Marzocchi 66 VF2 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2008.07.)
  • Listaár: 170.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon merev

Nagyon tartós a Marzocchi 66 VF2

Szervíz igénye szinte csak az olajcserére és a tisztításra korlátozódik, néha kell 1 olaj és porlehúzó, esetleg szimmering csere.

Ballonos gumi is befér (26" x 2.6" Nokian Gazza Jr.)

PM-es 8"-os tárcsafék konzol

Hátrány

A mozgása nem olyan finom, mint a felsőbb szériának (RC), de pici tuning után még jobb mozgást is tud produkálni.

A gyárilag megadott 170mm rugóút valójában 160mm inkább (befőtes gumi a becsúszó szárra megoldással mérhető).

Szerszám kell a tengely ki és beszereléshez és a levegő ráfújáshoz a gyári adapter.

Aki nem erős és nagyobb testsúlyú, annak nehéznek tűnhet.

Tapasztalat

Nagyon jó teló a Marzocchi 66 VF2, ezért is nem vállok meg tőle. Vannak apróbb hiányosságai, de ezért is nem a csúcs széria, hanem az alatta lévő, de ez az árban is megmutatkozik. A hiányosságai tuningolással orvosolhatók.

Enduro Fork Seals olaj és porlehúzó ajálott hozzá, de a gyári olaj és por lehúzók sem rosszak.

Az új ára jóval több volt, mint 170ezer Ft. Olyan 250ezer Ft körül volt.

Egyszerűen imádom ezt a telót, főleg mióta tuningolva lett (teljesen új egyedi belső és Enduro Fork Seals olaj és porlehúzók), pedig volt már jópár komoly telóm (Boxxer WC, Shiver DH, Dirt Jumper 1, Z150, stb.). Meg lett növelve 180mm-re a rugóút, nagyon széles spektrumban állíthatóvá vállt a csillapítás és a kompresszió.

Gyári állapotában a teljesítményét igen erős 4 csillagra minősítem, de tuningolás után ez már 5 csillagos.

Erre ajánlom

FreeRide, NorthShore, keményebb Enduro, de DownHill-re is használható. Nagy rugóutas mindenes gépbe pl. tuti választás.

6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 VF2 termékkel kapcsolatban: