Rock Shox Indy XC első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 1998
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

szmorvai avatar
44 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Mozgás határozottan progresszív, az elasztomer töltet miatt, az útja végén bekeményedik. A sarat közepes mértékben bírja. A szimmering elég jól tömít. 13 éve használom, vagy öt éve kopik a becsúszó, még nem kotyog, minőségi az összeszerelése.

Hátrány

Hidegben erősen merevedik. A használható telóút gyakorlatilag 40 mm. Beállítócsavarok műanyagok, mindig is nehezen forogtak, de még bírják.

Tapasztalat

Gyakorlatilag csak az előfeszítés állítható rajta. Se visszaút, se kompresszió. Ez egy 13 éves konstrukció és akkor is alsókategóriás volt. Hozzáteszem, az összeállítás és az anyagminőség felsőkategóriás, mert még mindig jól működik.

Erre ajánlom

XC, régi bicajokba.

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
1550 g
Csatolt képek
Rock Shox Indy XC  1998 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bourdon avatar
bourdon
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nehezen kopik jol mozog könyen állithato és NEM CSAK CC_RE ÉS XC_RE valóóóó, jo ez másra is!!
Hátrány
én még nem tapasztaltam
Tapasztalat
ennek a telonak az a lelke hogy olajozdés tarsd tisztán ugy szépen fogy mozogni
Erre ajánlom
dh-ra és fr-re semmiképp amuny mindenrejo még enyhe dirt-re is
Szerinted hasznos?

veszek00 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát szerintem jó teló igaz nem pont dh ra van kitalálva de light dh-ra el megy!!én 68kg vok és szépen mozog alatam!nagyon ritkán kopan le alatam!be fér széles gumi is!2.5-ös maxxis lazán be megy!a becsuszója elég vékony anyi a baj!ja meg hogy olcsó!!
Hátrány
hát hátrányt még nem nagyon találtam de max anyi hogy hamar ki megy a szimering benne de ha azt ki cseréled akkor jó kis telo!!
Tapasztalat
már le irtam!
Erre ajánlom
hát lehet mindenre használni szerintem freerid/dirt/street/cc/xc/light dh!
Szerinted hasznos?

Caln24 avatar
Caln24
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jól bírja a kínzást. Télen, nyáron, hóban, fagyban, melegben, ugyanolyan jól mozog. 6-8 ezerért már kapsz. Ja, és max. 1-1,3 kiló.
Hátrány
Kicsit meg kellett műteni, mert nagyon puha volt. De most már király!
Tapasztalat
Nem tudom miért kell szidni annyira, szerintem az összes gagyi szar MOZO-t hazavágja. És a legtöbb RST-t is. Én tudom, láttam már egy jópárat. 4-5 éve zúzom keményen a 90 kilómmal, és még ki sem kotyogósodott, nem úgy mint a fent említett Szutykok. Kicsit vékonyka, de egyáltalán nem csúnya és nem 2-3-4 kiló.
Erre ajánlom
Én zúzom a városban is, voltam vele Tokajban, és a Mátrában is. Szóval szerintem akármire
Szerinted hasznos?

szabika avatar
szabika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, relatíve sokáig bírta, kilazulás nélkül.
Hátrány
Hajlékony (mer' könnyű+óccsó), gyakorlatilag 40 mm a felhasználható telóút. Csak az előfeszítés állítható rajta, az is szűk határok között, legpuhább beállításban sem koppant, pedig 90 kg. felett vagyok. Gyakorlatilag nincs csillapítása, v. nem működik, pattog mint a nikkelbolha, tulajdonképpen nem csinál úgy mint a teleszkópok szoktak dolgokat csinálni.
Tapasztalat
Régen is alsókategóriás teló volt, most meg már öreg is.
Erre ajánlom
Nosztalgikus felhasználóknak, nosztalgikus bicajokra. (tőlük nyugatra kezd kialakulni egy ilyen oldschool irányzat, a v-fék nekik már a káros neologizmus kategória)
Szerinted hasznos?

loi yu avatar
loi yu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
finom tellazas
Hátrány
vekony es kicsi
Tapasztalat
jo es olcso tella
Erre ajánlom
csakis sartgyurni
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kováts tamás avatar
kováts tamás
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
én olcsón szereztem
Hátrány
gyenge és alig lehet rá felszenvedni a gumiharangot.
Tapasztalat
kibaszott jó lenne ha az első hónap alatt nem hajlott volna ki(az 50 kilóm alatt).
Erre ajánlom
túra
Szerinted hasznos?

Bob avatar
Bob
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó könnyűű igaza van a másik tesztelőnek
Hátrány
pocsék,szar
Tapasztalat
elmegy
Erre ajánlom
beolvasztásra
Szerinted hasznos?

dió avatar
dió
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
finom a mozgása, könnyű (majdnem olyan mint a régi villám!)
Hátrány
nem találtam!(még)
Tapasztalat
kár hogy már nem gyártják, mert nagyon jól mozog, könnyű és nagyon izmos. (az árát nem tudom, mert kaptam)
Erre ajánlom
mindenre mindenkinek!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Indy XC termékkel kapcsolatban: