Marzocchi EXR Pro első teleszkóp

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

creed13 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem elég jól néz ki, a festék jól bírja és strapabíró.Nem kotyog nem ereszt.Nekem most kell majd először (!!!!!)levegőt tolni bele mert kicsit kiengedett és túl puha.És a maga kis 130mm-es útjából kb 110mm-ert kimozog.

Hátrány

Én ilyennel nem találkoztam, pedig már jópár éve megvan.Igaz nem is gyilkolom.

Tapasztalat

Ha az ember tényleg arra használja amire gyártva lett, akkor nagyon jó választás.Sosem értettem azokat akik XC villával DH-znak és aztán habzik a szájuk ha lekoppan, ereszt vagy recseg-ropog.

Erre ajánlom

XC, CC

Ennyiért vettem
2005-ben 45-ért
Csatolt képek
Marzocchi EXR Pro  2004 első teleszkóp
a jószág...:-)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Biohazard77 avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
sztem nagyon jó, igaz csak 3 hete van meg de eddig semmi bajom nemvolt vele elvégre marzó:D visszaút csillapítás tökéletes, nemrúg vissza, szép:D, 120mmből 115-t biztos kimozog még nem mértem de igazából nem ugrottam akorrát hogy koppant volna de nem ez a cél
Hátrány
eddig nem találtam:)
Erre ajánlom
mindenre:D talán durvább DH-ra nemkéne de sztem azt s bírná:D
Ennyiért vettem
18000
Csatolt képek
Marzocchi EXR Pro  2006 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

Pjotr avatar
Pjotr
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
az aszfalt illesztéseket is kimozogja, visznont a nagy buckákat is elnyeli egy szörcsenéssel egyetemben. V-fék +tárcsafék konzol Dizájn: Broznz színű becsuszók, fekete lábak, CNC-zett nyak, Marzó Cr-Mo nyak, sztem gyönyörő, pláne ha CNC-zet a kormánycsapágy is + jól jö egy feka felni is ;)
Hátrány
Mivel gyorszáras nemjó ötlet a tárcsafék használata! A vajpuha mozgáshoz be kell melegíteni, ami hamar megvan, nagyobb bemozdulásoknál étvágygerjesztően szűrcsög, mondjuk nekem teccik legalább hallom h dolgozik a teló. Állati hosszú fejcsőhöz lehet rövid lesz a gyári nyaka, lehetne átütő tengyelyes csak akkor nem ennyibe kerülne, ...sajna
Tapasztalat
szépen mozog, kicsit is meg nagyot is kiveszi, szép, mi kell még? na igen az ára... dehát mi van vele egy árban???
Erre ajánlom
CC, Túra akkor kb soha nem lesz vele bajod, én zúzom vele a liobegő alatt is, egy élmény, de télleg, egyelőre még nem recseg, remélem nem is fog, Bár rá van írva h DH, és Fr-re nem ajánlják
Szerinted hasznos?

D.Balázs avatar
D.Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nemtom
Hátrány
-"-
Tapasztalat
Mindenki dh-ra, meg ugrálásra használja?Én is szeretnék egy ilyet, de xc-re és maratonra. Szerintetek jó arra? Mert szerintem igen.
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Azt kihagytam, hogy szürcsög (nem ereszti az olajat, csak szimplán szürcsög) - de vannak nála hangosabb telók is. Ha valakinek van tapasztalata 160 és 185 ös tárcsával (akár csak az egyikkel) az írjon! thx
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Még mindíg működik :)
Hátrány
Kicsit nehézkes eltalálni a levegőnyomást. Esetenként előfordul, hogy elereszti a levegő egy részét, es akkor durvulásnál koppanhat. De ha normálisan működik, akkor jó. Ja, kicsit tényleg lassan jön vissza - még sok levegővel is.
Tapasztalat
Nem bántam meg, hogy megvettem. Több, mint 1 éve megvan, jó kis teló volt kezdésnek. Bár szivesen cserélném egy Psylo XC-re, vagy inkább egy Pike-ra, csak kinek van arra pénze...
Szerinted hasznos?

Dávid avatar
Dávid
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon szépen mozog és jól csillapít!A legkisebb gödröt is letompítja!Lehet rá V féket rakni!
Hátrány
Sztem egy kicsit lassan jön vissza!
Tapasztalat
Ebben az árban jobbat biztos h nem találsz!Elég jól bírja a strapát,nem csavarodik,nem kotyog!És MOZOG!Nem kell félned h csukló élményben lessz részed!Ja,és marzo!!!!!!!!
Erre ajánlom
Street,Dirt,DH(fogas)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pof avatar
pof
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
norbi! mit vársz egy 50000ftos xcre ajánlott legolcsóbb marzocchitól? próbálj egy z1et és aztán fikázd a marzót egyébként ennyié jobban megéri mint a stance me ez legalább mozog
Szerinted hasznos?

BID avatar
BID
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nálam sohasem koppant be, még a 2-3 "méternél" se...
Hátrány
Hátrányt nem tudok mondani...
Tapasztalat
DIRT-re k*rva jó!:):)
Erre ajánlom
Enyhe DH, "kemény" DIRT!
Szerinted hasznos?

Drake avatar
Drake
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, még nem koppant le, símán mozog
Hátrány
Kicsit lomha, nekem gyárilag 80-ra van szabályozva:(
Tapasztalat
ez az első marzo, amit már érdemes megvenni, de ha jót akarsz, akkor drop off
Erre ajánlom
enyhe dh, dirt
Szerinted hasznos?

None avatar
None
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
bírja a 3 méteres ugrást
Hátrány
lekoppant
Tapasztalat
mindent összevetve jó kis telo
Erre ajánlom
dirt/street
Szerinted hasznos?

norbi avatar
norbi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Aig akad csak az, hogy rohadt könnyű.
Hátrány
Egy rakás sz@r, pedig csak a városban próbálgattam. 3 nap alatt szét ment.
Tapasztalat
Nagyot csalódtam a Marzochiban.
Erre ajánlom
CC-re, trekingre, városba.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hellodebil avatar
Hellodebil
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Én leszek itt a fekete bárány! Kezdjük az előnyökkel... olcsó, jól néz ki,és valóban mozog kb 105 mm-t. Nah itt a vége...
Hátrány
M 555-ös tárcsafékem percente csavarja el, szar a csillapitás, kemény a rugózás, vagy ha nem beül, nem lehet a rugóút előfeszítést állítani, és hát mai napig bánom, hogy nem drop-off-ot vettem!!!
Tapasztalat
Ebben az árkategóriában valóban nem találsz sok jó villát, én csak azért vettem meg, mert mozog, és jól néz ki, de megjegyzem én mrá csak városban használom. Ha jó villát akartok a drop-off-ot vegyétek meg! Szasztok
Erre ajánlom
Kezdőknek ajánlanám, hogy ne egy szar rst-t vagy mozo-t vegyenek, annál valóban jobb, és végülis egész pofás (sok villám volt, de a marzocchi-k néznek ki a legjobban).
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

atus avatar
atus
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Csillapítás: nyílt olajfürds cartridge sebességérzékeny szeleppel (SSV) Állíthatóság: kompresszió Rugózás: kisnyomású leveg Rugóút: 120mm Becsúszószár: 30mm
Hátrány
ediog nem tudok róla semmit
Tapasztalat
szerintem nagyon jól mozog,egy kavicson is már dolgolik.
Erre ajánlom
xc,maraton,szolid DH,vadálatoknak.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brayen avatar
Brayen
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
120-as út,amit gyönyörűen ki is mozog.Kis levegőkamra,kis levegőnyomás(kis kézipumpa szabályozás:-)
Hátrány
Eddig csak annyit tapasztaltam,hogy valamiért néha recseg-ropog.
Tapasztalat
Nekem eddig nagyon bejött,de igazán majd nyáron lesz "adva" neki,amikor már több időm lesz kerekezni:)
Erre ajánlom
Ha nem egy "elvetemült" DH-s vagy,akkor nyugodt szívvel ajánlom bármire:) Főleg az ára és az ehhez tartozó teljesítménye miatt.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi EXR Pro
1 válasz
utolsó: 2020. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi EXR Pro termékkel kapcsolatban: