Marzocchi MXC ECC első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

PiciP avatar
PiciP
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű (16xx gramm). Végig kimozogja a 10 centit. Jól állítható csillapítás. Levegőt, olajat nem ereszt. Jó értelemben véve igénytelen teló. Nem tudtam eddig felütni a 90 kilómmal sem.
Hátrány
A megindulása csak akkor marad finom, ha rendszeresen tisztítgatja, kenegeti az ember a becsúszót. Kicsit nyitogatja a V-fék (régi párhuzamosítós LX), de nincs gond a fékhatással.
Tapasztalat
Magyon szeretem, mert könnyű (nem vagyok profi versenyző, úgyhogy nekem könnyű), jól néz ki (leszedtem róla a matricát, így szép fekete), jól működik, használtan egészen korrekt áron vettem (27 eFt). Az eredeti árát azért sokalltam volna.
Erre ajánlom
Max XC szintű terhelésig bármire.
Szerinted hasznos?

Weisz Ferenc Ferdinánd avatar
Weisz Ferenc Ferdinánd
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Lefelé Minden akadályt kimozog, még erős fékezésnél is, szép mozgás, jó csillapítás (igaz, hogy csak bellűlről állítható)
Hátrány
Ha valaki az ecc-t össze-vissza akarja csavargatni, könnyen lelazul a csavar
Tapasztalat
én szeretem, csak más ne baszogassa az ecc kart.
Erre ajánlom
Főleg maratonra, cc-re annyira nem magas beépítése miatt.
Szerinted hasznos?

Gulyás Ádám avatar
Gulyás Ádám
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
nagyon szépen mozog, gyönyörű a külseje, király a szimering,nagyon jól csiilapít
Hátrány
nehéz
Tapasztalat
Én szinte végig menetem vlee egy versenyszezont, semmi bajom nem volt vale
Erre ajánlom
túrától freeride ig, versenyrre (XC)
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi MXC ECC termékkel kapcsolatban: