Suntour Duro E első teleszkóp

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




sanci96 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem 130mm-es van és a 130-ból olyan 120 at kamozog, vajpuha mozgás ,nem kotyogosodik

Jó visszaút + állíthatóságok én olcsón jutottam hozzá ,szinte mindenre jó kivéve durva DH és Freeride

De lehet azt is bírná ki tudja ...

Én enyhe DH-ra használom és nagyon jól bírja ... meg vagyok vele elégedve

Nem csavarja a tárcsát !

Hátrány

Hát van neki sajna ... a visszaút egy olyan 1-2 év után kicsit darabos lesz ,nekem a bal felébe eltört a rugó de megg lett csinálva és így még jobban is mozog ... Hidegbe egy kicsit bekeményedik ...nekem belefagyott az olaj (szar olaj volt benn) ki lett cserélve és egy álom a telo ...

Tapasztalat

szerintem érdemes megvenni ha olcsón hozzájutsz de ujjonnan se rossz én nagyon meg vagyok vele elégedve nekem nagyon bejött ...

Erre ajánlom

Hátt dirt,street,enyhe DH Freeride

Ennyiért vettem
Kemény 7.000-ért
Csatolt képek
Suntour Duro E első teleszkóp
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro E 150re??
2 válasz
utolsó: 2013. szept.
Suntour Duro E-ben nem középre kerül a kerék, mi lehet a baj?
19 válasz
utolsó: 2012. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro E termékkel kapcsolatban: