Nagyon merev
Nagyon tartós a Marzocchi 66 VF2
Szervíz igénye szinte csak az olajcserére és a tisztításra korlátozódik, néha kell 1 olaj és porlehúzó, esetleg szimmering csere.
Ballonos gumi is befér (26" x 2.6" Nokian Gazza Jr.)
PM-es 8"-os tárcsafék konzol
A mozgása nem olyan finom, mint a felsőbb szériának (RC), de pici tuning után még jobb mozgást is tud produkálni.
A gyárilag megadott 170mm rugóút valójában 160mm inkább (befőtes gumi a becsúszó szárra megoldással mérhető).
Szerszám kell a tengely ki és beszereléshez és a levegő ráfújáshoz a gyári adapter.
Aki nem erős és nagyobb testsúlyú, annak nehéznek tűnhet.
Nagyon jó teló a Marzocchi 66 VF2, ezért is nem vállok meg tőle. Vannak apróbb hiányosságai, de ezért is nem a csúcs széria, hanem az alatta lévő, de ez az árban is megmutatkozik. A hiányosságai tuningolással orvosolhatók.
Enduro Fork Seals olaj és porlehúzó ajálott hozzá, de a gyári olaj és por lehúzók sem rosszak.
Az új ára jóval több volt, mint 170ezer Ft. Olyan 250ezer Ft körül volt.
Egyszerűen imádom ezt a telót, főleg mióta tuningolva lett (teljesen új egyedi belső és Enduro Fork Seals olaj és porlehúzók), pedig volt már jópár komoly telóm (Boxxer WC, Shiver DH, Dirt Jumper 1, Z150, stb.). Meg lett növelve 180mm-re a rugóút, nagyon széles spektrumban állíthatóvá vállt a csillapítás és a kompresszió.
Gyári állapotában a teljesítményét igen erős 4 csillagra minősítem, de tuningolás után ez már 5 csillagos.
FreeRide, NorthShore, keményebb Enduro, de DownHill-re is használható. Nagy rugóutas mindenes gépbe pl. tuti választás.

