Suntour Duro E első teleszkóp

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




mark@.@ avatar
51 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

130 mm, egyik szár olajos, 100 mm et lazán kimozog, nekem tökéletes a Suntour Duro E. Én használtan jutottam hozzá, nem drágán, de újonnan is megéri a pénzét. Melegben egy álom, hidegben azért lelassul a mozgása, nem kell csodákat várni. 2.4-es maxxis gumi lazán elfére benne, sárban még nem próbáltam, de nem is igen akarom... Még nem kotyog, a becsúszók nekem nem kopnak, szép feketék még mindig. Rendszeresen karbantartva (olaj, zsír) egy elég jó kis telónk van. Beállítócsavarjai itt rendesen teszik a dolgukat, nem úgy mint az előző rst teleszkópomnál... Tárcsaféket nem használok hozzá, de lehet, hogy a közeljövőben tervezem, de csak is 106 as tárcsával. :)

Hátrány

Még nem igen tapaszataltam.

Tapasztalat

Ha használtat veszel, igen alaposan meg kell vizsgálni, de újonnan is megéri.

Erre ajánlom

Dirt, enyhe DH

Ennyiért vettem
27000
Csatolt képek
Suntour Duro E első teleszkóp
Suntour Duro E első teleszkóp
Suntour Duro E első teleszkóp
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro E 150re??
2 válasz
utolsó: 2013. szept.
Suntour Duro E-ben nem középre kerül a kerék, mi lehet a baj?
19 válasz
utolsó: 2012. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro E termékkel kapcsolatban: