súlyát nem sorolhatom hátrányként.

A levegőráfújást csak egy speciális átalakítóval lehet elvégezni, ezért ha ez elveszik vagy használt villaként véve nem adják hozzá problémás lehet a művelet. Egyébként nem bonyolult szerkezet elvileg be lehet szerezni külön is, de egy jó esztergályos simán el is tudja készíteni.

Egyedül a borsos ára, az ami megfontolás tárgyává teheti a Marzocchi 66 RC2X villa megvételét.

Tapasztalat

Bár még csak rövid ideje van nálam az eddigi tapasztalataim igencsak pozitívak.

A nagy rugóutas szimplavállas villák közül az egyik legjobb amit kapni lehet. 

Erre ajánlom

Downhill/ Freeride minden mennyiségben.

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC2X  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RC2X-t hol szervizelnek Budapesten?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC2X termékkel kapcsolatban: