Suntour Duro E első teleszkóp

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Facs avatar
Facs
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Ennyi pénzér sztem ez a legjobb cuccos. nekem a javított változat van. nem a gyenge fekete nyakkal hanem ezüst színű a nyak és máshogy is néz ki, több bennne az anyag. (bár asszem csak d-t gyártottak a gyengébb nyakkal na mind1) A csillapítása isten! Arugója telitalálat. A rugóút vége írtózatosan progresszív felüthetetlen. Ugrálásra van tervezve. A becsúszók felületkezelése NEM kopik (már egy éves a teló). Bár lehet ezt is kijavította már a gyártó. A szimeringek jól működnek, tökéletesen zárnak. Jól állítható. Iszonyt könnyű! A kormánycspágy alátét könnyen cserélhető.
Hátrány
Kicsit csavarodik, nem streetre való. (esetleg ha csináltacc bele átütőtengelyt,!megoldható!, sokkal merevebb lesz. A vállról a bowdenek ledörzsölik könnyen a festést. a nyk kicsit gyengének tűnik. Csak tűnik mert gond nincs vele. :)
Tapasztalat
Igazábol csak most vettem a cuccost használtan de meg lett nyaggatva a hétvégén rendesen... :)
Erre ajánlom
Csak dirt és csak a 100mm mozgó változat. Ezzel kizárt hogy gond legyen. Nem ajánlom továbbá kezdőknek! Erre a telóra oda kell figyelni! Tudni kell érkezni és akkor nem is lesz baja. Ha kezdő vagy vegyél xc60-at,r500-at,gilát vagy vmi hasonló ipari műremeket. :)
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro E 150re??
2 válasz
utolsó: 2013. szept.
Suntour Duro E-ben nem középre kerül a kerék, mi lehet a baj?
19 válasz
utolsó: 2012. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro E termékkel kapcsolatban: