Suntour Duro E első teleszkóp

30 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




dd avatar
dd
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szép, eléggé könnyű, ebben az árkategóriában nem tudok jobbat. Sztem nagyon szépen mozog, bár elég nehezen, mert űrű olaj van benne, de én személy szerint ezt szeretem. A csillapítás nagyon tuti, és jó hogy lehet állítani.
Hátrány
Eléggé csavarodik. Nekem 3 hónap után úgy recseg, hogy küldöm vissza e-bikera. Nem bírta, dehát ez nem egy felsőkategóriás villa... Nálam azért halt meg, mert én nagyon sok 180-at ugrálok, és akkor lehetett is érezni h csavarodik rendesen. Egyébként a kupaknál lévő csavarfej nagyon tré, mert olyan puha, hogy nem is lehet rendesen meghúzni, és ahol hozzáérsz le is jön a festék egyből. Sztem nem a legszerencsésebb a visszaútcsili szabályozójának elhelyezkedése (és mérete), ugyanis a jobb szár aljából lóg ki vagy 2 centit, éshát az akár le is törhet sztem.
Tapasztalat
Én nagyon szerettem, és most sem tudok rá haragudni... Ez nem a felsőkategória sajnos. Legközelebb valami erősebbet kell néznem (az amúgy Funn Stiffy merevvilla lesz)...
Erre ajánlom
Nagyon jó vétel, ha dirtre veszed, vagy freeridera, sztem azt jól bírná, de nem ajánlom streetre, mert a legtöbb amit bírna az a nyuszi. NEM SZERETI A CSAVARGATÁST! (bár lehet h dirtnél is recsegne, nemtom)
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro E 150re??
2 válasz
utolsó: 2013. szept.
Suntour Duro E-ben nem középre kerül a kerék, mi lehet a baj?
19 válasz
utolsó: 2012. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro E termékkel kapcsolatban: